Aihe: Hetfield, Rudolf Schenker vai Mustaine tiukin komppaaja?
1 2 3 4 5
Uli Con Carne
18.06.2003 08:40:41

Häh? Käsitinköhän mä nyt väärin? Ainaki mun levyis lukee ruutolpin kohal et backing vocals...Pidetää toi mun allekirjotus silti mieles... :)

Kyyl se Klasu ite ne kiekuu ne stemmat tietääkseni. :)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Herra Rapu
18.06.2003 09:14:23

Kyyl se Klasu ite ne kiekuu ne stemmat tietääkseni. :)

Kyyl kyyl.
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
K.A.P.V
18.06.2003 12:59:49 (muokattu 19.06.2003 12:04:42)

Jos lähetää kehuu Schenkerin rullee nii ettimäl saa ettii parempaa kitaristii/stemmalaulajaa. Ikinä ei oo yhtää huonoo juttuu vissii tehny, se äijä on OIKEE taiteilija. Jos haluu tietää mitä tarkottaa musas fiilis nii skorpparit soimaa ja stemmoi ja kitaroit kuulemaa, mahtava vaari perkele. Mut tiukempi on james koska se käyttää tiukempii saundei. Niist on kyl fiilis kauempana sitte.

Joo mulla on Scorppareilta semmonen biisi ku Hey you, jossa tietääkseni laulaa kertosäettä lukuunottamatta Schenker (korjatkaa, jos olen väärässä) ja kyllä sen perusteella mies on Euroopan huonoinpia laulajia!
Muuten kyllä miehestä ei paljoa pahaa sanottavaa löydy, tosin nykyinen Scorpions-tuotanto on kyllä aika syvältä. Perkele ku jätkät viittis tehä samanlaista juttua kun joku Taken By Forcen aikaiset levyt, okei ei ehkä suuri yleisö tykkäis, mutta ainaki olis tosifanit aivan onnessaan!
Herra koettelee muttei hylkää.
Jormaz
18.06.2003 16:40:04
The Scorpions tulee Ankkarockiin! Uskaltaiskohan sitä lähtee kattomaan Korsoon asti?
Back to the 80's
Herra Rapu
18.06.2003 16:49:09

The Scorpions tulee Ankkarockiin! Uskaltaiskohan sitä lähtee kattomaan Korsoon asti?

uuuu, kai soon lähettävä..
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
Härski
18.06.2003 18:03:13
No en kyllä mene Korsoon ikinä, en edes Scorpionsin takia!
Uli Con Carne
18.06.2003 19:30:20

Elä kuseta. Oikeesti?? Meitsi on siellä.

Vittu... kyllä se minustaki on Schenkeri joka Hey Youn laulaa, mutta ei se kyllä Rothin vokalisoinneille huonoudessa vertoja vedä. Kukaan kuullut herran 'herkkää' tulkintaa Electric Sunin biisissä "I'll Be Loving You Always"??? "Drifting Sun" taitaa olla niitä ainoita Scorpionsin biisejä jossa ainakaan mulla ei nouse sympatiahymy suupieliin...

Kitaristinahan Roth on ykkönen. :)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Jäsen X
18.06.2003 21:02:59
Eikös Scorpions peruuttanut ton Ankkarokin keikan..?
You can do it your own way, if it's done how I say.
Jormaz
18.06.2003 21:14:07
Jaa? No en tiedä kun SubTV:n teksti-TV:stä ton luin..

copy+paste, www.ankkarock.fi

Ohjelma
ANKKAROCK 2. - 3. ELOKUUTA 2003, KORSO

päivitetty: 17.06.03

Lauantai

HIM
Hellacopters (SWE)
Sleepy Sleepers
Don Johnson Big Band
Timo Rautiainen & trio Niskalaukaus
Don Huonot
Apulanta
Zen Café
Flaming sideburns
Sweatmaster
Peer Günt
Kwan
YUP

Sunnuntai

Scorpions (GER)
The Ark (SWE)
The Sounds (SWE)
Maija Vilkkumaa
Hanoi Rocks
Lemonator
Egotrippi
Nylon Beat
The Rasmus
Scandinavian Music Group
Jukkapoika ja kompostibändi (UUSI!)
Back to the 80's
soolo
18.06.2003 21:43:19
hetfield tietenkin. Äijällä on muuten komia parta
terve
Eemil
19.06.2003 00:49:01
Voihan perkele ja pieru vaan!! Ai skorpparit ankkarockissa?!?! Mä en ikinä anna itelleni anteeks jos sitä ei pääse näkemää! Uschomatonta...
Tietysti on mahdollista että olen väärässä vaikka se mahdotonta onkin.
K.A.P.V
19.06.2003 12:04:20

Vittu... kyllä se minustaki on Schenkeri joka Hey Youn laulaa, mutta ei se kyllä Rothin vokalisoinneille huonoudessa vertoja vedä. Kukaan kuullut herran 'herkkää' tulkintaa Electric Sunin biisissä "I'll Be Loving You Always"??? "Drifting Sun" taitaa olla niitä ainoita Scorpionsin biisejä jossa ainakaan mulla ei nouse sympatiahymy suupieliin...

Joo, kyllä tuo on totta: olis Uli vaan antanu Klasun hoitaa laulupuolen ja keskittyny ite vaan soittamiseen. Mutta kumpi onkaan parempi Roth ja Michael Schenker?
Uli Con Carne
19.06.2003 12:24:08

Joo, kyllä tuo on totta: olis Uli vaan antanu Klasun hoitaa laulupuolen ja keskittyny ite vaan soittamiseen. Mutta kumpi onkaan parempi Roth ja Michael Schenker?

Roth. :)
ANTEMERIDIEM
Härski
19.06.2003 14:35:23

Miikkael! Miikkael!!
Uli Con Carne
19.06.2003 14:42:06

Roth.
ANTEMERIDIEM
Härski
19.06.2003 16:13:03
Roth.

Möykkäelpäs.
Uli Con Carne
19.06.2003 16:15:54

Möykkäelpäs.

Uli.
ANTEMERIDIEM
Michi
19.06.2003 17:26:16
Hetfield, James.
-Up The Irons!-
Härski
19.06.2003 17:27:46
Uli.

Kenkkeri.
K.A.P.V
20.06.2003 11:43:51

No niin pitääkö mun ratkasta tilanne ja sanoa, että Matthias Jabs on paras!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)