Aihe: kitarasankari kirjassa valtava virhe!
1 2
Jucciz
12.01.2011 22:44:38
Lennu: Noh, baron on kuitenkin yksi niitä harvoja, jolla on varaa sanoa ilman perustelujakin. Nyökkäilkää vaan.

Mää oon sentään soittanu baronin kanssa keikallakin, jatsia. Baron voi itse kertoa, miltä se tuntui... meinaan siis kitaristin kanssa soittaminen.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
baron
12.01.2011 22:50:43

Jucciz: Heh, sen verran monta kertaa mää oon sivusta seurannut baronin kuittailua kitaristeille ja kitaristeista, että periaatteessa mäkin voisin olla kiinnostunut oikein kunnon ääninäytteestä - vaikka saahan toki mielipiteitä olla ilmankin, pohjalta "eihän monet leffa-arvostelijatkaan ole ohjanneet yhtään leffaa" ja niin pois päin...

On mulla kyllä ollut ilo soittaa hyvienkin kitaristien kanssa!
Ekana tulee mieleen
Jucciz, Teemu Viinikainen, Mr. Crab, Peter Engberg, Vesa Anttila, on niitä muitakin.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
BigPapa
12.01.2011 22:53:02

Jucciz: Heh, sen verran monta kertaa mää oon sivusta seurannut baronin kuittailua kitaristeille ja kitaristeista, että periaatteessa mäkin voisin olla kiinnostunut oikein kunnon ääninäytteestä - vaikka saahan toki mielipiteitä olla ilmankin, pohjalta "eihän monet leffa-arvostelijatkaan ole ohjanneet yhtään leffaa" ja niin pois päin...

P.S. Mun oma osumatarkkuus on surkea, mutta en ole muuta väittänytkään. Working on it...

Niitähän oli Baronilla, ääninäytteitä, jossain vaiheessa.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Lennu
12.01.2011 23:00:51

baron: On mulla kyllä ollut ilo soittaa hyvienkin kitaristien kanssa!
Ekana tulee mieleen
Jucciz, Teemu Viinikainen, Mr. Crab, Peter Engberg, Vesa Anttila, on niitä muitakin.

Meinasin hehkuttaa, että oothan mun kanssa kans, mutta sit tajusin "hyvien kitaristien". :D Juma.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
baron
12.01.2011 23:02:08

Lennu: Meinasin hehkuttaa, että oothan mun kanssa kans, mutta sit tajusin "hyvien kitaristien". :D Juma.

Sorry, sä kuulut kohtaan "on niitä muitakin".
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
BigPapa
12.01.2011 23:02:12

Lennu: Meinasin hehkuttaa, että oothan mun kanssa kans, mutta sit tajusin "hyvien kitaristien". :D Juma.

Ootko koskaan soittanu oikein hyvän kiipparistin kanssa...;)
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
baron
12.01.2011 23:04:29

BigPapa: Ootko koskaan soittanu oikein hyvän kiipparistin kanssa...;)

On se, oon omin korvin kuullut: Kalle Katzin!
Jucciz
12.01.2011 23:05:55
baron: On mulla kyllä ollut ilo soittaa hyvienkin kitaristien kanssa!
Ekana tulee mieleen

Heh... noissa nimissä on jotain tuttua. Se saa ajattelemaan, että "hyvä kitaristi" on tosi venyvä käsite. Ihan helposti en nimittäin lähtis viivalle noiden muiden kanssa.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
BigPapa
12.01.2011 23:08:09

Zeeboo: Mitenkä on oman osumatarkkuutesi kanssa? Jos laitat vaikka jazz- tai roots-skabaan pienen näytteen, niin tulee vähän enemmän substanssia tuolle kitaristeille vittuilulle.

Ai niin tästähän on ollut jotain juttuakin.
Lennu
12.01.2011 23:10:59

BigPapa: Ootko koskaan soittanu oikein hyvän kiipparistin kanssa...;)

Onko niitä huonojakin? Kyllä aina on se oikea kromaattinen hajasävel löytynyt.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
BigPapa
12.01.2011 23:11:35

Lennu: Onko niitä huonojakin? Kyllä aina on se oikea kromaattinen hajasävel löytynyt.

Hyvä näin, mutta mihin kohtaan aikajanalla?
Lennu
12.01.2011 23:12:44

BigPapa: Hyvä näin, mutta mihin kohtaan aikajanalla?

Aika on suhteellista.
BigPapa
12.01.2011 23:13:32

Lennu: Aika on suhteellista.

Joo näin on, aika suhteellista.
strophe
13.01.2011 10:43:30
Lähtikö muuten vähän lapasesta? Nih, juum.
Miäs huusi:"Nyt lähtee, SAATANA!"
Lord of the strings
13.01.2011 14:22:21
Kieli pähkinä.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
J Silver
13.01.2011 16:46:50
vvaltsu: Kyse lienee caposta?

Tämä aiheutti hymähdyksen. Plussaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)