Olli S. 20.01.2004 21:47:46 | |
---|
Nuoren mielipide on siis vähemmän vakuuttava tai oikea kuin sinun? Haista perse. Tuo ei varmaan ollut pointti. Luulisin, että ideana oli oma kokemus, joka on osoittanut, että nuorena ollaan uskollinen tietyille musiikkityyleille, joitten ulkopuolelta ei periaatteesta kuunnella mitään. Vanhempana yleensä katse avartuu ja mukaan tulee vähän kaikkea, mikä kuulostaa hyvältä. Luultavasti lähes kaikista musiikkityyleistä löytyy jokaiselle mieleistä. Sitä ei vaan aina tajua. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Super-Jari 20.01.2004 21:57:23 | |
---|
Tuo ei varmaan ollut pointti. Luulisin, että ideana oli oma kokemus, joka on osoittanut, että nuorena ollaan uskollinen tietyille musiikkityyleille, joitten ulkopuolelta ei periaatteesta kuunnella mitään. Vanhempana yleensä katse avartuu ja mukaan tulee vähän kaikkea, mikä kuulostaa hyvältä. Luultavasti lähes kaikista musiikkityyleistä löytyy jokaiselle mieleistä. Sitä ei vaan aina tajua. Luulen että tämän tyyppiset kirjoitukset sai keppimies89n vittuilemaan takaisin "Metalli on ahdistavaa ylinäyteltyä teatteria. Soita letkeää jazzia välillä." Siinä oli taas avarakatseisen kommentti. Eikös? Vaikka joku teini tai vähemmän teini kuuntele metallia, se ei tarkoita sitä että se on jollain tavalla "musiikimaku evoluutiosta" jäljessä. Ainoa mitä vanhentuessaan musiikkimaulle näyttää tapahtuvat on se että haukutaan sitä mistä ei enää pidetä. Samaan tapaan kuin entinen muija on aina huora. Avaudun ehkä väärälle ihmiselle mutta minulla vaan vituttaa nämä saatanan rokkipojat jotka luulee olevansa jotenkin parempia kun eivät enää metallia kuuntele, tai eivät ole ikinä kuunnellutkaan. Joo, ja tiedän että metallipiireissä vittuillaan samalla tavalla poppareille. No, tiivistettynä, haistakaa kaikki vittu!! Noin, avautuminen valmis, kiitos kun jaksoitte, siat! :) Jos joku putosi kalliolta, ei ollut mitään väliä sillä, syöksyikö maa ylöspäin vai hän itse alaspäin. Vaikeukissa oltiin joka tapauksessa. |
Olli S. 20.01.2004 23:16:59 | |
---|
Luulen että tämän tyyppiset kirjoitukset sai keppimies89n vittuilemaan takaisin "Metalli on ahdistavaa ylinäyteltyä teatteria. Soita letkeää jazzia välillä." Siinä oli taas avarakatseisen kommentti. Eikös? Vaikka joku teini tai vähemmän teini kuuntele metallia, se ei tarkoita sitä että se on jollain tavalla "musiikimaku evoluutiosta" jäljessä. Ainoa mitä vanhentuessaan musiikkimaulle näyttää tapahtuvat on se että haukutaan sitä mistä ei enää pidetä. Samaan tapaan kuin entinen muija on aina huora. Avaudun ehkä väärälle ihmiselle mutta minulla vaan vituttaa nämä saatanan rokkipojat jotka luulee olevansa jotenkin parempia kun eivät enää metallia kuuntele, tai eivät ole ikinä kuunnellutkaan. Joo, ja tiedän että metallipiireissä vittuillaan samalla tavalla poppareille. No, tiivistettynä, haistakaa kaikki vittu!! Noin, avautuminen valmis, kiitos kun jaksoitte, siat! :) Tuossa on pointtia. Metalli ei todellakaan ole sen ala-arvoisempaa, kuin jazzkaan. Tuon mielipiteen voi vaikka tarkistaa profiilistani. Se unohtuu aika monelta "taidemuusikolta". Kaikki saa kuunnella mitä haluaa, eikä siinä useimmiten ole mitään hävettävää. Joillakin tuo sama putkikatseisuus jatkuu läpi elämän, ja niitä löytyy jokaisesta musiikkityylistä. Kaikkea saa kuunnella mielinmäärin, mutta tietty avarakatseisuus pitää säilyttää. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Keppis 21.01.2004 10:46:31 | |
---|
Sanoo Keppimies.Since 1989 Tietenkin ymmärrän että monet ajattelee että "ei saatana tommonen nuori jolppi tiä musiikista yhtään", joka voi olla ihan tottakin. Ei voi mitää. Ehkä joskus vanhempana vielä viisastun. Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Keppis 21.01.2004 10:51:55 (muokattu 21.01.2004 10:52:45) | |
---|
Tuo ei varmaan ollut pointti. Luulisin, että ideana oli oma kokemus, joka on osoittanut, että nuorena ollaan uskollinen tietyille musiikkityyleille, joitten ulkopuolelta ei periaatteesta kuunnella mitään. Vanhempana yleensä katse avartuu ja mukaan tulee vähän kaikkea, mikä kuulostaa hyvältä. Luultavasti lähes kaikista musiikkityyleistä löytyy jokaiselle mieleistä. Sitä ei vaan aina tajua. Kyllähän mää Hurriganessia joskus jotain agentsia ja muuta iskelmää tykkään kuunnella. Siinä bluessissa on vaan jotain... Edit: kirjoitusvirhe Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Ze Kink 23.01.2004 16:43:31 | |
---|
Tuo ei varmaan ollut pointti. Luulisin, että ideana oli oma kokemus, joka on osoittanut, että nuorena ollaan uskollinen tietyille musiikkityyleille, joitten ulkopuolelta ei periaatteesta kuunnella mitään. Vanhempana yleensä katse avartuu ja mukaan tulee vähän kaikkea, mikä kuulostaa hyvältä. Luultavasti lähes kaikista musiikkityyleistä löytyy jokaiselle mieleistä. Sitä ei vaan aina tajua. Jaa-a, no, mut kai lasketaan nuoreksi, ja kuuntelen/soitan rockia, heviä, klassista, bluesia, rytmimusaa, ja satunnaisesti muutakin joka kuulostaa kivalta. Eli asia ei kyllä aina ole niin, tosin moni mun kavereista on sellasia, et "Mä kuuntelen vaan heviä." tai vielä pahemmin "Mä kuuntelen vaan räppiä ja hoppia." Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Olli S. 24.01.2004 16:45:59 | |
---|
Jaa-a, no, mut kai lasketaan nuoreksi, ja kuuntelen/soitan rockia, heviä, klassista, bluesia, rytmimusaa, ja satunnaisesti muutakin joka kuulostaa kivalta. Eli asia ei kyllä aina ole niin, tosin moni mun kavereista on sellasia, et "Mä kuuntelen vaan heviä." tai vielä pahemmin "Mä kuuntelen vaan räppiä ja hoppia." Kommenttini oli kyllä vähän kärjistetty. En itsekään ole, kuin vasta 15. On paljon nuoria, jotka kuuntelee monipuolisesti ja avarakatseisesti. Tarkoitukseni tuossa aiemmin oli vain selittää niitä paria vastausta. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
TheWickerMan 24.01.2004 19:39:58 | |
---|
Tietenkin ymmärrän että monet ajattelee että "ei saatana tommonen nuori jolppi tiä musiikista yhtään", joka voi olla ihan tottakin. Ei voi mitää. Ehkä joskus vanhempana vielä viisastun. Toi on kyl totta. Mun kohdallaki. "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
J_Mikkonen 25.01.2004 15:20:30 | |
---|
Tuo ei varmaan ollut pointti. Luulisin, että ideana oli oma kokemus, joka on osoittanut, että nuorena ollaan uskollinen tietyille musiikkityyleille, joitten ulkopuolelta ei periaatteesta kuunnella mitään. Vanhempana yleensä katse avartuu ja mukaan tulee vähän kaikkea, mikä kuulostaa hyvältä. Luultavasti lähes kaikista musiikkityyleistä löytyy jokaiselle mieleistä. Sitä ei vaan aina tajua. Jep tätä just meinasin. En tarkoittanu että eikö Keppimies nuoren ikänsä takia kuuntelisi tai voisi kuunnella muuta kuin heviä tms. mutta yleensä tahtoo olla niin että tuon ikäisenä kielletään kaikki musiikkityylit joka ei ole lähelläkään heviä. Jep,yleistän mutta ei paljon kiinnosta. |
mikko1 25.01.2004 15:43:08 | |
---|
Jep tätä just meinasin. En tarkoittanu että eikö Keppimies nuoren ikänsä takia kuuntelisi tai voisi kuunnella muuta kuin heviä tms. mutta yleensä tahtoo olla niin että tuon ikäisenä kielletään kaikki musiikkityylit joka ei ole lähelläkään heviä. Jep,yleistän mutta ei paljon kiinnosta. käypäs katsomassa minun profiilini ja lopeta sönköttäminen. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
J_Mikkonen 26.01.2004 22:25:27 | |
---|
käypäs katsomassa minun profiilini ja lopeta sönköttäminen.
Jep,yleistän mutta ei paljon kiinnosta. Hmm..Ihan niin kuin olisin sanonut jo jotain... |
toxic 26.01.2004 22:33:23 | |
---|
Rytmimusan ja bluesin soitto tuntuu aina hyvältä hevin soittelun lomassa, niinkuin esim. klassisen soittokin. Nimim. Kokemusta on. mulla o just sama juttu. soitan kaikkee klassista ja bluesia ja rockia ja... |
Antroid 28.01.2004 20:27:36 (muokattu 28.01.2004 20:28:48) | |
---|
Metalli ei todellakaan ole sen ala-arvoisempaa, kuin jazzkaan Putosin... Nimittäin tuolilta tuon luettuani...:D Hei oikeesti, 120 kg pitkätukka nahkahousuissa tiluttaa joka suuntaan sojoittavalla "yönmustalla" Jacksonillaan klassisesta musiikista napattuja pätkiä moottorisahalta kuulostaen. Hei oikeesti. Hyvä, juuri noin. Hengittäkää syvään niin saatte herneet syvemmälle nekkuun. ;) Kunhan kiusaan. |
Stapdio 08.02.2004 21:12:11 | |
---|
120 kg pitkätukka nahkahousuissa tiluttaa joka suuntaan sojoittavalla "yönmustalla" Jacksonillaan klassisesta musiikista napattuja pätkiä moottorisahalta kuulostaen.
Meidän koulussa on yks tommonen. Harmi ettei se soita kitaraa. Ozzy Osbourne on myynyt minulle lukiokirjoja. |
Bilharzia 08.02.2004 22:46:35 | |
---|
Putosin... Nimittäin tuolilta tuon luettuani...:D Hei oikeesti, 120 kg pitkätukka nahkahousuissa tiluttaa joka suuntaan sojoittavalla "yönmustalla" Jacksonillaan klassisesta musiikista napattuja pätkiä moottorisahalta kuulostaen. Hei oikeesti. Hyvä, juuri noin. Hengittäkää syvään niin saatte herneet syvemmälle nekkuun. ;) Kunhan kiusaan. Höhö.. Oot siekin vesseli. www.LifeofDebauchery.Com |
Henga 09.02.2004 02:29:31 | |
---|
Nuoren mielipide on siis vähemmän vakuuttava tai oikea kuin sinun? Haista perse. Noh, nuorilla ei ole elämän kokemusta. Miten puberteetti/hormoni/finniongelmaisten poikien mielipidettä voisi kokea vakuuttavana? Hassua on se, että mitä enemmän ihmisillä on ikää, sitä enemmän solidaarisuutta ja objektiivisuuttta löytyy.. Teinit taas on aina oikeassa, ja poikkeava mielipide on kuin nyrkin isku naamaan. Pointless.. p.s klo 2:30, joten psykologiaa löytyy ;D |
Brian May jr. 09.02.2004 09:30:56 | |
---|
Ala soittamaan kaikkea klassisesta näppäilystä jazziin(joiden väliin mahtuvat rok, blues yms.) ja jätä heavy pois laskuista toistaiseksi, jatka myöhemmin, sitten katsotaan miten käy. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Muhvi 09.02.2004 13:13:30 | |
---|
Hei oikeesti, 120 kg pitkätukka nahkahousuissa tiluttaa joka suuntaan sojoittavalla "yönmustalla" Jacksonillaan klassisesta musiikista napattuja pätkiä moottorisahalta kuulostaen. Siis onko mitään hienompaa olemassa kun tämä? From the Evil forces of Skeletor! |
Deathrace King 09.02.2004 13:13:40 | |
---|
Putosin... Nimittäin tuolilta tuon luettuani...:D Hei oikeesti, 120 kg pitkätukka nahkahousuissa tiluttaa joka suuntaan sojoittavalla "yönmustalla" Jacksonillaan klassisesta musiikista napattuja pätkiä moottorisahalta kuulostaen. Hei oikeesti. Hyvä, juuri noin. Hengittäkää syvään niin saatte herneet syvemmälle nekkuun. ;)
Heh, hauskoja nää stereotypiat! Jos joku oikeasti ajattelee näin, on todella vammainen ääliö. Thrash and mosh 'til death! |
rockitsb 09.02.2004 14:19:41 | |
---|
Tietenkin ymmärrän että monet ajattelee että "ei saatana tommonen nuori jolppi tiä musiikista yhtään", joka voi olla ihan tottakin. Ei voi mitää. Ehkä joskus vanhempana vielä viisastun. Älä masennu. Mie oon jopa muutaman vuoden vanhempi sinua, mutta en tiedä musiikista silti mitään. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |