Ritsie 08.02.2007 20:36:33 | |
---|
Yritä selvitä, minun kummi kuoli syöpään viime kesänä. Se oli aika rankka paikka. "Sinä Oksanen oisit erinomainen sinne Big Brotheriin. Vaikket keltään pillua saiskaan, niin ainakin oisit kiinnostunu niistä asioista" - Harri Ahonen |
DJKaaos 08.02.2007 22:15:20 | |
---|
Epäonnistuja? Siis mitä helvettiä ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Thet 08.02.2007 22:18:06 | |
---|
Kaverin isällä oli/on imusolmukesyöpä ja nyt sillä on jo hoidot ohi ja on hyvässä kunnossa, vissiin töihinkin menossa. Tommoset tulee ihan puun takaa, mutta luja tahto ja sinnikäs taistelu auttaa. Sitä samaa sullekkin ja muista taistella vastaan, kyllä sä sen kestät ja jatkat soittoa ja elämää. Epäonnistuja et todellakaan. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
migreeni 08.02.2007 23:59:38 | |
---|
Ai prkl! Jakselemisia vaan.. Vaatii aika lailla pokkaa ja miestä paljastaa tuollainen asia julkisesti. Onnea matkaan vaan. |
Diego 09.02.2007 00:28:14 | |
---|
Koita kestää, vaikka nyt tuntuukin pahalta... En mä tiedä mitä muuta sanoa, ei mulla ole omakohtaista kokemusta. Voimia! Ota Mobilatia jos närästää |
Arabian Lauri 09.02.2007 14:27:46 | |
---|
Muistakaa jokaisena päivänä olla kiitollisia asioista joita pidätte itsestään selvinä ja ennen kaikkea kunniottaa lähimmäisiä kun toteutatte itseänne! Tsemppiä, voimia ja kiitos muistutuksesta! On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
Ilez885 12.02.2007 11:02:21 | |
---|
Todella ikävää kuulla :( olen pahoillani. |
Eläin 13.02.2007 00:29:32 | |
---|
Pärjäilemisiä! Mutsi on juuri toipumassa rintasyövästä onnistuneen hoidon ja leikkauksen jälkeen. Faijalla oli sama homma 10 vuotta sitten imusolmukesyövän kanssa. Tilanne ei ole varmasti ollenkaan toivoton! Everything you believed is a lie. |
Roku-12 13.02.2007 21:09:59 | |
---|
Aika paha. Koitahan jaksaa, älä luovuta. Rölölö |
mammukka 13.02.2007 21:18:43 | |
---|
Sun pitää vaan jaksaa mennä eteenpäin tehdä just sitä mitä sä eniten tykkäät tehdä sekä ajatella että voitat taudinpirulaisen. En ymmärrä tota "epäonnistuja"-otsikkoasi. Ei ihminen voi millään valita tollasta asiaa. Ei ihminen voi olla epäonnistuja elämässään tollasen perusteella mihin se itse voi vaikuttaa yhtään. Jaksamista ja voimia koko sydämestäni. |
Jucciz 14.02.2007 00:21:29 | |
---|
Ei ihminen voi olla epäonnistuja elämässään tollasen perusteella mihin se itse voi vaikuttaa yhtään. Ei tosiaan, jos näin siis on. Kyllähän silti monien syöpien saamistodennäköisyyteen vaikuttaa elintavatkin, esim. tupakointi. En ota silti kantaa tähän tapaukseen, koska en tunne. Toivotan vaan jaksamista, toistamiseen. |
Daissi 14.02.2007 01:15:54 | |
---|
Lähes jokainen ihminen saa syövän jos vaan elää porskuttaa tarpeeksi kauan. 65-vuotiaana on n.10% mahdollisuus sairastua syöpään, 75-vuotiaana n.25% ja 85-vuotiaana vaatimaton 40% todennäköisyys saada syöpä. Tuolla perusteella lähes kaikki ihmiset on epäonnistujia jos se voidaan lukea syövän syyksi. |
McNulty 14.02.2007 01:21:18 | |
---|
Only one thing is certain in this life... we are all going to die! No mutta, eikös näistä sairastumisista ole kitaristien keskuudessa muutama hyväkin tapaus olemassa. Neil Young tulee eittämättä mieleen... ei tainnut syöpä olla mutta muuten aikas vakavaa. Ihmisillä on vain taipumusta muistaa ne huonoimmat asiat ja jutut, kun ympärillä on paljon hyvääkin. Ei saa jäädä tuleen makaamaan! Täysillä eteenpäin kunnes se kalmiston spandexiin ja viittaan pukeutuva mr. sirppi tulee ja korjaa pois. Pätee kaikkiin kuolevaisiin tämä opastus! Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
sepesorsa 14.02.2007 09:13:16 | |
---|
Tsemppiä... koeta jaksaa! |
Eddie 14.02.2007 10:16:17 | |
---|
Ota vaan se kitara kouraan ja taistele... Aina on toivoa. Ostetaan soittotaito. |
PoeR 15.02.2007 21:53:25 | |
---|
EI missään nimessä et ole epäonnistuja miksi olisit? tsemppiä , kurjia juttuja tälläset mutta , elämässä eteenpäin kitarakouraa ja keep on rocking koeta pärjätä |
kattilakettu 16.02.2007 12:44:22 | |
---|
Sit meit on kaksikin täällä. Mulla todettiin syöpä -06 Helmikuussa ja "lekurit" lupaili about kax vuotta elinaikaa... ..muija lähti kiitämään Maaliskuussa Jne.... ..Tää onkin ollut viimonen henkireikä tää MNet..vaikken mää osaakkaan soittaa.. ....Kiitos Ympäripyöreistä Palautteista... @}-,--´-- |
Estranged 16.02.2007 12:58:50 | |
---|
Hieman kyllä hiljaiseksi pistää.. Jaksamisia ja voimia vaan molemmille, HellsBelssille ja kattilaketulle, tsemppiä. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
lihavaki 16.02.2007 17:53:22 | |
---|
voimaa ja toivoa meikältäki.. kuten joku jo mainitsi että viimeiseen nuottiin asti.. |
Eddie 16.02.2007 18:09:25 | |
---|
Sit meit on kaksikin täällä. Mulla todettiin syöpä -06 Helmikuussa ja "lekurit" lupaili about kax vuotta elinaikaa... ..muija lähti kiitämään Maaliskuussa Jne.... ..Tää onkin ollut viimonen henkireikä tää MNet..vaikken mää osaakkaan soittaa.. ....Kiitos Ympäripyöreistä Palautteista... Aina kyllä masentaa tällaiset uutiset... Jaksamisia sullekin. Ostetaan soittotaito. |