Aihe: Peavey 6505 Ääninäyte!!
1 2
taskumatti
28.05.2009 13:49:18
Tom Raww: Jaaajaaaa hemmetisti negatiivista kommenttia. Tosiaan on tuo tosiaan aikas tunkkainen kun kuuntelin tota ääninäytettä näillä mun uusilla tietokone kaiuttimilla. Aiemmin oon kuunnellu näillä mun kannettavan sisäisillä ja huomasin että se tekee saundista hemmetisti erilaisen. Paljon middlekkäämmän, vähentää bassoja ja jonki verran kirkkaamman. Jep, vois uudestaan äänittää käyttäen näitä kajareita et sais vähän todenmukaisemman. Aluks tosiaan olin mitä helvettiä ei toi nyt _Niiin_ tunkkanen, vaikka tykkään enemmän tummasta ku kirkkaasta IMO :D Ps. äänite vedetty Roland Cube 60, negatiivisesta kommenteista huolimatta on tuossa mun mielestä sitä munaa, vaikka onkin transistori mallintava. Tosiaan Transu mallintavissa on se ongelma että helposti tulee sirinää jos vähän kirkkaampaa yrittää nauhotella.

Mikä tän koko jutun tarkotuksena sitten oli? Olikos se nii että kaikki jumaloi sun mahtavaa soundia ja sitte sä läiskäsetki niit lahnalla naamaan sanoen että ei se mikää peaveyn 6505 oo ku cube josta saa yhtä muhkeat soundit? Voit kyl mun puolesta heittää sokkotestejä ja sinne molemmat vaihtoehdoksi mutta eikös tämä oo jo vähän naurettavaa lättästä otsikkoon, että "Peavey 6505 ääninäyte"?
Kuten tuol ylhääl sanoinki jo nii en voi kuvitella mite omasta rakkineestani voisin tollasta soundia saada ulos.

Nyt ite oon kuunnellu tota klippii sekä kannettavan kajareil et pöytäkoneen setillä ja en mä kyllä ainakaa näillä mun vempelillä löytäny mitään radikaaleja eroja soundissa.
How should I know? I'm a fucking retard.
M4ss3 m/
01.06.2009 18:52:14
Saanen kysyä miten tuo biisi oli muka valoa nopeampi?
Moyhiss
01.06.2009 19:12:25 (muokattu 01.06.2009 19:12:38)

M4ss3 m/: Saanen kysyä miten tuo biisi oli muka valoa nopeampi?

Se on sen projektin nimi. Läpällä keksitty, jonne heittelen biisejä joissa löytyy sitä kitararunkkausta :D Siis biisi on edelleen se Metropolis part. 1.
M4ss3 m/
01.06.2009 19:15:38
Tom Raww: Se on sen projektin nimi. Läpällä keksitty, jonne heittelen biisejä joissa löytyy sitä kitararunkkausta :D Siis biisi on edelleen se Metropolis part. 1.

Aijaa, mietin jo vähän, että olisi ollut jotain tilutusta tuossa kun on tuon niminenkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)