Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
gorgongorgon
19.02.2008 14:03:26
Kiitos paljon, voi olla että mene Roger vaihtoon vaiheessa. Ei muuten mitään vikaa mut vähän liian kirskuva
Kuha
19.02.2008 14:37:13

Kuriositeettinä mainittakoon, että ekat tahdit osu johonkin synapsiin tuoden käpyrauhaseen varsin vahvan mielikuvan Tuula Amberlasta... Hiukan tuli hölmö olo, kun se tosiaan tuli jostain hyvin syvältä, ennen kun ehdin edes tajuta. Ei suinkaan huono assosiaatio.

Hehe...jännä assosiaatio tosiaan. Tuo oli vähän tuollainen sounditestiveto, kun olin uuden mikin ostanut ja tuo oli eka äänitys sillä.
Krice
19.02.2008 14:55:03

willie: Monipuolisen miehen soitossa tää herkkyyspuoli on runsaasti mun makuun.

Tuota puolta saattaa alkaa tulla enemmänkin, koska olen melkoisen kyllästynyt heviin. Samalla myös tietysti voi alkaa "perustellusti" miettimään uusia gasituksen kohteita kun pitäisi saada vintage-vehkeet bluesin soittamiseen.. joku strato/tele/tms..
gorgongorgon
19.02.2008 17:22:59 (muokattu 19.02.2008 17:23:25)
Hehe...jännä assosiaatio tosiaan. Tuo oli vähän tuollainen sounditestiveto, kun olin uuden mikin ostanut ja tuo oli eka äänitys sillä.

Jaahas, tuo selittääkin. Tosiaan en antanut uudestaan palautetta, kun ensimmäinen viestini kurahti. Mutta siinä kehuin sun sooloa, mutta jätin pisteittä koska akustinen ei mielestäni soundaa hyvälle sähköpianon/sähköurkujen seassa.
willie
19.02.2008 19:42:18
willie: Monipuolisen miehen soitossa tää herkkyyspuoli on runsaasti mun makuun.

Krice : Tuota puolta saattaa alkaa tulla enemmänkin, koska olen melkoisen kyllästynyt heviin. Samalla myös tietysti voi alkaa "perustellusti" miettimään uusia gasituksen kohteita kun pitäisi saada vintage-vehkeet bluesin soittamiseen.. joku strato/tele/tms..

Eihän sitä heittämällä tarvitse hevistä suoraan bluesiin/rootsiin siirtyä..

Itse pidän 60-luvun lopun .. 80-luvun alun hevistä ja hard rockista, mut sen verran vanha kai sitte olen, ettei nykyinen uudempi itsetarkotustilu oikein nappaa. Vaikka olihan se Alvin Lee kyllä nopea jo 60-luvulla :) Ja moni muukin, tyyli vaan oli hiukka erilainen.

Sulla tota taitoa riittää sujuvaan tiluun ja myös iisimpäänkin soittoon. Ja mun korviin tuo iisimpi on usein kuulostanut paremmalta. Ei kai siihen vintage-vehkeitä tarvita, pientä säätöä ehkä.. näin kitaravehkeitä tuntemattomana otaksuisin.. :)
Bassoa vuodesta 1972.
mos6581
20.02.2008 13:37:28
Äänestysaikaa jatkettu parilla tunnilla työkiireiden takia. Jos jollain on jotain sitä vastaan, viheltäköön pelin poikki klo21 ja laskekoot pisteet. Muuten homma tapahtunee lähempänä puoltayötä.
mos6581
21.02.2008 00:07:19
Onnittelut voittajalle ja kiitokset osanottajille. En ehtinyt edes äänestää, mutta myönnän epäilleeni voittajasoolon uskaliasta soitinvalintaa (kun taustanteko vaiheessa ajattelin että jos Kuha osallistuu, kuulemme varmasti stratoa hehe). Muutaman kuuntelun jälkeen soitinvalinta osottautukin kuitenkin hyväksi. Kuhan taustaa odotellessa.
Mazah
21.02.2008 00:16:10

Oli kyllä siistein tausta mitä muistan tähän mennessä olleen, tempaisi meikäläisestäkin aika revityksen pihalle! Mahtava homma, hieno skaba, pahoittelen etten jaksanut ehtiä kommentoida ja äänestää!
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
Kuha
21.02.2008 08:03:33

Kiitokset soittajille. Nyt näkyy varastossa olevan vain erittäin kasari tausta, vähän Hill Street Blues -tyylinen. En tiedä kehtaanko laittaa. Jos jollain on valmiina hyvä tausta, niin eikun pikaviestiä mulle.
Socialite
21.02.2008 11:03:11
Jep mukava tausta oli!
Onnittelut kuhalle ja paljon kiitosta äänestäneille.
Lennu
21.02.2008 15:22:33

Oli kyllä mahtava tausta. Ja kiitoksia taas kommenteille, niitä tulikin mukavasti.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
PappaSF
21.02.2008 20:50:56 (muokattu 21.02.2008 23:46:38)
Noista linkeistä vois jotain pohjia löytyäkin

http://www.guitarbackingtrack.com/

http://freeplaymusic.com/

esim. freepalymusic.com sivustolta yksi näyte http://freeplaymusic.com/search/dow … e.php?id=214&dur=0&type=mp3
rattledad
21.02.2008 21:12:07

Noista linkeistä vois jotain pohjia löytyäkin

Tässäkin muutama biisi.
http://nuagesdeswing.free.fr/jouer/jouer_contenu.html
Kuha
22.02.2008 09:46:11

Uutta skabaa luvassa tänä iltana.
mos6581
22.02.2008 19:49:50
Jeah, nyt on kunnon juustosta kasaria. Tähän on ehdittävä kyllä jotai vetämään.
Lennu
23.02.2008 07:47:44

Eiköhän sitä tiistaihin mennessä ehdi jotain. Jos ehtis vetäsee musahuoneen lattiarempan sitä ennen. (tunnetusti maailman nopein remppaaja)
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Susiääni
24.02.2008 20:06:14 (muokattu 24.02.2008 21:22:58)
Yksinkertanen ja erittäin tyhmä kysymys: Jos linkitän soolon mikseristä niin miten saan sen tossa Quicktime näytössä (mikä kaikilla muillakin on) eikä siinä normi mikserin toistonäytössä.

Edit: Kiitän selvennöksestä
"Living is easy with your eyes closed"
MadMatt
24.02.2008 20:38:45

Yksinkertanen ja erittäin tyhmä kysymys: Jos linkitän soolon mikseristä niin miten saan sen tossa Quicktime näytössä (mikä kaikilla muillakin on) eikä siinä normi mikserin toistonäytössä.

Lataa se sieltä mixeristä download kohdasta "avaa uudella sivulla" tai "välilehdellä" ja kopioi osoite suoraan osoiteriviltä tai kopioi osoite hakemastasi tiedostosta tai...
Nothin' but the blues
mos6581
26.02.2008 21:28:38
Jatketaan osallistumisaikaa ke 21:00 saakka, gu o sairaan vähä jengiä.

Jees, iha hyvä. Oon tässä pari tuntia tapellu soundin kanssa, eikä oikein tunnu lähtevän. Ideoita kyllä olis soiton puolesta, mutta soundipoliittisesti totaalisen hukassa. Noh, jospa se tästä.
Lennu
26.02.2008 21:55:07

Olisin osallistunut, ellei eukko olis päättäny, että just nyt tehdään lattiaremppa. Eikä tänne keittiöön jaksa viritellä mitään musakamoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)