Aihe: Kitaran soiton aloittaminen?
1 2
Sintti
21.06.2003 17:45:04
hmmm....no ite voisin suositella yamahan eg112 mallista perus skebaa... sillä on hyvä alottaa. niinku jos haluaa soittaa sähkiksellä. ja se ei maksa kuin jotain vajaa 200e...
Makuupussimies
21.06.2003 19:15:02
Eihän akustinen kitara ja sähkis toisiansa sulje pois, päinvastoin. Akustisen hankintakulut ovat halvemmat, joten siinämielessä sen hommaaminen ei usein ole iso kynnys. Sointujen sun muiden opetteluun toimii mainiosti, samoin näppäilytekniikan harjoittamiseen.

Makuupussimies, Gibsoneista on paljon juttua kitarakamat-osiossa. Sanoisin vain sen, että kannattanee jo harkita jonkin kotimaisen soitinvalmistajan pakeilla piipahtamista - riippuen tietysti budjetistasi. Mutta jos olet liikkeellä Gibson luokan vaatimissa summissa, voisi vartavasten sinulle tehty soitin olla varteenotettava vaihtoehto?

En mä kitaraa ittelleni rupea teettämään, kun en oikeen tiedä niistä mitään. Osaan vaan soittaa. No eikös nämä Les Paulit sovellu kaikenlaiseen soittoon?
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
pwallin
21.06.2003 19:18:27

No heviä ei kyllä ole tarkoitus soittaa, tunnen olevani jo vähän korkeammalla tasolla. Progea meinasin, sellaista Fripp-tyylistä... Mutta voisi sitä akustistakin harkita. Sellaisen paskan sais varmaan koulultakin lainaks. Jos se siitä lähtee niin vois sitten ostaa oman sähkiksen.

Et siis kykene soittamaan heviä ja laskeudut kylläkin alemmas tekniikkatasolla sori vaan.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)