käsi 13.12.2004 14:20:31 | |
---|
toi kuinka taito palaa on vähän yksilökohtainen juttu, aikoinaan kun ite lopetin joksikin aikaa kitaran soiton, tais olla melkein 3 vuotta että en koskenu kovinkaan montaa kertaa kitaraan. no kuitenkin, siten iski soittamisen halu jälleen. treenaamalla aika nopeeta taito palautaui vanhaan "tasoon" meni jotain kuukauden päivät. vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
Socialite 13.12.2004 17:41:14 | |
---|
Semmoiset naiset ulos tuvasta jotka ei anna kitaraa soittaa! Kenkää vaan... Itselläni on myös surkastumista havaittavissa, johtuu siitä että en treenaa...juon vain kaljaa. Rämps....boing! |
Dutteri 13.12.2004 19:26:57 | |
---|
Kyllä kitara miehen/naisen voittaa. Paitsi jos se tyyppi sattuu olemaan sellainen joka antaa toisen soittaa niin paljonko kun haluaa. "No mieti nyt kun ne ois kaik jääny sisälle, niin pikku-dutterimmehan ois räjähtäny!"-HanuristiIMIK #13 Pastilli? |
mikko1 14.12.2004 08:03:08 | |
---|
Kammella prrrrr.. ääni?? Surkastuminen.. Mitä tarkoittaa "economy picking"? Hoho. Ja kitarako ei fallossymboli? "Dimebag" Darrell Abott 1966-2004 R.I.P |
Rakoni 14.12.2004 09:06:02 | |
---|
Off Topi ehkä mutta tietääkö kukaan että onko kitarasaundille olemassa kuulokkeita jotka toistaa sen sen niinku vahvariki toistaa, eli kuuluu kunnon äänet ? Oon kokeillu vaikka minkälaisia kuulokkeita (kalliitakin) mut se soundi kuullostaa jotenkin aneemiselta ? Mulla on kanssa tossa vahvarissa niin että kuulostaa kuulokkeiden läpi aika skeidalta. Vissiin bassot jotenkin häviää vaikka ihan hyvät kuulokkeet onkin. Olen sitten hiljaisella soitellut ilman kuulokkeita kun ei jaksa lisävarusteita lähteä ostelemaan. |
Grimmu 14.12.2004 14:50:36 | |
---|
Kesällä mä mikitin vahvistimen ja laitoin sitä kautta äänen kuulokkeisiin. Se oli hauskaa. Pappa betalar. |
Milkop 14.12.2004 14:52:38 | |
---|
Hoho. Ja kitarako ei fallossymboli? Entäs pikkurillin puutuminen? Heh. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Peoplez 14.12.2004 16:59:55 | |
---|
Mitä helvetin fiilistä on soittaa kitaraa kuulokkeet päässä? Kysynpähän vaan. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Börje 16.12.2004 01:13:45 | |
---|
Aihetta lievästi sivuten: Pohdin äsken, että mitäs jos joutuisin päättämään jätänkö naisen panemisen vai kitaran soittamisen loppuiäkseni. Nopeasti päädyin tulokseen, että paneminen saisi jäädä. Mutta se nyt ei juuri muuttaisi nykyistä elämääni :) Mikä vitun allekirjoitus? |
Jimi 16.12.2004 14:06:03 | |
---|
Kyllä te ootte kummia. Hankkikaa sellanen eukko joka pitää samasta musiikista kuin sinä niin kyllä se jaksaa kuunnella teidän soittoa. Tai hankkikaa eukko joka on itsekkin muusikko. I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |
Mrezzye 16.12.2004 14:14:16 | |
---|
Kyllä te ootte kummia. Hankkikaa sellanen eukko joka pitää samasta musiikista kuin sinä niin kyllä se jaksaa kuunnella teidän soittoa. Tai hankkikaa eukko joka on itsekkin muusikko. Ei se lempi musiikkimakua kysele! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Jimi 16.12.2004 14:18:10 | |
---|
Ei se lempi musiikkimakua kysele! Katos jos eukkos tykkää humpasta ja sä soitat bläkkistä himassa ni ei ihme jos ei jaksa kuunnella. I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |
Tumocs 16.12.2004 17:43:47 | |
---|
No olempas onnekas kun minun ihmiseni kuuntelee mielellään kun minä soitan. Sen seurassa vaan ei ennätä kun on tärkeämpääkin tekemistä... tästä syystä ei ole oikein tullut treenattua sitten kesäloman... Surkastumista on tosiaan havaittavissa. ei enää edes irtoa Brouverin ES 6 miltei ollenkaan, kun ennen meni melkein yhtä hyvin kuin Korhosen Timolla (just joo ja siivekkäitä lehmiä leijuu vadelmakastikkeessa...). Olen sekaisin, enkä osaa keksiä uutta allekirjoitusta itselleni. |
Jumina5/6 17.12.2004 07:32:21 | |
---|
...mut jos pitäisi valita omasta mielestä täydellisimmän naisen ja kitaran väliltä, ottaisin ehdottamasti naisen. Eiks sitä kitaraa soiteta, et saadaan niitä naisia. Tuossa tapuksessa juuri tuosta syystä kannattaisi valita se kitara: Jos valitset täydellisen naisen, olet tuomittu soittamaan huonoilla kitaroilla, soittointosi laantuu, ja kohta jäljellä on vain se nainen. Jos valitset täydellisen kitaran, menetät sen täydellisen naisen, mutta voit soitollasi lumota *loputtoman määrän* naisia. Ehkä eivät niin täydellisiä, mutta josko määrä korvaa pienet laatuvirheet? "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
depe 17.12.2004 14:29:54 | |
---|
Kyllä te ootte kummia. Hankkikaa sellanen eukko joka pitää samasta musiikista kuin sinä niin kyllä se jaksaa kuunnella teidän soittoa. Tai hankkikaa eukko joka on itsekkin muusikko. Heh, mistähän löytäisi muijan joka tykkää kuunnella kahden tunnin "16-osa-economy-picking-shredding-tapping-speed=emotion-metronomi" -harjoituksia? Ei sillä että itse harrastaisin moisia, minähän soitan vain kauniita rakkausballadeja koko ajan. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
telenaattori 18.12.2004 02:21:01 | |
---|
Se on bluesin paikka...=) joo. ei muuta kun B.B. Korhonen ja "Loppu tulee" soimaan, johan alkaa fiilis kohentua. Dunlopin Krokotiiliplekut(Y) |
Jimi 18.12.2004 11:32:32 | |
---|
Heh, mistähän löytäisi muijan joka tykkää kuunnella kahden tunnin "16-osa-economy-picking-shredding-tapping-speed=emotion-metronomi" -harjoituksia? Ei sillä että itse harrastaisin moisia, minähän soitan vain kauniita rakkausballadeja koko ajan. No onhan niitä children of bodom yms. faneja jotka ovat naispuolisia. Tai sitten joku joka itsekkin soittaa vaikka kitaraa myöskin niin se voisi aina kuolata sun soittotaidon perään. Eikö? I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |