Aihe: tilulilu kitaristiksi
1 2
kimurantti1
10.01.2004 22:26:16 (muokattu 10.01.2004 22:27:01)
Mielipiteenä sanon, että suurin osa "tiluttajista" lukee juuri näitä kirjoja, opettelee hommat nuotista nuottiin ja siksi heiltä puuttuu täysin oma tyyli. Haluaako kukaan todella sellaista?

Totta! Tähän yhdyn 100%sesti. Mutta nyt olikin kyse tekniikasta eikä tyylitajusta. (Ainakin niin minä käsitin.)
Lennu
11.01.2004 04:20:07

Totta! Tähän yhdyn 100%sesti. Mutta nyt olikin kyse tekniikasta eikä tyylitajusta. (Ainakin niin minä käsitin.)

Älä täysin yhdy, oma pää mukaan joka hommaan. Jos se on huono juttu ja kukaan ei diggaa, niin pitää osata tehdä johtopäätöksiä.

Tietenkin, ei tässä mitään hölmöjä olla? Kukaan, see?
"Illalla veetään viunaa ja nautitaan alkoholipitoisia naisia", hapanliikenteen Harri "hapa" Virtanen Tukholman terminaalissa HÄTÄTILA-OFFTOPIC
Samuli R
11.01.2004 12:43:50

todellakin tekniikasta on kyse eikä todellakaan oppia soittamaan kaavamaisesti. lähinnä tekniikkaharjoituksia sweepeistä yms.
kimurantti1
11.01.2004 19:22:33
Älä täysin yhdy, oma pää mukaan joka hommaan. Jos se on huono juttu ja kukaan ei diggaa, niin pitää osata tehdä johtopäätöksiä.

Tietenkin, ei tässä mitään hölmöjä olla? Kukaan, see?

Niin siis tarkoitin kuitenkin nyt sitä, että yhdyn siihen ettei kukaan varmasti halua, että omassa soitossa ei ole mitään tyyliä tai mitään omaa..
kimurantti1
11.01.2004 19:24:04
Ja kuten on tullut 100000 kertaan ilmi, että tekniikka EI tapa tyyliä. Tai jos tappaa, niin menkää väittelemään siitä Vain, Dimeolan sun muiden kavereiden kanssa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)