Aihe: Kitaravideoni.
1 2 3
bigmasi
03.12.2006 14:19:35
mahtavuutta. Jätkä vetää hyvin... ja siitä lukiosta. Jätin itse lukion kesken, aloin opiskelemaan musiikkia, jätin sen kun en jaksanut treenata ja mun luontaisilla lahjoilla ei tietenkään pitkälle pykinyt, sitten eräänä päivänä löysin itseni leikkaamasta ja kuvaamasta tv-ohjelmia. Elämä vie minne sitä huvittaa ;-) Keep on rockin in the free world!

Ps. On muuten musiikkiharrastuksesta ja rytmitajusta ollut suunnatonta hyötyä nykyisessä työssäni...
metalking
03.12.2006 19:49:15
Eihän toi ollenkaan ollut paha 7v soittaneelta! Ite oon soittanu melkein yhtä kauan eikä tietoakaan tuommosista moodeista,skaaloista, soinnuista mitä vetelet. Mutta ei olis kannattanu tuota lukiota jättää kesken, sillä kitara_videoni on yhdyssana. :)

Ootko muuten opistolla tai kitaratunneilla ollut?

Olen joskus ollut tunneilla mutta itse opiskelua on monta tuntia joka viikko yhtä paljon kuin tekniikkaakin. Kun opetan itse niin pitäis tietää kaikesta kaikkea.. xD kiitos lämpimistä sanoista. :D

KIITOS KAIKILLE MUILLEKIN SYDÄNTÄ LÄMMITTÄVISTÄ SANOISTA!!

Love 'n' Light!!
Sami Pilve
Ambitus
04.12.2006 02:56:36 (muokattu 04.12.2006 02:57:07)

Hail Metal King!

Noi sun soittovideot oli hyviä pätkiä kateltavaa...mutta niistä ei nähny juurikaan sellaista mitä olisin toivonut. Ensinnäkin tossa ekassa ja tokassa videossa jäi oikea käsi ihan varjoon. Ei saanu selvää. Jotenkin jäi fiilis, et kaikki on likit on jauhettu monta kertaa...vibraa ei ollut olleskaan ja kaikki likit pääty samaan ääneen. Koita kehittää harmonisetsi noita moodeja vielä pidemmälle, että pääsisit improtessa irti noista "yhden äänen sooloista". Ne on pitkän päälle puuduttavia, eikä varmasti soittajaakaansa miellytä. Koita saada irti erilaisia sävyjä kuin tuo aiolinen, (video1)...riko kaavaa ja hae jotain omaa soittoosi.

Tuo jatsipätkä ei säväyttänyt olleskaan. Sorminäppäilyn tasapaino ei ollut kasassa. Enemmä niitä liidiääniä esille.

Kolmanteen en kommentoi. Hyvä skebisti susta tulee kunhan jaksat treenaa...lahjoja selkeesti löytyy.

ps. niin ja käy se lukio loppuun
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Juzpe
04.12.2006 03:10:56

Okei...

Ekassa pätkässä jäätin vähän junnaamaan paikalleen... soolo ois voinu kehittyä jonnekin... Ehkä hieman rauhallisempi lähestyminen olisi ollut paikallaan. Bendaillakin saa välillä... :P

Kolmannessa pätkässä oli kivat täppäilyt lopussa.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
metalking
04.12.2006 10:12:18
Otan opikseni.. tänks!! :D
Sami Pilve
metalking
04.12.2006 18:06:09
Hail Metal King!

Noi sun soittovideot oli hyviä pätkiä kateltavaa...mutta niistä ei nähny juurikaan sellaista mitä olisin toivonut. Ensinnäkin tossa ekassa ja tokassa videossa jäi oikea käsi ihan varjoon. Ei saanu selvää. Jotenkin jäi fiilis, et kaikki on likit on jauhettu monta kertaa...vibraa ei ollut olleskaan ja kaikki likit pääty samaan ääneen. Koita kehittää harmonisetsi noita moodeja vielä pidemmälle, että pääsisit improtessa irti noista "yhden äänen sooloista". Ne on pitkän päälle puuduttavia, eikä varmasti soittajaakaansa miellytä. Koita saada irti erilaisia sävyjä kuin tuo aiolinen, (video1)...riko kaavaa ja hae jotain omaa soittoosi.

Tuo jatsipätkä ei säväyttänyt olleskaan. Sorminäppäilyn tasapaino ei ollut kasassa. Enemmä niitä liidiääniä esille.

Kolmanteen en kommentoi. Hyvä skebisti susta tulee kunhan jaksat treenaa...lahjoja selkeesti löytyy.

ps. niin ja käy se lukio loppuun

Hei kiitos.. avasit just mun silmät tällä viestillä.. :D tänks tänks!!
Sami Pilve
Kugelmeister
04.12.2006 19:44:49
sami on true guitar hero, hervannan lukio menetti paljon kun sami ei enää kitaransa kanssa siellä ala-aulassa enää jamita:( ihmettelin kyllä useesti että onko sillä samilla siellä tunteja koskaan että tuleeko se vaan aamusin sinne soitteleen!
metalking
05.12.2006 10:07:39
Hahhah.. voi luoja.. no enpä ainakaan kaipaa sinne enää takaisin xDD mukavampaa tässä on vielä seitsemän kk. työkseni treenata joka päivä.
Sami Pilve
Ambitus
05.12.2006 12:50:44 (muokattu 05.12.2006 12:52:13)

niin tuli mieleen, että voisit hyvinkin teikäläisen tekniikalla katella noita isoimpia sointuryppäitä ja kehitellä omansoundisia likkejä niihin perustuen. Kannattaa lähtee jostain maj9/11b9/11b5/13b9 soinnuista ja kelailla niiden suhdetta esim. tohon mun yllä mainitsemaan aioliseen. Ainakin ton toisen klipin mukaan sulla pitäisi olla perusteet laajojen sointujen muodostamisesta. Siitä niitä vänksläämään niin ei ainakaan aika tuu pitkäks. Tollasilla asioilla saisit varmasti enemmän sanottavaa soittamiseesi ja ehkä löytäisit uusia asioita soittimestasi.

Jos et itse löydä tai pysty kehittelee, niin mun omakuvas on muutama aika hassu likki asiaa hipoen.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Kugelmeister
05.12.2006 15:46:41
nonni. jätkä on luotu tohon hommaan. päivitäs pikkuhiljaa niitä sun sivujas!!!:D
metalking
05.12.2006 18:01:03
niin tuli mieleen, että voisit hyvinkin teikäläisen tekniikalla katella noita isoimpia sointuryppäitä ja kehitellä omansoundisia likkejä niihin perustuen. Kannattaa lähtee jostain maj9/11b9/11b5/13b9 soinnuista ja kelailla niiden suhdetta esim. tohon mun yllä mainitsemaan aioliseen. Ainakin ton toisen klipin mukaan sulla pitäisi olla perusteet laajojen sointujen muodostamisesta. Siitä niitä vänksläämään niin ei ainakaan aika tuu pitkäks. Tollasilla asioilla saisit varmasti enemmän sanottavaa soittamiseesi ja ehkä löytäisit uusia asioita soittimestasi.

Jos et itse löydä tai pysty kehittelee, niin mun omakuvas on muutama aika hassu likki asiaa hipoen.

pystyn kyllä kehitteleen.. Mutta tajusin että sitä voi olla niin kuuro omille jutuille ettei tajua ennen kuin sen joku kertoo niinkun just sä teit tässä tapauksessa. :DD hahhah.. kiitos vaan. katsotaan mitä saan aikaan seuraaviin pätkiin. :D
Sami Pilve
Guitarhell
14.12.2006 13:44:44

...mutta hei, nou kään duu!
Twistyh
14.12.2006 16:31:16
Tsekatkaas mun kans:

http://www.youtube.com/profile?user=RXTN

Ootko Elias Viljanen?
Guitarhell
15.12.2006 01:10:17

En, mutta siä on munkin videoita, joissa ite sitten soitan.
...mutta hei, nou kään duu!
Jormaz
15.12.2006 02:12:48
Tsekatkaas mun kans:

http://www.youtube.com/profile?user=RXTN

Kovin menee epätarkasti kun vedät nopeampana. No mutta sehän vaan tarkottaa että pitää treenata. Mun ei tarvii kun kitara on treeniksellä ja pöydällä on pullo viiniä.
Miees...
saastara
15.12.2006 02:32:41 (muokattu 15.12.2006 02:33:03)
Kovin menee epätarkasti kun vedät nopeampana. No mutta sehän vaan tarkottaa että pitää treenata. Mun ei tarvii kun kitara on treeniksellä ja pöydällä on pullo viiniä.

Minusta taas nuo ongelmat tulevat paljon paremmin esille juuri hitaalla soitolla.. Lähinnä tuota täppäysjuttua nyt tarkoitan..

Mutta mitäs minä soitosta muka tiedän.. :) Minä soitan laitteilla, en sormilla.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
metalking
17.12.2006 13:34:21
mahtavuutta. Jätkä vetää hyvin... ja siitä lukiosta. Jätin itse lukion kesken, aloin opiskelemaan musiikkia, jätin sen kun en jaksanut treenata ja mun luontaisilla lahjoilla ei tietenkään pitkälle pykinyt, sitten eräänä päivänä löysin itseni leikkaamasta ja kuvaamasta tv-ohjelmia. Elämä vie minne sitä huvittaa ;-) Keep on rockin in the free world!

Ps. On muuten musiikkiharrastuksesta ja rytmitajusta ollut suunnatonta hyötyä nykyisessä työssäni...

kiitos tästä tosi paljon myös!! sydäntälämmittävää.. :D hyvää joulua kaikille!!
Sami Pilve
metalking
17.12.2006 13:39:33
Eka video oli kyllä paras. Ja muutenkin taitavaa työskentelyä.
Ja tottakai vielä loppu repeily vaan paransi videota :D

kiitos tästä vielä erikseen!! ja hyvää joulua myös!! Ja kiitos kaikille ihmisille täällä, lisää videoita on tulossa.. kerron sitten kun saan ne nettiin. :D
Sami Pilve
metalking
17.12.2006 13:42:11 (muokattu 17.12.2006 13:46:58)
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!! :D
Sami Pilve
Tietysti Pauligin
17.12.2006 13:47:09
HYVÄÄ JOULU KAIKILLE!! :D

Eiköhän tähän samaan tosiaan mahdu muitakin.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)