Jyrken 06.09.2009 13:26:17 | |
---|
BigPapa: No jaa, mahtuuhan tohon väliin aika paljon kaikkee, mm. Harvey Mandel joka veteli mm. tappingiä ennen Eetua. Tää on kaikki niin suhteellista, että kumpi oli ennnen - muna vai kana vai muna. Sanovat myös, että Brian May täppäili (liveshowssa) ennen VH:ta. May taas sanoi, jotta näki meksikolaisen pubisoittajan tekevän sitä. Niin sitä täppingiä. Ai mikä allekirjotus |
B-tone-flat 06.09.2009 15:13:38 (muokattu 06.09.2009 15:16:03) | |
---|
En nyt osaa ihan tarkkaan sanoa kuka tuli Eddien jälkeen mutta kyllä Ynkkä pisti lihapadat kumoon aika totaalisesti 80-luvun alussa. Mun mielestä kyllä muutti kitarasoittoa ja loi tyylin jota käytetään ja kopioidaan edelleen. Eli siis tämän neoklassisen jota on sittemmin vaan kehitetty ja viety eteenpäin. Lähes jokainen ynkän jälkeen maineesen noussut kepittäjä on napannut jotain itselleen tosta tyylilajista. No Comments! |
Jucciz 06.09.2009 18:25:30 | |
---|
B-tone-flat: Lähes jokainen ynkän jälkeen maineesen noussut kepittäjä on napannut jotain itselleen tosta tyylilajista. Mä en ainakaan oo napannu, edes nahkahousuja. |
Fintrollx 06.09.2009 19:26:39 | |
---|
B-tone-flat: Lähes jokainen ynkän jälkeen maineesen noussut kepittäjä on napannut jotain itselleen tosta tyylilajista. Samaa mieltä, tässä erittäin hyvä esimerkki: Ynkkä goes kuolometalli http://www.youtube.com/watch?v=2H76LUCBIUg "You can't kill heavy metal" |
Carlsberg 06.09.2009 20:16:29 | |
---|
B-tone-flat: En nyt osaa ihan tarkkaan sanoa kuka tuli Eddien jälkeen mutta kyllä Ynkkä pisti lihapadat kumoon aika totaalisesti 80-luvun alussa. Mun mielestä kyllä muutti kitarasoittoa ja loi tyylin jota käytetään ja kopioidaan edelleen. Eli siis tämän neoklassisen jota on sittemmin vaan kehitetty ja viety eteenpäin. Lähes jokainen ynkän jälkeen maineesen noussut kepittäjä on napannut jotain itselleen tosta tyylilajista. Jucciz: Mä en ainakaan oo napannu, edes nahkahousuja. "Maineeseen noussut kepittäjä" tais B-tone-flat todeta. "Lopeta nyt tuo pilitys. Soita jotain kunnollista välillä!" - Carlsbergin kotona usein kuultu kommentti. |
Jucciz 06.09.2009 20:19:13 | |
---|
Carlsberg: "Maineeseen noussut kepittäjä" tais B-tone-flat todeta. Jos Muusikoiden.netin kiistellyimmän soittajan status ei ole merkki maineeseen noususta, niin ei mikään. |
Carlsberg 06.09.2009 20:21:43 | |
---|
Jucciz: Jos Muusikoiden.netin kiistellyimmän soittajan status ei ole merkki maineeseen noususta, niin ei mikään. Ok :) Hyväksyttäneen tämän kerran:) "Lopeta nyt tuo pilitys. Soita jotain kunnollista välillä!" - Carlsbergin kotona usein kuultu kommentti. |
LosJormas 08.09.2009 05:46:13 | |
---|
Vai paremminkin Juckiz: ... Kiistellyimmän suunsoittajan... ? :) Styrkkarin paskuus masentaa. |
Jucciz 08.09.2009 08:47:24 | |
---|
Kiistellyimmän suunsoittajan... ? :) Äh. Emmä laula käytännössä koskaan edes stemmoja keikalla, lead-laulusta puhumattakaan. |
LosJormas 08.09.2009 11:20:16 | |
---|
Hah, ihan älytön mielikuvitus.. Pakko olla kylän hauskin jätkä. Styrkkarin paskuus masentaa. |
Kontiak 08.09.2009 12:24:41 (muokattu 08.09.2009 12:25:31) | |
---|
Jucciz: Mä en ainakaan oo napannu, edes nahkahousuja. Jos Muusikoiden.netin kiistellyimmän soittajan status ei ole merkki maineeseen noususta, niin ei mikään. Äh. Emmä laula käytännössä koskaan edes stemmoja keikalla, lead-laulusta puhumattakaan. Ei nää vieläkään naurata. Ynkkä sieltä minustakin on Eddien ja Jimin jälkeen enää tullut. "Loppujen reaktiot mua ei suoranaisesti kiinnostakaan. Jos joku tahtoo suuttua ja vetää herneet nenään, be my guest." - Jucciz kertoo perseilystään |