Aihe: Miten sais tapping äänen?
1 2
--Tomppa--
14.03.2008 21:50:16
HAHAHA. Samaa oon pohtinu... mutta kai se pitää vähän esittää, ku kerran on vuosia treenattu ja ollaan niiiin taitavia. Siitä se muusikon itsetunto koostuu.

Njäh, kyllä mä mieluummin treenaan joltakin, josta näkee että se osaa asiansa, kuin joltakin, joka ei välttämättä osaa asiaansaa. Jos tajuatte : )
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Iron Horse
15.03.2008 13:30:10
Vähän sama kuin tilaisi taksin ja kuski ajaisi alkuun ohitse, tekisi muutaman tiukan käsijarrukäännöksen, hivottelisi jalankulkijoita ja kikkailisi muuten vaan sudittamalla nurmikolla. Sitten ajaisi eteen ja olisi, että kyytiin voit tulla, mutta yhtä hyvää kuskia susta ei ikinä tule.

Kieltämättä vähän show-offia tuossa oli, mutta onhan se ihan hyväkin; näkee, mitä pystyy tekemään kun harjoittelee sitä asiaa, ja muutenkin innostaa soittamaan. Ei mulle ainakaan tule kitara-lentää-takkaan -olo, kun katon jotain tuontapaista (paitsi ehkä joistain korealaisista penskoista=D).
`°ºø.,.øº°`°ºø., ~Iron Horse~ ,.øº°`°ºø.,.øº°
Kasperi Tervonen
15.03.2008 18:39:38
Ettei vaan olis trolli...
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Tasapaino
18.03.2008 00:21:43
No ettei vaan.
Ora et labora.
Kasperi Tervonen
18.03.2008 00:44:07
No ettei vaan.

Sillä mä vaan että osa porukasta vastailee melkein vakavissaan. :)
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Kukkis 77
18.03.2008 09:32:29

Joo,eli omistan bossin metal zone kitarapedaalin nii miten sitä pitäs säätää että saisi soitettua tappingia silleen että se kuuluis tosi hyvin?

No tässä nyt on tällainen opetusvideo, siitä on hyvä lähteä. Video tosin keskittyy sweepååmiseen, mutta oikeastaan se on ihan sama tekniikka kuin täppäyskin, soitetaan vaan eri tavalla.

http://www.youtube.com/watch?v=YQz7N7frJhA
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)