Aihe: RR-mallin soittaminen..
1 2
-rokkijumala-
21.07.2011 12:22:03
Räkkipeli: Tuuppas jucciz niin mennään käymään siellä rantasaunan takana sun kanssa.

Juissiz röllää sut matkalla saunan taakse niin rankasti että pamautat pääsi rantakoivuun ja mätkähdät järveen. Kaiken huipuksi juissiz saa vakuutusyhtiöltä korvauksia henkisestä kärsimyksestä ja nappaa leskeksi jääneen vaimosi.
Räkkipeli
21.07.2011 12:27:55
-rokkijumala-: Juissiz röllää sut matkalla saunan taakse niin rankasti että pamautat pääsi rantakoivuun ja mätkähdät järveen. Kaiken huipuksi juissiz saa vakuutusyhtiöltä korvauksia henkisestä kärsimyksestä ja nappaa leskeksi jääneen vaimosi.

Mitä satanisti sano toiselle? Kustaaks ristiin!
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Ramenia
21.07.2011 14:49:46
Muuki: Ei oo kyllä meikäläisellä ollu mitään vaikeuksia, jopa mukavempi asento kun stratoilla, kaiken paras alasti, ei pahemmin luista.. :D No oukkei, bokserisilleen.

Omakin kokemus RR:stä on se, että RR on soittoasennoltaan mukavampi kuin strato. Eräs tärkeimpiä syitä(soundin, humpparien, FR:n ja Laihon ohella) RR:n valitsemiseen strato-mallien sijasta oli juurikin soittoasento, kaula vaakatasossa oli näet minulle hieman hankala soitettava.

Alasti soitettavuuteen en ota kantaa, soitan näet sivistyneesti vaatteet päällä :)
?_? Däh?
Karipiirto
21.07.2011 15:07:15

Ramenia: Omakin kokemus RR:stä on se, että RR on soittoasennoltaan mukavampi kuin strato. Eräs tärkeimpiä syitä(soundin, humpparien, FR:n ja Laihon ohella) RR:n valitsemiseen strato-mallien sijasta oli juurikin soittoasento, kaula vaakatasossa oli näet minulle hieman hankala soitettava.

Miten tuo soittoasento nyt niin erilainen on? Olen soittanut jotain kymmenen vuotta stratoilla, teleillä ja lespaulilla mutta en oikeastaan koskaan ole soittanut kaula vaakatasossa. Klassinen soittoasento on minusta jopa helpompi noilla kuin Randylla. Sinänsä en nyt tuohon RR:n valintaan ota kantaa. Itselläni on yksi floikallinen keppi mutta eipä se minulla ainakaan mitään taivaiden iloja mukanaan tuonut. Kampikin on tullut ruuvattua myöhemmin irti kun ei niin sykähdytä vääntää mitään norsun ääniä.

Alasti soitettavuuteen en ota kantaa, soitan näet sivistyneesti vaatteet päällä :)

Olet menettänyt paljon. ;)
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Ramenia
22.07.2011 03:09:27
Karipiirto: Miten tuo soittoasento nyt niin erilainen on? Olen soittanut jotain kymmenen vuotta stratoilla, teleillä ja lespaulilla mutta en oikeastaan koskaan ole soittanut kaula vaakatasossa. Klassinen soittoasento on minusta jopa helpompi noilla kuin Randylla. Sinänsä en nyt tuohon RR:n valintaan ota kantaa. Itselläni on yksi floikallinen keppi mutta eipä se minulla ainakaan mitään taivaiden iloja mukanaan tuonut. Kampikin on tullut ruuvattua myöhemmin irti kun ei niin sykähdytä vääntää mitään norsun ääniä.

Minulla ainakin on ollut ongelmia yrittää stratolla soittaa RR:n tavoin. Kaareva muoto näet vaikeuttaa kitaran pysymistä RR:n soittoasennossa.
?_? Däh?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)