Aihe: miten otat barrena 3-4-5-kielet eli esim. c-duurin
1 2
brn2sk8
28.02.2008 11:30:35
Peukaloa peliin matalille kielille. Koko käden asento muuttuu ja voi ehkä näyttää jonkun mielestä "fuskaamiselta" mutta soinnun saa silti ihan yhtä puhtaana.

ei toimi pienikätisillä... eikä mikään oo fuskausta jos se toimii, ihan ku meitsiki meni Age of Empires kakkosen aikoinaan läpi pelkillä koodeilla.. Mitäs väärää siinä muka on, ehkä huijasin mutta pääsin läpi kokonaan, haha :D

Jooh, mutta itse kysymykseen vielä, joka käsittääkseni oli pelkästään "kuinka saada puhdas barree?", sitten selitit jotain soinnuistakin, mutta enivei, siis barreesta vielä sen verran että itelläni ainakin puhtaan barreen saaminen vaatii monesti sen peukalon tuennan hyvin voimakkaasti kaulan takaa, vaikka aina sanotaankin että voimankäyttö on väärin, mutta kun teen kuuden kielen asemasta barreen niin en oikein keksi muita keinoja painaa kuutta kieltä alas kuin voima, jos joku tietää paremman niin please let me know... Sitten toki jos haluaa muodostaa vaikka ne sointunsa jotenkin muuten kuin perinteisillä tavoilla niin sointujahan voi rakentaa vaikka kuinka paljon kun vaan käsi riittää siihen hommaan, esim. D duurinhan voi soittaa neljästä täysin eri asemasta mutta silti niin ettei ääni muutu ollenkaan, soundi ehkä hieman ja sustaini katoaa, mut mut... mitäköhän olin taas selittämässä, ajatus hukkui, hmph
Cry Baby and ask me WHY WHY
ankkiz
28.02.2008 14:43:30 (muokattu 28.02.2008 14:43:48)

Itse ainakin luin jostakin neuvon, että silloin tekee luultavasti oikein, kun pystyy painamaan kielet pohjaan vaikka peukalo ei olisikaan kiinni kaulassa.

Tämä oli siis pelkkä testi, ei tapa soittaa.
HALPA kakkos-/projektiskepa haussa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)