Aihe: Omaa identitenttiä etsimässä
1 2
Umas
17.03.2008 13:28:01

Kitara on bunnycaster, soittotyyli on lähinnä blues/rock osastoo, bändi on hevanderia. Eli mitä mitä... olen väärässä bändissä! =D
"En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali
hapan
17.03.2008 13:38:27
Flygarilla rokkia, bluesia ja wanhaa heviä. Joku saattaa kutsua soittotarkkuuttani groovaavaksi, itse kutsun sitä huonoksi soittamiseksi. Vaikka monesti olen kuullut rokkipoliiseilta soittavani yli taitojeni, aion supistaa rajoja entisestään, jotta överiksi veto olisi helpompaa.

Olen siis aika vitun paska soittaja. Identiteetti vois olla lähellä Paska Peltosta.
warriorist
18.03.2008 22:02:05
Kitarana Jackson KE3, Seymour Duncanit ja floikka. 24 nauhaa. Näillä perusteilla voisin mieltää itseni joksikin soolokitaristiksi.

Mutta toisin on. Soittelen enimmäkseen rytmiä, esikuvanani Hetfield. Kitara roikkuu matalalla, ja silloin harvoin kun floikkaan pitää tarttua niin ns. 'dime squealeja' irtoaa. Sitä tavallista skaalarunkkausta löytyy soolopuolelta mutta ei kummempaa.

Muita esikuvia mm. (rytmipuolelta lähinnä) Dave Mustaine, Dimebag Darrell, Jeff Waters, Adrian Smith, John Petrucci, Antti Hyyrynen ja Jouni Hynynen.
I like a women who's got some balls, some strength. As long as I can beat her at arm wrestling, that's fine. -James Hetfield
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)