hallu 07.01.2013 08:23:00 | |
---|
MarkoA: Hyvää juttua tuli tänne, kiitokset! Kyseinen keikkahan oli erittäin nautinnollinen katsottava. Mulle Silvennoisessa parasta on ehdottomasti hyvin omintakeinen tyyli soittaa sooloja. Yks niistä harvoista kitaristeista jotka mun korvaan soittaa olematta mitään ericjohnssoneita. Antaa hienosti aina tarvittaessa soida ja toisaalta komeasti pientä särmää vastapainoksi. Hieman fuzzahtava oli särösoundi. Pedaalista ei hajuakaan. Joskus sillä oli BOSS SD-1 muistaakseni. Itse olin aivan fiiliksissä kun Kuustonen kävi vetämässä Waiting for the dawnin. Itselle tuon biisin sisältävä levy on hyvin erityinen kun samaan aikaan ostin ekan kunnon kitaran (Tokai LS) ja tuolloin oli vastikään ilmestynyt levy Pink on blue, jota sitten paikallisessa musaliikkeessä myyjänä hengaillut Kauko Ilkko suositteli kovan kitaristin vuoksi. Siitä, vuodesta 1990 lähtien on tullut pidettyä Heikkiä yhtenä hienoimmista kitaristeista. Livenä nähty useita kertoja ja kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä. Halpamaisesti haluan tähän loppuu vetää Youtubesta komeaa sooloa by Silvennoinen: http://www.youtube.com/watch?v=O0SiAWKMMcY - Allman Brothersin Southbound Q-Stonen käsittelyssä edellä hehkuttamassani Q-klubi ohjelmassa. Voi kun tuon sais uusintoihin.. huoh.. Pariin kertaan on tullut Ylelle huomautettua aiheesta :D No perhana:-) olipahan se vaan hyvä. Jos kohta kylä tuo bändikin oli varsin napakka. Vaikka Heikkiä tässä nyt kehutaankin, niin pakko sanoa että tuo basisti oli kyllä ihan perkeleen hyvä.... vai oliskohan nää mun uudet kuulokkeet, että bassu tuli paremmin esille? no hyvä linkki kuitenkin kiitos. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
MarkoA 07.01.2013 09:52:21 | |
---|
Niin, Q-stone oli aivan hiton kova bändi. Nimenomaan livebändi. Ja niin se on minunkin mieleen tuo basisti. Positiivista sen olla pitää!!! |
sepisti 07.01.2013 14:47:26 (muokattu 07.01.2013 14:59:06) | |
---|
hallu: No perhana:-) olipahan se vaan hyvä. Jos kohta kylä tuo bändikin oli varsin napakka. Vaikka Heikkiä tässä nyt kehutaankin, niin pakko sanoa että tuo basisti oli kyllä ihan perkeleen hyvä.... vai oliskohan nää mun uudet kuulokkeet, että bassu tuli paremmin esille? no hyvä linkki kuitenkin kiitos. Komppia komppia! Minusta Löytyn veljekset on kyllä lähes lyömätön komppipari :) Itseasiassa mä olen aikoinaan innostunut basson soittamisesta juuri Mikko Löytyn vuoksi. |
Hynkel 07.01.2013 16:05:24 | |
---|
balanced1: Jorma kääriäinen on parempi kuin elvis.. Raju statement. Mutta joo, samaa mieltä ilman muuta! Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia. |
MarkoA 07.01.2013 16:37:04 | |
---|
Eiköhän laiteta Yleen toivetta Q-klubin uusinnasta? Siitä on viisi vuotta kun aiemmin yritettiin... Positiivista sen olla pitää!!! |
Jucciz 07.01.2013 18:14:34 | |
---|
Kyllä. Löytyn veljesten komppi ja Waiting for The Morning. Toimii melko lailla ja aika lailla. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Sammo 08.01.2013 13:51:09 | |
---|
MarkoA: Niin, Q-stone oli aivan hiton kova bändi. Nimenomaan livebändi. Ja niin se on minunkin mieleen tuo basisti. Jos en täysin muista väärin/ole nähnyt unta Soundin numerossa 11/2012 (Chris Cornell kannessa) oli Silvennoisen haastis jossa lupailtiin ens'kesäksi Q-Stonen comebackia ?? Aika monta kertaa tuli nähtyä Q-Stone silloin aikoinaan livenä ja loppuaikoina oli parhaimmillaan aika Kummelipainotteinen kokoonpano. Good times ehdottomasti! "Just swimming in the sea of rubato" |
MarkoA 08.01.2013 15:27:40 (muokattu 08.01.2013 15:30:04) | |
---|
Asia huomioitu topicin aloituksessa jo. Mutta kiitos silti. Toivon mukaan osuu tarpeeksi lähelle että pääsee katsomaan. Ja mun makuun Q-stone loppui siihen kun Kuustonen ei enää joutanut mukaan. Jotenkin tykkään Mikon äänestä Heikin stemmojen kera. Katsokaapa 'tubesta vaikka Freedom. Ihan jees... Positiivista sen olla pitää!!! |
Sammo 09.01.2013 10:51:21 | |
---|
MarkoA: Asia huomioitu topicin aloituksessa jo. Mutta kiitos silti. Me is sooo stooopid! (luin kyllä melkein kaikki muut viestit). Heh. "Just swimming in the sea of rubato" |
Todd 09.01.2013 20:52:17 (muokattu 09.01.2013 21:02:00) | |
---|
Hynkel Belzepop: Mikä siinä on huvittavaa? ..... Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver |
Hynkel 09.01.2013 21:09:32 | |
---|
Todd: ..... Hienosti perusteltu. Ovatko nuo viisi pistettä vertauskuva herneiden määrästä nenässäsi, vai kuinka? Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia. |
Todd 09.01.2013 21:47:59 | |
---|
Hynkel Belzepop: Hienosti perusteltu. Ovatko nuo viisi pistettä vertauskuva herneiden määrästä nenässäsi, vai kuinka? Ei,anteeksi,kirjoitin siihen alunperin jotain hyvin turhaa ja pyyhin sen sitten pois ja laitoin tilalle pisteitä,väliviivat olisivat ilmeisesti sopineet paremmin :D Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver |
jokkari 17.01.2013 18:50:12 | |
---|
multa jäi tää teeman kosketuksessa ohjelma katsomatta! Voisko joku laittaa youtubeen tai laittaa linkin että mistä tämän löytää.. Tiedoksi, että uusinta tulossa 10.3., kellonaikaa en tiedä. Pankaahan kalenteriin. Teeman sivuilla on tällainen tieto, ihan Yleltä peräisin eikä mitään huhupuhetta. Itseltäkin pääsi livahtamaan tuo ohi. One good thing about music: When it hits you you feel no pain. -Bob Marley- |
Wesgu 18.01.2013 15:03:36 (muokattu 20.01.2013 13:02:08) | |
---|
Ihme touhua... 22 Pistepirkon jakso tuli 13.1.2013 ja se on jo Areenalla? Silvennoista vaan ei kuulu? Muutenkaan en ymmärrä tota Ylen touhua... veroja maksetaan, mutta sitte tarjonnassa pihdataan. Tekisivät vaikka DVD sarjan tosta Kosketuksessa -sarjasta... minä ainakin ostaisin. |
Wesgu 20.01.2013 13:02:42 | |
---|
|
hallu 23.01.2013 00:13:29 | |
---|
Wesgu: Ihme touhua... 22 Pistepirkon jakso tuli 13.1.2013 ja se on jo Areenalla? Silvennoista vaan ei kuulu? Muutenkaan en ymmärrä tota Ylen touhua... veroja maksetaan, mutta sitte tarjonnassa pihdataan. Tekisivät vaikka DVD sarjan tosta Kosketuksessa -sarjasta... minä ainakin ostaisin. No en nyt ihan noin vain lähtisi YLE:ä syyttelemään näistä asioista. Nähdäkseni YLE haluaisi itse julkaista verkossa ihan kaiken sisällön, mutta tekijänoikeuksia on sen erityisesti tunnustettava. Me emme tiedä sopimuspaperin sisältöä joka YLE:lä on tuon materiaalin tekijänoikeuksien kanssa joten on syytä ottaa lukkuun mahdollisuus, että sinällään oikeutettu kiukku ja kuluttajan turhautuneisuus kohdistuu syyttömään osapuoleen. Myöskään tuon materiaalin tekijänoikeuksien haltijaa ei voi varauksettomasti syyttää, koska siellä voi olla taustalla sopimussidonnaisuuksia, jotka rajoittavat sitä millä tavoilla materiaali voidaan luovuttaa julkaistavaksi. Tietenkin me katsojat näin yleveron aikaan olemme oikeutettuja tuntemaan vanhurskaista raivoa kun oikeuttamme julkisiin siältöpalveluihin rajoitetaan. Silti toivoisin, että me täällä muusikoiden netissä pystyisimme osoittamaan ymmärrystä heille, jotka yrittävät raapia leipänsä tuottaessaan noita sisältöjä. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
lrz 10.03.2013 21:33:29 | |
---|
jokkari: Tiedoksi, että uusinta tulossa 10.3., kellonaikaa en tiedä. Pankaahan kalenteriin. Teeman sivuilla on tällainen tieto, ihan Yleltä peräisin eikä mitään huhupuhetta. Itseltäkin pääsi livahtamaan tuo ohi. Tänään siis. |
Jucciz 10.03.2013 22:01:42 | |
---|
lrz: Tänään siis. Kiitos vinkistä, pitää tsekata! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
daredevil 15.03.2013 19:35:31 | |
---|
Noniin nyt tuli katsottua Kosketuksessa digiboxilta.. Olipahan hyvää jamittelua vanhoilta bluesparroilta! :) |
santa 16.03.2013 08:10:01 | |
---|
minusta se oli lähinnä väsyneen kuuloista. |