J_Mikkonen 05.01.2004 00:39:19 | |
---|
Niin mäkin teen, etkö sinä? Emppua pidän kitaristina, joka hoitaa tonttinsa kunnialla. Ennen kyllä,mutta kovalla treenillä sain sen lopetettua.Se on sitä tekniikkatreeniä. |
meiju 05.01.2004 12:02:07 | |
---|
Se osaa todellakin soittaa....! Ja Piina Jatkuu... |
PekKampela 05.01.2004 12:17:27 | |
---|
Enpä oo erityisimmin Nightwishin tai Empun vani mutta tottakai arvostan kaveria, joka on yhtä pieni hebbu, ku minäki. Noin suurinpiirtein. |
Karvanaama-Zakk 05.01.2004 21:57:13 | |
---|
Kyllähän Emppu on todella pätevä kitaristi...Sillä on sellanen "oma tyyli" Nukkuminen on homojen hommaa... |
Sintti 06.01.2004 11:37:47 (muokattu 06.01.2004 11:39:14) | |
---|
huomaa että se on vähän aliarvostettu, kun miettikääpä jos oisin kirjottanu tuohon otsikkoon, että "mitä mieltä Alexi Laihosta?"... ois ainaski sata viestijä jo tullu tähän.. ;) kylläkin puolet ois ollu joiltain blues miehiltä tyyliin: "vittu se homo, ei se osaa muutaku tiluttaa!!" hehheh. niinku tuolla joku jo sanoikin, niin Emppuhan ei ole pelkkä tiluttaja, vaan pistää nopeita juttuja sooloihinki sillee sopivasti. :) ja käyttää helvetin hyvin noita huiluäänijä... EDIT: eikä perke sitten oteta sitä laihoo tähän keskusteluun, vaikka satuinki mainitsemaan sen tuossa esimerkkinä... :) Humppaa taikka kuole...^_^ |
Leatherman 06.01.2004 17:32:21 | |
---|
Täytyy sanoa, että mäkin diggaan Empusta. Sillä on ihan hauska tapa improvisoida ja pistellä niitä artificial harmonicceja joka puolelle. Ja justiinsa se, että selviää monista sooloista kunnialla ilman karmeeta tilua (melkein sanoin a la Timo Tolkki) Ja musta sil on hieno lavashow, miten se aina vaikuttaakin siltä et huvittaa soittaa ja paljon huvittaakin. Asiallinen meininki. Ei se tosin oo lähelläkään taitavin kitaristi mitä tiedän (ite oon tietenki se ykkönen) mutta hoitaa hommansa Nightwishissä tosi hyvin, kun eipä se mikään kitarabändi varsinaisesti olekaan. Ja, jep End of Innocencin pohjalta se vaikuttaa tosiaan aika levottomalt kaverilta :) Tää sälli on nero..
Terv: itse
Tapio Taappanen |
Skebaristi 06.01.2004 19:28:13 | |
---|
Hyvin se soittaa. Ja on sillä hieno skeba..... "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Da Make 06.01.2004 20:29:02 | |
---|
Hyvin se soittaa. Ja on sillä hieno skeba..... Ja oma kuvan perusteella niin on sinullakin... Cräx, Change, Ötöm!? |
Skebaristi 06.01.2004 21:51:39 | |
---|
Jees, jees "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Imper 06.01.2004 23:11:05 | |
---|
Alexi "Wildchild" Laiho vetääkin Emppua paremmin sweeppejä. hähähähää. Everyone is a per-son |
Lauri666 07.01.2004 07:54:53 | |
---|
Alexi "Wildchild" Laiho vetääkin Emppua paremmin sweeppejä. hähähähää. Pitihän se laiho vetää mukaan.. jotain rajaa? ;) So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
Closure 07.01.2004 09:06:16 | |
---|
Vaikka tilukin irtoaa, niin ei tunge sitä joka paikkaan Täysin samaa mieltä, niitä sooloja jaksaa kuunnella.. joskus voisi kauemminkin kuunnella niitä sooloja. Taitava kitaristi... Täydellinen mies nightwishiin. Nw yksi lempi bändeistäni. Olen tavannutkin ko. henkilön ja jutellutkin hänen kanssaan. mukavan oloinen heppu. Nimmarikin komeilee lompakossa... Puuro sanoo plup, jos kiehuu. Ei Ynkkä sano plup. -fortune |
Kitaravirtuaali 07.01.2004 13:41:34 | |
---|
Olen tavannutkin ko. henkilön ja jutellutkin hänen kanssaan. mukavan oloinen heppu. Nimmarikin komeilee lompakossa... No perskeles. Olen kade, tuolta mieheltä irronnee hienoa keskustelua. "Ilman muuta ja muut ilman!" "Sata lasissa ja pakki päällä" "Jos sä et tienaa, sä et elä"
|
leather rebel 07.01.2004 13:44:39 | |
---|
Eikös TikTakin kitaristikin ole Emppu? Mä luulin otsakkeen perusteella että kyse on siitä, ja pettymys oli valtaisa kun totuus lopulta valkeni. Heh. Mulle kävi samoin :D "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
J_Mikkonen 07.01.2004 16:08:54 | |
---|
Taitava kitaristi... Täydellinen mies nightwishiin. Nw yksi lempi bändeistäni. Ois kyllä ihan mielenkiintosta kuulla minkälaisia biisejä äijä tekisi yksinään. Onkos tietoa kellään tietoa siitä kuka tekee biisit siihen bändiin missä Vuorinen ja Liimatainen soittelee?Vittu ku ei muista bändin nimeä.. |
Swan 07.01.2004 16:17:43 | |
---|
Ois kyllä ihan mielenkiintosta kuulla minkälaisia biisejä äijä tekisi yksinään. Emppuhan on väsännyt mm. Hockey Nightin tunnarin. :) Onkos tietoa kellään tietoa siitä kuka tekee biisit siihen bändiin missä Vuorinen ja Liimatainen soittelee?Vittu ku ei muista bändin nimeä.. En tiedä biisintekijästä, mutta Altaria on bändin nimi. http://www.ovaali.org/Altaria/ Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
Sintti 08.01.2004 08:10:24 | |
---|
Hyvin se soittaa. Ja on sillä hieno skeba..... no tottakai ne on hienoja, kun ne on washburneja! ;) Humppaa taikka kuole...^_^ |
trent 08.01.2004 11:41:16 (muokattu 08.01.2004 11:42:22) | |
---|
Teknisesti näppärä kaveri, yllätyin positiivisesti kun näin livenä. Ei ole sellainen "kattokaa ku mä osaan tiluttaa sikanopeesti" tyyppi jonka soolot perustuu siihen kaahaamiseen, niin kuin valitettavan monella skebaristilla. |
kärsä 08.01.2004 12:10:34 | |
---|
Altarialla on keikka 22.1 Tavastialla, Urban Tale myös siellä. Life is a bummer baby. |
Leatherman 08.01.2004 23:51:42 | |
---|
Ois kyllä ihan mielenkiintosta kuulla minkälaisia biisejä äijä tekisi yksinään. Joo tähän sanon, että en jotenkin usko, että Emppu Vuorinen: The soololevy olis mun makuun. Olis kaiketi liian köyhä ja skittapainotteinen.. well mistäs mä voin tietää, mut tällanen kutina mul on.. Tai sit mun pitäs pestä hilseshampool useemmin. Tää sälli on nero..
Terv: itse
Tapio Taappanen |