hevikukko 22.01.2010 22:30:27 | |
---|
Tee kuten minä... Söin kokonaisen ison Dumle-karkkipussin, lukiessani tätä ketjua. Oli namihimo...nyt ei ole enää todellakaan namihimo... :( Yök Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Tommittaja 22.01.2010 22:33:47 | |
---|
itte soitin sellasen ärsyttävän metalcoren sijasta jotain klassista, bluesia... johan helpotti! soita vaan juu eri musaa. kyllä sitä saa sitä metalliakin soittaa, mutta vituttaa se kyllä alkaa lopulta ;D I'm bad to the bone, honey
-------------------------------
www.youtube.com/user/TommittajaFIN |
GuitarDemon 24.01.2010 14:05:49 (muokattu 24.01.2010 14:09:06) | |
---|
Itelläkin on tällä hetkellä juuri sellanen tunne että "hitto täst soitost mitää tule pitäskö lopettaa kokonaan" eikä auta yhtään se, että kattoo youtubesta cover videoita kun jotkut 4 vuotta soittaneet vetävät hirmu hevi mättöä ja tilu sooloja oikee kunnolla :D ja tuntuu ettei itse oikein kehity tästä eteenpäin yhtään. Kai tässä pitäisi pitää piiitkä tauko tai sitten mennä johonkin musiikki opistoon tai vastaavaan, ei tästä muuten mitään tule. Rock 'n Roll |
jpjanhun 24.01.2010 14:55:14 (muokattu 24.01.2010 14:57:12) | |
---|
täst soitost mitää tule pitäskö lopettaa kokonaan No tota, toteat vaan että "ei tästä soitosta mitään tule, mutta en mä haluaisikaan". Sitten rupeat arvostelemaan neoklassista heviä. Tää toimii varsin hyvin. Tämän jälkeen rupeat harrastamaan esim. tikanheittoa, postimerkkeilyä tai muuta rentouttavaa. |
GuitarDemon 24.01.2010 14:57:34 | |
---|
jpjanhun: No tota, toteat vaan että "ei tästä soitosta mitään tule, mutta en mä haluaisikaan". Sitten rupeat arvostelemaan neoklassista heviä. Tää toimii varsin hyvin. Tämän jälkeen rupeat harrastamaan esim. tikanheittoa, postimerkkeilyä tai muuta rentouttavaa. That sounds like a plan ;) Rock 'n Roll |
jpjanhun 24.01.2010 14:58:27 | |
---|
That sounds like a plan ;) Joo, kyllä se toimii! |
Raist 24.01.2010 15:51:17 | |
---|
Kannattaa miettiä että montako kertaa ne päivät ja yöt harjottelevat 4 vuotta soittaneet on miettiny että pitäskö lopettaa. Missään ei pääse eteenpäin jos ei oo päättäväisyyttä. Joskus seinä jyrkkenee tai nousee pystyyn. Sillon on aika opetella seinäkiipeilyä :) |
GuitarDemon 25.01.2010 12:58:31 | |
---|
Itselläni juuri vie mehuja noiden nopeiden soolojen harjoittelu. Aloin tässä harjoittelemaan hirveitä mättö metalli riffejä joita en yleensä soittele niin johan alko taas kiinnostusta löytymään ;) Rock 'n Roll |
whalas 25.01.2010 18:06:43 | |
---|
Kyllä todellakin kannattaa pitää taukoja, ja tarkkailla sitä käsien tekniikkaa. Nimim. vasen ranne vammautunut ja soittelut loppunut todennäköisesti.(lääkäreillä käyntiä vuosi takana, nyt leikkausjonossa) Ei kannata oikeasti soittaa sitä tilutreeniä joka päivä 5 tuntia hiki otsassa ja kädet kipeänä, jos ei tee mieli. Ennen itsekin soitin sen 5 tuntia päivässä ynkkää hiki otsassa, koska tuntui vaan siltä, että on pakko soittaa(väkisin), jos tahdon joskus hyväksi kitaristiksi. Kyllä nyt syö aivan vitusti nuo hukatut vuodet, jolloin koulukin meni aivan perseelleen koska nukuin puolet tunneista.(yöhön soittaminen) Ah. vihdoinkin sain avauduttua omasta asiasta. Venytelkää, ja tsekatkaa ne tekniikat kuntoon. |
mammukka 25.01.2010 18:43:19 (muokattu 25.01.2010 18:45:11) | |
---|
Mä itse vapautin oikean käteni tukemisen (nimetön tolleen "väärin": http://www.youtube.com/watch?v=UsV3w1ijSeU ) jonkin aikaa sitten kitaran runkoa vasten mikä pelkästään jarrutti plekran kulkua. Käsin on nykyisin ikäänkun osittain tallaa vasten lepäämässä ja loput sormet sumpussa. Ehkä joku tämmöinen soittoa helpottava tekijä toisi lisää motivaatiota... Olen jumala. |
Raist 25.01.2010 19:37:57 | |
---|
mammukka: Mä itse vapautin oikean käteni tukemisen (nimetön tolleen "väärin":http://www.youtube.com/watch?v=UsV3w1ijSeU ) jonkin aikaa sitten kitaran runkoa vasten mikä pelkästään jarrutti plekran kulkua. Käsin on nykyisin ikäänkun osittain tallaa vasten lepäämässä ja loput sormet sumpussa. Ehkä joku tämmöinen soittoa helpottava tekijä toisi lisää motivaatiota... Kannattaa yrittää pitää ne sormetki rentona auki, vähentää vielä jännitystä sieltä kädestä :-) Jos vain saundi pysyy siedettävänä, niin mahdollisimman rennosti neuvoo viisaammat soittamaan. |
6 string 05.02.2010 13:38:35 | |
---|
no nii rupeskulkemaan ku soittaa vähä ennemmän etu kenossa kaulaan nähden jotenki on plegu käsi rennompana ku soitan tolle v-kitaran soitto asennossa. |