blaekie 29.09.2007 22:56:10 | |
---|
Nii onkii ... |
BigPapa 29.09.2007 23:25:47 (muokattu 29.09.2007 23:26:43) | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 29.09.2007 23:29:54 | |
---|
Nii onkii ... |
BigPapa 29.09.2007 23:32:37 (muokattu 29.09.2007 23:32:51) | |
---|
beatapple 30.09.2007 02:13:59 | |
---|
|
panadol 30.09.2007 04:21:40 | |
---|
|
Pande 30.09.2007 10:27:49 | |
---|
greg koch http://www.youtube.com/watch?v=jQQIT4SJHpY Jotenkin tuli mieleen että tuohan on hieman kuin ristisiitos m.nettiläisten Herra Ravun ja Juccizen soitosta :D (siis kitaransoitannollisesti) Tuo pätkä oli hyvä esimerkki myös miten keskinkertaisella tekniikalla voi saada aikaan jotain mitä jaksaa kuunnella, kunhan mielikuvitusta löytyy tarpeeksi. "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
John Titor 30.09.2007 12:51:42 | |
---|
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Artist 30.09.2007 12:54:59 | |
---|
Luin ton otsikon ja luulin, että tässä puhutaan Jeff Beckistä. Sehän tekee mitä huvittaa, mm. jätti musabisneksen '90-luvun alussa moniksi vuosiksi ja keskittyi autojen rakenteluun. Takaisin palatessaan sitten on tehnyt pari levyä, jotka ovat aika erilaista kamaa kuin mihin suurin osa kitarasankareista on jämähtänyt. "Is she really going out with him?" |
hapan 30.09.2007 13:20:51 | |
---|
Mulle riittää kyl hyvin tällänenkin nuottitiheys soolossa, mut tää onkin vissiin joku amatööri... http://www.youtube.com/watch?v=zsOg … G8w5KY&mode=related&search= No olipa siinä kaljulla partasuulla tekemistä saada ääntä kitarasta. Oli ihan hirveetä paskaa. Hyi olkoon. Mitä vittua, katoinko mä ton pätkän oikeesti? Ei jumalauta mitä pelleilyä. |
John Titor 30.09.2007 13:47:07 | |
---|
No olipa siinä kaljulla partasuulla tekemistä saada ääntä kitarasta. Oli ihan hirveetä paskaa. Hyi olkoon. Mitä vittua, katoinko mä ton pätkän oikeesti? Ei jumalauta mitä pelleilyä. :D Olipas hauska provo, toivottavasti. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
hapan 30.09.2007 14:32:46 | |
---|
:D Olipas hauska provo, toivottavasti. Ei, vaan tuo pätkä oli provo. Kauheeta kuraa. |
Ville81 30.09.2007 15:27:19 | |
---|
Ei, vaan tuo pätkä oli provo. Kauheeta kuraa. Legendaarinen kitaristi ja legendaarinen biisi. Mitä sä et tässä tajua? Ja nyt loppu se provoilu. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
hapan 30.09.2007 15:31:38 | |
---|
Legendaarinen kitaristi ja legendaarinen biisi. Mitä sä et tässä tajua? Ja nyt loppu se provoilu. Noin hirveän kuran legendaarisuutta. Tai sitten se on vaan legendaarinen, kun se on tuommoista kuraa. Enpä tiedä, taisit nyt ite pistää sellaisen provon, ettei tosikaan. |
stratocaster 30.09.2007 15:38:15 | |
---|
Noin hirveän kuran legendaarisuutta. Tai sitten se on vaan legendaarinen, kun se on tuommoista kuraa. Enpä tiedä, taisit nyt ite pistää sellaisen provon, ettei tosikaan. Eipä ruveta nyt pelleilemään täällä. John Scofield on loistava kitaristi, kuten biisikin, ainut mikä tuossa nyt ärsyttää on kasarisoundit ja kasarimeininki yleensäkin. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
John Titor 30.09.2007 15:49:38 (muokattu 30.09.2007 15:51:30) | |
---|
Ei, vaan tuo pätkä oli provo. Kauheeta kuraa. Taisit just paljastaa ettet tiedä kuka on John Scofield. Yleinen harhakäsitys on, että Scofield yrittäisi soittaa jonkun klassisen kauneuskäsityksen mukaan, epäonnistuisi ja soittaisi vahingossa siten kun se soittaa. http://www.youtube.com/watch?v=Q8ZesK1ZL_w Kato toi ja kelaa tuntuuko susta että se jotenkin pidättelee, vai soittaa just sillee ku sen päässä kuuluu? Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
BigPapa 30.09.2007 16:56:05 (muokattu 30.09.2007 16:57:47) | |
---|
hapan 30.09.2007 17:28:47 | |
---|
Taisit just paljastaa ettet tiedä kuka on John Scofield. Yleinen harhakäsitys on, että Scofield yrittäisi soittaa jonkun klassisen kauneuskäsityksen mukaan, epäonnistuisi ja soittaisi vahingossa siten kun se soittaa. http://www.youtube.com/watch?v=Q8ZesK1ZL_w Kato toi ja kelaa tuntuuko susta että se jotenkin pidättelee, vai soittaa just sillee ku sen päässä kuuluu? Haha, chicken... Jaakko Pastori, tuo toinen ymmärtämättömyys. Katsoin pätkän, enkä vieläkään oikein tajua, mikä tuossa miehessä (Scofield) on niin majesteettimaista. Tosin ehkä mun ei tartte tajutakaan, hirveetä se on siitä huolimatta. Ehkä tommonen kökköily kuuluu genreen. |
John Titor 01.10.2007 01:28:24 | |
---|
Haha, chicken... Jaakko Pastori, tuo toinen ymmärtämättömyys. Katsoin pätkän, enkä vieläkään oikein tajua, mikä tuossa miehessä (Scofield) on niin majesteettimaista. Tosin ehkä mun ei tartte tajutakaan, hirveetä se on siitä huolimatta. Ehkä tommonen kökköily kuuluu genreen. Koska se Scofield pystyy halutessaan soittamaan kauniisti tai nopeastikin jos siltä tuntuu. Sen estetiikka ja oma ääni on toi. Saundillinen karuus, takakeno ja melko villit melodiat. Sehän soittaa varsin musikaalisesti koko ajan, hyviä, selkeitä soololinjoja ja komppaa ihan hemmetin hienosti. Sun pitää muistaa, että kaikkien estetiikka ei ole mikään klassinen, kiinteä, selkeä, kaunisatakkinen, voimakas saundi, vaan esteettisiä käsityksiä on muunlaisia ja niitä täytyy arvioida niiden omista lähtökohdista käsin. Se, että tyyli on johdonmukaista, kokonaista, hallittua ja perusteltua sisältä käsin tekee siitä eheää ja arvostettavaa. Silloin voi sanoa vaan että viddu, ei oo mun juttu, eikä haukkua soittajaa. Jos soitto on skrubuista ja sattumanvaraista, se on eri homma, silloin se onkin huonoa. Ne vaan pitää pystyä erottamaan toisistaan. Jos sä vertaat John Petruccia Pat Methenyyn tai Methenyä Andres Segoviaan, tai Segoviaa Scott Hendersoniin, tai Hendersonia Jean-Luc Pontyyn, tai Pontya Joshua Belliin, toteat että kaikilla on täysin erilainen estetiikka soitossaan, mutta silti kaikki ovat hienoja soittajia. Scofieldillä on tietynlainen ruman estetiikka omassa soitossaan. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
pekip 01.10.2007 09:04:31 | |
---|
Niin toi Greg Kochin pointti ei todellakaan ole se NOPEUS, vaan että se pudottaa Jimy Pagen makeimmat jutut kieli poskessa unohtamatta tyyliä(oma tatsi ja taimi pitää koko ajan), siinä samassa menee chicken pickingit ym................ you don´t have to be the best one,just be a good´un |