Burn 20.08.2003 22:45:12 | |
---|
Hanki ynkän ihan eka levy käsiis, Yngwie J. Malmsteens Rising Force, siinä on kaikki biisit opettelemisen arvosia, paitsi Now your ships are burned... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Zed 21.08.2003 15:57:44 | |
---|
Ynkasta muuten kommenttina, että tämä siellä täällä jonkin asteista halveksuntaakin herättävä "tiluliluttelu" on useimman ammattikitaristinkin soittotaidon ulottumattomissa, joka tietenkin tehnee edellä mainitusta asenteesta sangen ymmärrettävän. Aivan kuten musiikkia tyylillisesti palveleva soitto on Ynkän kaltaisten stuck-to-yläaste -muusikkojen ulottumattomissa. Kliseitä kliseiden perään, mutta väitän, ettei nopeus ole mikään soittotaidon huipentuma. Zed is dead, baby, Zed is dead. |
R.Cooley 21.08.2003 16:25:06 | |
---|
Aivan kuten musiikkia tyylillisesti palveleva soitto on Ynkän kaltaisten stuck-to-yläaste -muusikkojen ulottumattomissa. Kliseitä kliseiden perään, mutta väitän, ettei nopeus ole mikään soittotaidon huipentuma. Jaaha täällä on perus-setti meneillään. Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti |
ICE 21.08.2003 19:59:18 | |
---|
Jaaha täällä on perus-setti meneillään. Kohta alkaa taas väittelyt ja miinuksia jaellaan. Ei muuta ku popcornit ja limut esille. Let the show begin. ;) - sideburns forever - |
R.Cooley 21.08.2003 20:15:04 | |
---|
Kohta alkaa taas väittelyt ja miinuksia jaellaan. Ei muuta ku popcornit ja limut esille. Let the show begin. ;) Joo pistin jo Cooleyn soimaan. Minusta tulee isona melodinen tiluttaja |
Olli S. 21.08.2003 21:38:49 | |
---|
En tuota Ynkkä väittelyä kommentoi, mutta minusta tilutusta voi tehdä myös tyylitajuisesti. Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. |
mikko1 22.08.2003 23:14:40 | |
---|
joo mäkin taidan kuulua tohon kahteen prosenttiin, far beyond the sun on ihan hieno kappale mutta ei minua semmosten soittaminen jaksa kiinnostaa... Mullon kans tele. |
JanneT 22.08.2003 23:59:28 | |
---|
Kahden prosentin miehiä minäkin! Koskaan en ole tiluttanut, enkä tule tiluttamaan, mieluummin kikkailen rauhassa Dire Straitsin Ticket To Heavenin parissa. |
Hannu H. 23.08.2003 16:47:52 | |
---|
2% kerhoon liityin nyt kuultuani ynkän far beyond sunin. Ei nappaa... |
leather rebel 24.08.2003 15:26:05 | |
---|
mutta asiaan.. Teaser Fire & Icelta!!! kohtalaisen puolalainen biisi ja biisistä tehty musavideo. Kyllä Ynkkä on tyylimiehiä.. Kuulin sattumalta ton biisin eilen, ja on kyllä harvinaisen puolalainen biisi. |
kid ego 24.08.2003 16:50:47 | |
---|
Kuulin sattumalta ton biisin eilen, ja on kyllä harvinaisen puolalainen biisi. Mun mielestäni Puolan kansallislaulu on vielä puolalaisempi. Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
Slipknotisti 24.08.2003 19:14:24 | |
---|
Tiluttaminen on iha kivaa, mut en mä sellasta kyllä jaksa kuunnella. |
Attila 24.08.2003 22:20:13 | |
---|
Kahden prosentin miehiä minäkin! Koskaan en ole tiluttanut, enkä tule tiluttamaan, mieluummin kikkailen rauhassa Dire Straitsin Ticket To Heavenin parissa. Kuitenkin oot joskus vetänyt kauheita tapping-sooloja;) |
Unforgiven 25.08.2003 15:25:01 (muokattu 25.08.2003 15:30:22) | |
---|
Aivan kuten musiikkia tyylillisesti palveleva soitto on Ynkän kaltaisten stuck-to-yläaste -muusikkojen ulottumattomissa. Kliseitä kliseiden perään, mutta väitän, ettei nopeus ole mikään soittotaidon huipentuma. Suurin osa kitaran soittamista harrastavista, olivat sitten stuck-to-minne tahansa, soittavat sitä mikä mielekkäämmältä tuntuu. Jos Ynkan kloonaaminen peilin avulla tuottaa kaikkein parhaimmat musiikilliset onnistumisen elämykset, en koe, että minulla olisi tarvetta sitä kyseenalaistaa. Sama pätee kaikkien muidenkin kitaristien kloonausten kohdalla. Nopeus on yksi soittotaidon huipentuma sekin muiden joukossa. Kun soittajalla on kyky liittää riittävä määrä muitakin huipennuksia soittoonsa, hän voi tehdä siitä itselleen vaikkapa ammatin ja jopa elättää sillä itsensä niin kuin Ynkalle on käynyt. Olen antanut itseni ymmärtää, että hän vielä kaiken lisäksi nauttisi itsekin siitä mitä tekee. Kamalaa. Siitä olen toki samaa mieltä, että levyttämään päässeet Ynkka -kloonit, sekä koti- että ulkomaiset, voisivat harkita käyttävänsä lahjojaan oman soittotyylin ja -tavan kehittämiseen & luomiseen. |
Dick Parker 25.08.2003 16:08:10 | |
---|
Suurin osa kitaran soittamista harrastavista, olivat sitten stuck-to-minne tahansa, soittavat sitä mikä mielekkäämmältä tuntuu. Jos Ynkan kloonaaminen peilin avulla tuottaa kaikkein parhaimmat musiikilliset onnistumisen elämykset, en koe, että minulla olisi tarvetta sitä kyseenalaistaa. Sama pätee kaikkien muidenkin kitaristien kloonausten kohdalla. Nopeus on yksi soittotaidon huipentuma sekin muiden joukossa. Kun soittajalla on kyky liittää riittävä määrä muitakin huipennuksia soittoonsa, hän voi tehdä siitä itselleen vaikkapa ammatin ja jopa elättää sillä itsensä niin kuin Ynkalle on käynyt. Olen antanut itseni ymmärtää, että hän vielä kaiken lisäksi nauttisi itsekin siitä mitä tekee. Kamalaa. Siitä olen toki samaa mieltä, että levyttämään päässeet Ynkka -kloonit, sekä koti- että ulkomaiset, voisivat harkita käyttävänsä lahjojaan oman soittotyylin ja -tavan kehittämiseen & luomiseen. Ja Ynkällä on perkele ihan oma soundi ja staili eikä se ole apinoinu ketään. |
PoLFus 25.08.2003 18:19:30 | |
---|
Ja Ynkällä on perkele ihan oma soundi ja staili eikä se ole apinoinu ketään. selitä vähän lisää ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
samueld 27.08.2003 15:33:52 (muokattu 27.08.2003 15:34:26) | |
---|
väärä ketju. pahoittelen. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Rapido 14.06.2004 15:56:37 | |
---|
Toi Teaser on kyllä aika kehno tekele, mutta aiheessa pysyäkseni, Ynkällä on loistavaa matskua, joista suosittelisin: Trilogy Suite Op5, josta erityisesti se melko alun etydi-tyyppinen Am arpeggiohässäkkä Molemmat Overturet, 1622 ja 1383 on melko soitettavia Far Beyond Sun: vaikea, imo paras neoklassien biisi ikinä Black Star: Toinen lähes samanmoinen Concerto Suitella on ihan mielenkiintosta kamaa, mulla tosin live DVD, mutta tuskin järjettömästi poikkeaa "studiosta", toisin kuin yleensä |
Joees 14.06.2004 17:07:36 | |
---|
Toi Teaser on kyllä aika kehno tekele, mutta aiheessa pysyäkseni, Ynkällä on loistavaa matskua, joista suosittelisin: Trilogy Suite Op5, josta erityisesti se melko alun etydi-tyyppinen Am arpeggiohässäkkä Molemmat Overturet, 1622 ja 1383 on melko soitettavia Far Beyond Sun: vaikea, imo paras neoklassien biisi ikinä Black Star: Toinen lähes samanmoinen Concerto Suitella on ihan mielenkiintosta kamaa, mulla tosin live DVD, mutta tuskin järjettömästi poikkeaa "studiosta", toisin kuin yleensä Olet harvinainen ihminen. Uskallat sanoa että Malmsteenilla on loistavaa matskua. Jotenkin se aina menee siihen dissailuun. Kyllähän se varsin lahjakas juippi on vaikka ehkä biisit voivatkin toistaa itseään. Mutta mitä sitten? Itse tykkään eniten tuosta Trilogy Suite Op5:stä eniten. Groooove is in heart! |
Shaft 14.06.2004 20:21:12 (muokattu 14.06.2004 20:21:36) | |
---|
Olet harvinainen ihminen. Uskallat sanoa että Malmsteenilla on loistavaa matskua. Jotenkin se aina menee siihen dissailuun. Kyllähän se varsin lahjakas juippi on vaikka ehkä biisit voivatkin toistaa itseään. Mutta mitä sitten? Itse tykkään eniten tuosta Trilogy Suite Op5:stä eniten. Näin on. Erityisesti roots-musaa ja jaskaa diggailevat tuntuvat usein joistakin periaatesyistä dissaavan Ynkkää. Pidän Ynkkää kyllä hyvänä omassa jutussaan, vaikka en paljon sen tyylistä musaa kuuntelekaan. |