Iscariah 26.09.2006 16:07:08 | |
---|
Jepa hajoa ittees jos on vaikeeta. Tottakai on hyvä jos jollain on taitoa soittaa teknisesti mutta tarkoitin lähinnä sellaista soittoa mikä ei nyt välttämättä teknisestikkään niin huimaavaa ole ja se semmonen tatsi puuttuu siitä. Varmaan joku saatto tajuta :) ja nyt vaihtelet sanojasi. aloistustekstissä puhuttiin teknisestä soitosta. aijjai |
Muuki 26.09.2006 16:19:51 | |
---|
kaikki eivät omaa tätä mielipidettä. muista se. ja perusteles vähän miksi teknisessä soitossa menee kitaransoiton idea? sehän on hieno asia jos jollakulla on taitoa soittaa teknisesti. helvetti että hajoaa näihin turhanpäiväsiin topikkeihin Kyllä tämä nyt helposti peittoaa nuo pirun "instrumentaalitilu" tahi "lisää nopeutta sormeen x" -topicit. Muutenkin hiljanen ollu tää soittaminen -palsta kun samat jauhannat pyörii päivästä toiseen. Jos hajoaa pää niin onnea, juo kahvia. Ja hanki isot alkukirjaimet. Mun mielestä siinä ei ole mitään hienoa jos jollakulla on taitoa soittaa teknisesti ilman kovempia fiiliksiä. Mutta mikäpä se toinen on sanomaan mitä tiluttajan päässä pyörii. Kukin tyylillään ja mielipiteellään. Tästäkin voipi saada maukkaat väittelyt. Jaa että Gary piti vetää tähän mukaan....tsot tsot.... Gary Moore on elollisen soitannan parhaimpia esimerkkejä! Europe on maailman paras bändi. |
Herra Rapu 26.09.2006 16:20:53 | |
---|
Mun mielestä Jimi Hendrix on aika eloton. (Menee THV-kategoriaan) |
pes 26.09.2006 16:22:33 | |
---|
Onkos muita alkanut tympimään se kuinka jotku kaverit soittavat niin elottomasti? Tarkoitan siis sellaista hirveän teknistä soittamista missä minun mielestä menee koko kitaransoiton idea. Ei soitto kuitenkaan mitään maailman tunteellisinta bluesia tarvitse olla mutta sellainen oikea tuntuma siihen täytyy pitää. Milläs me saadaan poijjaat hoksaamaan että ei se kitaransoitto oo pelkkää sormien liikuttelua nopeaa? Semmosta tuli mieleen että onko toiset kitaristit sittenkään niitä joidenka mielipiteitä kannattaa kuunnella. Niinku että joku joka ei tajua kitaransoitosta mitään voi pitää juttuja hyvinä kun taas toinen kitaristi etsii toisten soitosta virheitä eikä pidä hyvinä kuin itseään taitavempia soittajia jne... |
Iscariah 26.09.2006 16:24:14 | |
---|
Kyllä tämä nyt helposti peittoaa nuo pirun "instrumentaalitilu" tahi "lisää nopeutta sormeen x" -topicit. Muutenkin hiljanen ollu tää soittaminen -palsta kun samat jauhannat pyörii päivästä toiseen. Jos hajoaa pää niin onnea, juo kahvia. samaa roskaa kaikki topicit. joko tilurunkintaa tai bodomin biisestä jauhantaa Ja hanki isot alkukirjaimet. ja jälleen yksi angstinen kielipoliisi. Mun mielestä siinä ei ole mitään hienoa jos jollakulla on taitoa soittaa teknisesti ilman kovempia fiiliksiä. Mutta mikäpä se toinen on sanomaan mitä tiluttajan päässä pyörii. Kukin tyylillään ja mielipiteellään. Tästäkin voipi saada maukkaat väittelyt. en itsekkään ole tiluttamisen ystävä. mutta tekninen soitto on hieno asia |
Amplifier 26.09.2006 16:28:29 | |
---|
Mun mielestä Jimi Hendrix on aika eloton. Pitää paikkansa. Ollut eloton jo vuodesta 1970. Samassa elottomien bändissä on aika paljon kuuluisia tyyppejä. Hendrixin aikalainen Brian Jones on myös ollut eloton jo vuodesta '69. Kauhea määrähän niitä on, elottomia pilvenveikkoja. |
Iscariah 26.09.2006 16:36:31 | |
---|
Pitää paikkansa. Ollut eloton jo vuodesta 1970. Samassa elottomien bändissä on aika paljon kuuluisia tyyppejä. Hendrixin aikalainen Brian Jones on myös ollut eloton jo vuodesta '69. Kauhea määrähän niitä on, elottomia pilvenveikkoja. päivän vitsi :) |
Kirk_Hammett 26.09.2006 16:40:08 | |
---|
harvemmin sitä kukaan kuolleena soittaa... I'll get my coat You know it's sad but true... |
Amplifier 26.09.2006 16:41:54 | |
---|
I'll get my coat ...otan vuoheni? |
gorgonoidi 26.09.2006 16:44:04 | |
---|
...otan vuoheni? Eikös se oo goat eikö coat. Siis vuohi on goat, mutta paskahan mä oon enkussa :D Sori tää offari. |
Kirk_Hammett 26.09.2006 16:46:27 | |
---|
...otan vuoheni? goat on vuohi... ellet sattunu tietämään *köh köh* You know it's sad but true... |
Amplifier 26.09.2006 16:46:47 | |
---|
Eikös se oo goat eikö coat. Siis vuohi on goat, mutta paskahan mä oon enkussa :D Sori tää offari. Kiitos tiedosta ;) I know his story well - tiedän historiallisen kaivon |
Kirk_Hammett 26.09.2006 16:47:45 | |
---|
I know his story well - tiedän historiallisen kaivon can't stand no longer - ei seiso ilman lonkeroa ja sori offtopick
You know it's sad but true... |