Aihe: Hyvät soolosoundit
1 2
spitti
31.08.2007 12:33:11
Hjepu, täälhän puhutaan..!

Pitääkin paremmalla ajalla tulla ettiin noita biisejä mitä on tääl sanottu. MUTTA, äänityksistä ei oo sanottu mitn, esim. 'Cause we end up lovers biisistä jäi mietityttään millä levyllä, minä vuonna äänitetty, vai kenties remix versio, jos sellanen on tehty? Youtubesta löytyy varmaa kaikki biisit, mut neon livekeikkoja ja soundit ei oo sillon samat.

Artisti ja levy olis ihan jees siis tietää.

Ja sitten jazzin puolelta, vaikka enemmän oon itekin säröimmeisiä, oon ihastunu lähestäydelliseen tunnelmointiin on Spyro Gyra:n "Deep End" -levy, biisi on Wind Warriors jossa tutustuin tähän. ylipäänsä bändillä on huiput soundit, poikkeuksena hieman karheahko foni. Iskevä, voimakas ja selvä soundi. tutustukaa ihmeessä tähän!
ootteko kuullu Obi-Yama Gamba -bändistä? ettekö? en oo minäkää.
Draamajumala
31.08.2007 20:10:47
Pari kaverusta ovat mielestäni muita edellä kun on kyse soolojen äänimaailmasta ja kitaroiden soinneista. Jeff Beck ja yksi omista suosikeistani eli Michael Landau. Landaun soittotyyli ja efektien ja saundien käyttö on jotain ei-tästä-maailmasta. Kannattaa kuunnella levyjä joissa mies on soitellut (joita on kymmeniä ellei satoja), niissä saundit ovat maanpäällistä parhaimmistoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)