-Cale 06.09.2006 16:07:32 (muokattu 06.09.2006 16:07:54) | |
---|
HAHA, melko omituista. Taidat arvostaa siis melkein jokaista floikkakitarisita. Tuo on "melko" helppoa. Ei ei, näin ei ole... Floikat on perseestä, ja varsinkin jos niitä ei osaa käyttää. Dimebag näköjään osaa. Edit: Tai osasi... |
Disposable 06.09.2006 18:03:54 | |
---|
Dimebag näköjään osaa. Edit: Tai osasi... Kiitos kun vielä siitäki piti muistuttaa. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
Invader 06.09.2006 18:27:37 | |
---|
Tai sitten ei.. |
Petrukki 06.09.2006 20:29:49 | |
---|
Kampi alhaalla G-kieli näpätään väräjämään ja saman tien sormi asetetaan huiluäänen kohdalle, minkä jälkeen kampi ylös ja SKVIIIIIIIIIIIIIIK!!1 Jaa, ok. Tällä tremolotallalla on sitten vaikea lähteä koittamaan noita, koska kampi nousee aika vähän ylös. Floikilla on hauskemapaa. |
Sir Jöpötin 06.09.2006 21:47:24 | |
---|
Tyypillistä... "Toi äijä osaa tehä moottorisahaääniä, uijui, varmaan kovin kitaristi ikinä!" Dimebag pesee sun Maikkel Ankelot vaikka haudan takaa, kuomaseni :) FAR BEYOND METAL | PÄISÄÄPÄISÄÄ :------------D |
J.Hollström 06.09.2006 21:56:02 | |
---|
Jarrutusääni tuli selväks, mut mites toi jarrutusjälki? Oliko Dimelläkin semmonen juppiraita kalsareissa. Kuka tietää? Ja narikan kautta poes... |
TheLemon 06.09.2006 22:33:53 | |
---|
Huvittaa toi topic "Jarrutus" ääni :D ettet sekottais vaa "jarrutus" jälkeen ... :D "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
pes 06.09.2006 23:01:21 | |
---|
oikeesti vituttaa että tietyt kitaristit eivät saa arvostusta. Just samat kitatistit ovat niintä joilta suurin osa on ottanut oppinsa. dimebag, kirkki, ynkkä jne...Sitten kunporukka oppii soittamaan heidän juttunsa ni haukutaan heitä paskaksi ja arvostellaa vaan tekniikkaa kun osataankin soittaa itse samaa kuviota... Ootteko ajatelleet että nuo heput ovat LUONEET noi jutut, eivätkä apinoineet muilta. ...ja hyvällä fiiviksellä tietysti ;) |
Räkkipeli 07.09.2006 11:58:01 | |
---|
Noh Dimebag on kyllä muutenkin vitun kurko sälli. Näin muuten on. Dime on minusta paras ollu kaikista siinä mielessä että se teki parhaat riffit ja soitti kitaraa "klassisilla" tekniikoilla ennen näkemättömän puhtaasti ja nopeasti. Mutta tääkin on makuasia vissiin. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Jarrari 07.09.2006 13:58:20 | |
---|
Olenkoha oikeessa paikassa. Nikin takia tunnen oloni jotenki kotoisaks.. "HEHEHEHE" Joo.. Ite arvostan Dimebaggia tosi paljon, ja pidän sen noista floikkakikoista. Ja kyllä se tuossa videolla tuntuu tosi mukavalta tyypiltä, mutta oon kuullu, että ois ollu oikeesti aika mulkku jätkä. Kaveri oli tavannu sen jossain baarissa joskus, ja näyttäny demoonsa, et haluisko se kuunnella. Ni oli alkanu rehaa, että "Teistä ei tuu ikinä tähtiä, mä oon paljo suurempi, ku te tuutte koskaa olemaa!!". Eikä ollu vielä ees kuunnellu demoa. En sitte tiiä, kui totta toi tarina on, enkä ite muodosta mitää mielipiteitä Dimebagista ihmisenä, ko en koskaa tavannu. |
ollikainen 07.09.2006 20:22:37 (muokattu 09.09.2006 11:24:33) | |
---|
I like big butts, and i cannot lie! |
marx 07.09.2006 20:27:41 (muokattu 07.09.2006 20:27:55) | |
---|
Persettä seinään |
vitunnahkaviitta 08.09.2006 18:45:30 | |
---|
Elikkästä mitenkä tehdään semmonen jarrutusääni joka on mm. COB:n towards dead endin introssa? Pich harmonicilla ja vibrakammella oon koittanu mutta ei lähde. Vaatiiko se vaan lisää treeniä vai uuden lähestymistavan? vibrakammella itse otan sellaisen turpaan vetävän kimeän vingautuksen siten että otan perus huiluäänen ja samalla painan vibrakampea alaspäin ja sitten sopivasti nostan sen ylös ja alan "lärpyttää" :D |
moottorisaha 08.09.2006 19:08:21 | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
saamaton123 09.09.2006 12:30:18 (muokattu 09.09.2006 12:33:32) | |
---|
Sitten kun porukka oppii soittamaan heidän juttunsa ni haukutaan heitä paskaksi ja arvostellaa vaan tekniikkaa kun osataankin soittaa itse samaa kuviota... Joo ja mikä huvittavinta veikkaan, ettei suurin osa edes osaa soittaa niitä. Täällä on niitä mainitsemattomia tyyppejä, kun kommentoi joissain ketjuissa tyyliin 25 vuoden kokemuksella vaikka edes oma ikä ei ole puoliakaan siitä. Sitten toisessa ketjussa sama tyyppi kysyy, että miten kitara viritetään. Saddamize! |
Hössö 09.09.2006 13:19:14 (muokattu 10.09.2006 13:48:57) | |
---|
Dimebag pesee sun Maikkel Ankelot vaikka haudan takaa, kuomaseni :) Jostain syystä tämä kaveri luulee, että arvostelin itse Dimebagin soittotaitoja, vaikka selvästi viittasin tähän ihq luuloon, että floikkatemput ja muut kikat tekevät kitaristista huippuhyvän. Kaikkien(sir jöpötin) korvien välihän ei luonnollisesti voi toimia 100%, ainakaan aina;) Eli tässä vielä alkuperäinen, videon innoittamana kirjoitettu lausahdus: Nyt arvostan Dimebagiä huomattavasti enemmän. ...Johon kommentoin seuraavasti: Tyypillistä... "Toi äijä osaa tehä moottorisahaääniä, uijui, varmaan kovin kitaristi ikinä!" En tarkoittanut tuolla mitenkään erityisesti solvata EVH:ta. |