pira 12.01.2007 20:17:41 (muokattu 12.01.2007 20:37:47) | |
---|
Miten siitä pääsisi eroon? Kielten demppaaminen pikkurillillä on ainakin liian vaikeaa, mitään muita tapoja? Pitäisikö kiinnittää huomiota pikkauskäden asentoon? Kait sitä vaan pitää kehittää itselleen sopivin tekniikka. Ite kuoletan pikkauskäden peukalon ja keskisormen syrjällä. Tuo tulee automaattisesti nykyään asiaa ajattelematta. Kuoletustyylini johtuu tavastani pidellä plekua kädessä. En liikuta sormia mitenkään kuolettaessa, vaan se on osa pikkaustekniikkaani. Vaikeampaa tuon takia minulle on jättää joku sävel soimaan, kun pitää ajatella, mitä tekee. ja kauniisti soi blues |
Jaz 12.01.2007 22:45:38 | |
---|
Tää on just tätä Mnettiä. Kysytään, miten voisi tietyt ongelmat voisi soitostaan poistaa ja vastaus on aina "Treenaa!", ilman minkäänlaisia muita ohjeita. Mistäs sitä tietää mitä treenaa? Mitä ihmiset laittoivat leivän päälle ennenkuin oli floraa. Miten ihmeessä vanhempi ikäpolvi on oppinut koskaan soittamaan, kun ei ollut MNettiä.. |
Jackson Dinky 13.01.2007 12:21:53 | |
---|
Mitä ihmiset laittoivat leivän päälle ennenkuin oli floraa. Miten ihmeessä vanhempi ikäpolvi on oppinut koskaan soittamaan, kun ei ollut MNettiä.. He opettelivat soittamaan eivätkä surffanneet m.netissä :D ootko pikkusen hiljaa |
Kampela77 13.01.2007 12:25:24 | |
---|
Mitä ihmiset laittoivat leivän päälle ennenkuin oli floraa. Miten ihmeessä vanhempi ikäpolvi on oppinut koskaan soittamaan, kun ei ollut MNettiä.. Ennen vanhaan oli hankalaa, kun ei ollut internettiä eikä voinut kysyä keneltäkään neuvoa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Ze Kink 13.01.2007 19:46:32 | |
---|
Tai sitten pistät teipin niihin kieliin joiden et halua soivan. Näin ainakin tässä videossa kitaristi tekee. Ei taida olla tilu miehiä Meshuggahin miehet? :D ----> http://www.youtube.com/watch?v=4CTEFkWFAHI Kyllä Freddy on aika kova tiluttelemaan(kin), ei vaan tuossa pätkässä soitellut muuta kuin komppia, joten demppasi yläkielet. Tuossahan oli siis vain Sol Niger Withinin juttuja, eikä suinkaan Meshuggahia. Tuo Eric Johsonin pätkä on erittäin hyvä, itse opettelin juurikin tuon videon avulla paremman tekniikan, kun minulla oli sama ongelma. |
m.naksu 13.01.2007 22:06:45 (muokattu 13.01.2007 22:45:47) | |
---|
He opettelivat soittamaan eivätkä surffanneet m.netissä :D Totta.. joskus nimittäin soiton puuska lopahtaa kun lähden mnettiin kitarakädessä ja soittelu jää toisarvoiseksi... tosin jotain toisto juttua voi keskustelua lukiessa vääntää, mitä nyt välillä pitää hiirellä scrollata alas XD EDIT: Mulla just sama ongelma mutta huomasin että treenaa vaan sitä tekniikkaa niin jo helpottaa Pistäkää mulle pikaviestiä... pliis... |
Friedman 13.03.2007 16:43:15 | |
---|
Thresholdia ihan vitusti... |