rainmaker 07.09.2006 11:54:11 | |
---|
Itse saan tuon kohdan parhaiten ja luontevimmin menemään hammer-oneilla, pikkaan vaan siis joka kieleltä ensimmäisen nuotin ja loput kaksi sitten menee hammer-onilla. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Benizakura 07.09.2006 13:50:14 | |
---|
Joo-o, ja mä soitan luontevimmin troopperia ilman hammereita ja pull-offeja. |
Stalkah 07.09.2006 17:55:06 | |
---|
Siitä että kannattaako soittaa kitaraa jos on juuri syönyt juustonaksuja sormin:-) vittumaista, ei kannata kokeilla. ei yleensäkään minkään rasvaisen ruoan sorminsyönnin jälkeen. "Vittu ja Paska!" - Marco Hietala |
Teemu K. 07.09.2006 18:23:50 | |
---|
Samaa metodia kannattaa käyttää opeteltavan soolon/riffin/minkähyvänsä kanssa; päivän aikana opeteltujen asioiden päähänpainuminen tapahtuu nukkuessa. Kyllä. Moni luulee, että kehitys tapahtuu soiton/treenin aikana, vaikka kehitys tulee nukkuessa. Aloittelevissa bodareissa ja kitaran soittajissa on selviä yhteneväisyyksiä. :) Hei! Tos on paradoksi! Ei samas sointukulussa voi olla molli- ja duurisointuja! Siis niinku ilonen ei voi olla samalla surullinen! Mitäs sä meinaat?! |
secondarymind 08.09.2006 06:03:52 | |
---|
Eikä ku tätä tarkotin: ---------------------------------------------------------------- --------------------------------------------12--13--15-------- edit: toi oliki 13 ei 14 ------------------------------10--12--14---------------------- ----------------10--12--14------------------------------------ --10--12--14-------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Noin mun kitaransoiton ope sen mulle opetti ku vein biisin sille ja sanoin et haluun oppii ton soolon. Se kyllä sano et siinä on paljon vaihtoehtoja et se ei saanu välttämättä selvää kunnolla. Jos toi aseman vaihto tuottaa ongelmia niin mä soittaisin sen ehkä näin:
--------------------------------------12~~~- -----------------------------12-13-15------- -----------------------12-14---------------- -------------12-14-15----------------------- ----12-14-15-------------------------------- -15-----------------------------------------
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
winny 08.09.2006 18:59:30 | |
---|
Häh? :-) Niin ja, ne nopeat kohdat luonnistuvat kyllä, kun jaksat harjoitella rauhallisesti ja hitaasti pikkuhiljaa nopeuttaen. Kannattaa vaikka pari minuuttia soitella sitä ja kun tuntuu, että taas meni puhtaasti hieman nopeammin niin pidä hetken tauko ja soita jotain muuta. Palaa sitten takaisin. Ihmisaivot toimivat näin, että tauon aikana ne syntyneet hermojen väliset radat pureutuvat sinne lihasmuistiin. :) Toi oli hyvä neuvo!Aivot tosiaan toimii niin,ja no niin pikkuhiljaa aluks ja kyllä se nopeus sieltä tulee.Mulla se vaati rankkaa työtä,mut jos jaksaa joka pvä.harjoitella,niin kyl se siitä!Mut väkisin ei kande yrittää.Onpahan vaik pari pvää.soittamatta. :D out of doors,in the open air... |
THE RIPPER 09.09.2006 15:41:44 | |
---|
mulla on niin nopeet sormet et farerri jää kagosex ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |