cr4b 21.06.2010 00:34:36 | |
---|
Itse olen koko kitaristin urani ollut siinä uskossa, että kaikki plekun kiinni pitämiseen liittyvät ongelmat johtuvat yksinomaan huonosta tekniikasta. Sen vuoksi olen aina pyrkinyt enemmänkin tottumaan hikoilun aiheuttamaan liukkauteen kuin keksimään keinoja sen välttämiseen. If I played that any faster, your minds would blow up, 'cos I'm so amazing. I'm the best. |
Krice 21.06.2010 15:53:54 | |
---|
cr4b: Itse olen koko kitaristin urani ollut siinä uskossa, että kaikki plekun kiinni pitämiseen liittyvät ongelmat johtuvat yksinomaan huonosta tekniikasta. Kokeiles noita dava control grippejä. |
Alluxzi 21.06.2010 19:39:16 | |
---|
BigPapa: Tällästen kanssa ei oo ollu ongelmia: http://en.woodbrass.com/images/woodbrass/FENDER+PICK+BASS.JPG ei pysty ees aattelemaan sellasten miniplekujen käyttöö mitkä hautautuu peukalon ja etusormen väliin kokonaan. Esimerkiks tällästen: http://www.thomann.de/fi/dava_jazz_grips_nylon_pick_set.htm Mulla taas on ollut juuri noiden Fenderin mediumien kanssa suuria ongelmia. Niin pitkään kun ei sormet hikoa ne ovat hyviä, mutta ei paljon tarvitse kun jo pyörii sormissa.. Sikäli kun kuvassa ollut oli sellainen sileäpintainen(?). Mattapintaiset ovat itselläni toiminut melko hyvin. Ei ole tullut mitään karhennuskikkoja tai hiekkapaperivariaatio-plekuja kokeiltua.. Mutta pitääpä kokeilla ;) |
viny 21.06.2010 20:59:17 | |
---|
Alluxzi: Mulla taas on ollut juuri noiden Fenderin mediumien kanssa suuria ongelmia. Niin pitkään kun ei sormet hikoa ne ovat hyviä, mutta ei paljon tarvitse kun jo pyörii sormissa.. Sikäli kun kuvassa ollut oli sellainen sileäpintainen(?). Mattapintaiset ovat itselläni toiminut melko hyvin. Ei ole tullut mitään karhennuskikkoja tai hiekkapaperivariaatio-plekuja kokeiltua.. Mutta pitääpä kokeilla ;) Itse olen ihan vakiona ruvennut teippaamaan plekut riviin ja siitä puukolla puolen minuutin verran sikin sokin niin se on siinä. Eikä ole ollut mitään ongelmia sen jälkeen. |
Alluxzi 23.06.2010 15:49:49 | |
---|
viny: Itse olen ihan vakiona ruvennut teippaamaan plekut riviin ja siitä puukolla puolen minuutin verran sikin sokin niin se on siinä. Eikä ole ollut mitään ongelmia sen jälkeen. Juuri tuota ihan äsken vanhingossa kokeilin... Sattui olemaan Fenderin pleku ja siimaliekkurit liian lähellä toisiaan ja tuli sitä sitten näpellettyä niillä leikkureilla.. Loput puukon sijasta vedin meisselin kärjellä ja eikun kokeilemaan.. Pitää vielä kokeilla jos sitä vaikka vähän santapaperilla karhentaisi. Kyllä sitä kokeilemalla varmaan jokainen saa jonkinlaisen itselleen sopivan variaation tehtyä käyttämällä sekaisin kaikennäköisiä karhennusvälineitä, kuten vaikka se puukko ja santapaperi.. :) |
Kontiak 27.06.2010 18:10:16 | |
---|
Puinen plektrahan saattaisi olla ratkaisu tuohon hikoiluun. Sen luulisi tarraavan vain entistä tiukemmin kiinni sormiin, kun hikoilu lisääntyy. |
Ianuarius 27.06.2010 20:34:29 | |
---|
Toppahanskat käteen vaan ja menoks. And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Tonski 27.06.2010 20:54:04 | |
---|
ihku |
Ianuarius 27.06.2010 21:21:06 | |
---|
And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Tonski 27.06.2010 21:27:30 | |
---|
Mitähän ne vielä keksii:D Alternate picking video with the mask from V for Vendetta on.. ihku |