Aihe: Mitä soittokokeessa? (Pop/Jazz)
1 2
varo
20.04.2009 18:51:30
Tom Raww: Jepp, ittekkin just avasin ton kirjeen jossa kerrottiin, että pääsin tokaa karsintaan. Miks nää ajat pitää olla näin aikasin, ku mulla on jo 10:40 :D Tulee kiire ton toisen karsinta biisin kanssa kun en oo vielä oikee päättäny.

Luulen et aika suuri osa otettiin tähän toiseenkin.

Minä päivänä karsintas on? mulla perjantaina klo 11.
etsitään kitaristia bändiin
Moyhiss
20.04.2009 19:40:38

varo: Minä päivänä karsintas on? mulla perjantaina klo 11.

Perjantaina mullakin :D
pazi
11.05.2009 14:14:07
Jee, mäkin pääsin vaik lähetin äänitteen viimetipassa.
Mitä aattelitte soittaa??
Todennäköisesti melkein kaikki soittaa Santanaa.
Kaikki virheet tekstissä ovat tahallisia..
Moyhiss
12.05.2009 09:13:39

pazi: Jee, mäkin pääsin vaik lähetin äänitteen viimetipassa.
Mitä aattelitte soittaa??
Todennäköisesti melkein kaikki soittaa Santanaa.

Pirkanmaan musaopiston pääsykokeet meni jo, 15. päivä selviää tulokset :D
incision3
12.05.2009 18:39:52

Tom Raww: Oon tonne Pirkanmaan musiikkiopistoon pyrkimässä Sähkökitara Pop/Jazz linjalle ja toisessa niistä soittokokeessa olis tarkotus vetää joku Jazz tai vaikkapa Funk biisi. En vaan tiä mikä se olis :D Omaa tasoo nyt en niin tarkkaan osaa sanoo mut oon tonne Youtubeen uploadannu muutaman videon http://www.youtube.com/user/Tubezzz Biisin pitäis silleiten olla suht tunnettu et löytyy Backing Trackit ja hyvät Tabulatuurit.
Määki pyrin viime keväänä ( ja pääsinkin) Ala-Keiteleen Musiikkiopistoon instrumenttina sähkökitara, Pop/Jazz osasto. Silti nyt koko vuoden kaiken maailman Metallicasta Mokomaan ollaan soiteltu, että meinaakohan toi Pop/Jazz tässä tapauksessa vaan sähköisesti vahvistettua musiikkia.
Hillboy
13.05.2009 09:39:02

Ohoh! Sinneppä on sitten otettu vähän rankemmalla kädellä karsinta... ei sillon, ko ite sinne pyrin ja pääsin, ollu mtn nauhotteiden/äänitteiden lähettämisiä. Jos nyt tästä keskustelusta ymmärsin oikein.
Tosiaan... eihän sillä biisillä, jonka soittaa, ole varmaan paljonkaan väliä, vaan sillä miten sen soittaa. Ite soitin mielestäni todella helpon biisin eli Eric Claptonin Tears in Heavenin, vähän ehkä rajummalla soololla. Se soittonäytekappale on kuitenkin vain yks osa- alue siinä pääsykokeessa.

Lykkyä hakeneille. Itsellä edessä ainakin välivuosi intin takia... saattaa loppua koko musiikkiopisto- opiskelu. Riippuen tietysti jääkö lukion jälkisiltä opinnoilta aikaa noille hommille.

- Lauri
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
Moyhiss
13.05.2009 10:46:08

Hillboy: Ohoh! Sinneppä on sitten otettu vähän rankemmalla kädellä karsinta... ei sillon, ko ite sinne pyrin ja pääsin, ollu mtn nauhotteiden/äänitteiden lähettämisiä. Jos nyt tästä keskustelusta ymmärsin oikein.
Tosiaan... eihän sillä biisillä, jonka soittaa, ole varmaan paljonkaan väliä, vaan sillä miten sen soittaa. Ite soitin mielestäni todella helpon biisin eli Eric Claptonin Tears in Heavenin, vähän ehkä rajummalla soololla. Se soittonäytekappale on kuitenkin vain yks osa- alue siinä pääsykokeessa.

Lykkyä hakeneille. Itsellä edessä ainakin välivuosi intin takia... saattaa loppua koko musiikkiopisto- opiskelu. Riippuen tietysti jääkö lukion jälkisiltä opinnoilta aikaa noille hommille.

- Lauri

Ei sinne mitää nauhotteita/äänitteitä pitäny lähettää :D Itellä oli just pikkasta ressaamista tohon toisen karsinta kokeen biisin kanssa, kun ekassa olin vetäny sen Manhattanin ja sitte täyty kattoo sellanen joka olis kovempi/haastavampi kun tuo. Sitten siinä tuli kattottua kaikkee jazzia ja lopulta tajusin juurikin sen, että ihan sama mitä soittaa, kuhan siitä tykkää ja osaa soittaa sen. Ton avulla sitte valitsin sen Vinnie Mooren joka on aikamoista urheilua ja Ahjokoskikin siitä näytti tykkäävän.

Kyllä mää periaattessa iha sopivan itsevarma tuosta pääsystä oon, jos vertaa esim viimevuoteen. Sillon biisinä oli se Megadeth ja noi musikaalisuus testit meni vähä niin ja näin. Ja jos sillä pääsee varasijalle niin PERRRRHANA. Nyt oli biisit kunnossa ja musikaalisuus testit meni silleiten iha hyvin mielestäni.

Btw. äsken soitettiin PMO:sta ja kysyttiin millä paikkakunnalla asun :D
pazi
13.05.2009 15:27:02
Ei sinne mitää nauhotteita/äänitteitä pitäny lähettää :D

oho, te oottekin pirkanmaalta/tampereelta,
helsingissä oli ainakin esikarsinta kitarassa.
Pääsykoe 2 viikon päästä..

Pitääköhän tonne muuten ottaa oma vahvistin mukaan??
Moyhiss
13.05.2009 15:33:25

pazi: oho, te oottekin pirkanmaalta/tampereelta,
helsingissä oli ainakin esikarsinta kitarassa.
Pääsykoe 2 viikon päästä..

Pitääköhän tonne muuten ottaa oma vahvistin mukaan??

Siis oli tuollakin esikarsinta ja siiten varsinainen karsinta, muttei sinne mitää äänitteita pitäny ennakkoon lähetellä. Voit sää varoiks otta jos haluut, mutta luulen että sieltä löytyy ihan hyvät vahvarit.
Moyhiss
13.05.2009 15:33:27 (muokattu 13.05.2009 15:33:46)

Tuplat
pazi
13.05.2009 17:15:22
no joo, voisihan sitä luulla että pop jazz konservatoriosta
löytyy vahvari =P
Swan
13.05.2009 19:59:09
pazi: no joo, voisihan sitä luulla että pop jazz konservatoriosta
löytyy vahvari =P

No kyllä löytyy, kuten minkä tahansa itseään kunnioittavan rokkikoulun pääsykokeista. Mitä itse olen siellä käynyt kääntymässä, käytössä on ollut Tech 21 Trademark 60 ja joku Fenderin tweed-mallinen combo, olisikohan Deluxe ollut.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
Moyhiss
15.05.2009 08:14:19 (muokattu 15.05.2009 08:17:22)

OIJJJOI PÄÄSIN :D Meni silleiten että 2 pääsi sisään ja mää olin niistä toinen. Ja 4 pääsi varasijalle. On muute aika iso ikä ero kun kattoo mää oon syntyny 93- niin noi muut sähkökitaralle pyrkineet on jossai 88 :D

Muutenkin kun tässä ajattelee että se yksin ope sano et siellä on jotai 40 hakijaa ja niistä otetaan 2 sisään suoraa, niin on se mun mielestä aika hyvi.
Kugelmeister
15.05.2009 10:52:38
Mä pääsin kanssa, soittelin siellä ekassa kingston wallia ja tokassa zappan peaches en´ regalian. Aika pommi oli päästä suoraan, aattelin että oon jo ikäloppu muihin verrattuna:D Luultavasti meni noi muut osiot suht. koht. hyvin. Onnea sullekkin ja toivotaan että paikkoja vapautuu!
Moyhiss
15.05.2009 11:10:23

Kugelmeister: Mä pääsin kanssa, soittelin siellä ekassa kingston wallia ja tokassa zappan peaches en´ regalian. Aika pommi oli päästä suoraan, aattelin että oon jo ikäloppu muihin verrattuna:D Luultavasti meni noi muut osiot suht. koht. hyvin. Onnea sullekkin ja toivotaan että paikkoja vapautuu!

Joo onnee sullekki!! :D Tosiaan olis se hyvä jos paikkoja vapautuis lisää. Meinaa tonne pyrittiin yhen kaverin kanssa ja se kai pääsi varasijalle. Hyvä jos seki pääsis sisään.
pazi
28.05.2009 11:49:06
huh!
enää tunti pääsykokeeseen!!!
saa nähä miten menee.
varo
12.06.2009 21:06:49 (muokattu 12.06.2009 21:11:27)
Tom Raww: OIJJJOI PÄÄSIN :D Meni silleiten että 2 pääsi sisään ja mää olin niistä toinen. Ja 4 pääsi varasijalle. On muute aika iso ikä ero kun kattoo mää oon syntyny 93- niin noi muut sähkökitaralle pyrkineet on jossai 88 :D

Muutenkin kun tässä ajattelee että se yksin ope sano et siellä on jotai 40 hakijaa ja niistä otetaan 2 sisään suoraa, niin on se mun mielestä aika hyvi.

4 varasijalle? musiikkiopiston ilmoitustaululta kun kävin kattomaan niin sähkökitaraan oli päässy vaan 2 varasijalle..

edit. joo muistinki väärin, listassahan oli lisäksi 2 varasijalle päässyttä, joiden nimeä ei laitettu internettiin.
etsitään kitaristia bändiin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)