Aihe: Eteepäin.. 1 2 | |
---|---|
![]() 27.08.2006 11:14:59 | |
mikäs vitun vastaus toi nyt oli. Kyl mua ainakin kiehtoo autuas keskustelu eri ihmisten reenikappaleista. Minun mielestä soiton pitää ensisijaisesti lähteä omasta halusta ja kiinnostuksesta johonkin (esim. halu opetella joku uusi kappale). Nää biisikyselyt ei ole koskaan johtaneet mihinkään muuhun kuin jokaisen omiin suosikkeihin minkä itse on ehkä juurikin em. mainitusta syystä opetellut, tai onnistunut oppimaan, ja sitten on hienoa päästä tänne se kertomaan kun kerran ihan internetissä asti se julkaistaan. Kaikki soitto on eteenpäin. Eli sikäli tähän ketjuun voi laukoa loputtomasti biisejä. Siksi minusta tämä on aivan turha topicci jauhettavaksi. Mutta jos aloittelijoita kiinnostaa mitä toiset suosittelee, niin tuolla on erikseen siihen tarkoitettu aihealue. | |
![]() 27.08.2006 11:42:03 | |
Mitäs tää on sulta sit pois, juki68? Eihän tänne sitten tarvitse tulla pätemään jos ei mitään asiaa ole. | |
![]() 27.08.2006 11:44:46 | |
tykkään kyllä aika monenlaisesta musiikista, kunhan ei ihan iskelmää Vaikka mie olen soittanut paljon vähemmän aikaa kitaraa kuin sie, ja tiedän kitarasta/teoriasta kolme kertaa vähemmän, niin silti neuvoisin soittamaan monenlaista musiikkia. Vaikka sitten myös iskelmää. Esimerkiksi mie nyt oon opetellu Reijo Taipaleen - Satumaan Tangoa vähäsen(lol), mutta kyllä uskoisin, että kitaristina sinua arvostetaan enemmän jos osaat/tiedät enemmän, mie ainakin arvostaisin. Ps. elekkää ottako tosissaan kaikkea, en oo soittanu vielä ko n.1,5 vuotta. MOSH PERKELE! | |
![]() 27.08.2006 11:52:52 | |
Mitäs tää on sulta sit pois, juki68? Eihän tänne sitten tarvitse tulla pätemään jos ei mitään asiaa ole. Oli minulla sellaista asiaa, jolla omasta mielestäni tätä foorumia voisi saada älykkäämmäksi, sen sijaan kuin tekemällä loputtomia galluppeja mitä kukakin tykkää soitella. Maailma on täynnä musiikkia joiden listauksella voidaan tukkia kaikki nämä ketjut. Ja oikeasti tuo Aloittelijat-palsta voisi toimia paremmin näissä jutuissa. Sinne en tule aukomaan päätäni oli sitten mitä topicceja hyvänsä. Enkä mielestäni yritä päteä millään tavalla. Yhteisen hyvän asialla yritän olla. | |
![]() 27.08.2006 12:02:57 | |
Periaatteessahan tämä ei ole turha ketju, koska keskustelun aloittaja kertoi musiikkimakunsa ja mitä on aikaisemmin soitellut, niin vastaavan musiikin ystävät jotka tuntevat enemmän vastaavia bändejä, voivat auttaa, eikö totta? (Olipa pitkä lause) Itse sanoisin että kannattaa kokeilla omien biisien tekemistä, motivoi todellakin soittamaan tehokkaasti :) | |
![]() 27.08.2006 12:24:37 | |
Jup.. Kyllä tästä vähäksi aikaa puremista löytyi :D Kotona vire vaihtelee dropped C:n ja D:n välillä kun soitan levyn kanssa.. Treenikämpällä yleensä dropped D Anteeksi nyt jos jonkun mielestä foorumia tahrasin, mutten ihan aloittelijaksi itseäni silti tunne ;) Tidizdii | |
![]() 27.08.2006 12:59:04 | |
Oli minulla sellaista asiaa, jolla omasta mielestäni tätä foorumia voisi saada älykkäämmäksi Minusta aloitusviestissä eikä tässä aiheessa ole mitään älytöntä. Ainoa älyseppo tässä ketjussa olet sinä. | |
![]() 27.08.2006 13:03:21 | |
Oli minulla sellaista asiaa, jolla omasta mielestäni tätä foorumia voisi saada älykkäämmäksi, sen sijaan kuin tekemällä loputtomia galluppeja mitä kukakin tykkää soitella. Maailma on täynnä musiikkia joiden listauksella voidaan tukkia kaikki nämä ketjut. Ja oikeasti tuo Aloittelijat-palsta voisi toimia paremmin näissä jutuissa. Sinne en tule aukomaan päätäni oli sitten mitä topicceja hyvänsä. Enkä mielestäni yritä päteä millään tavalla. Yhteisen hyvän asialla yritän olla. Mnetin foorumeita lienee vähän turha ruveta pelastamaan, se kun vaatisi tiukennusta säännöissä ja sen kautta huomattavan määrän lisää moderaattoreita niitä valvomaan. Täällä tuntuu olevan vähän liikaa ihmisiä, joilla on suunnaton tarve saada äänensä kuuluviin ilman mitään oikeaa asiaa. Tuloksena on miljoona "joo sika hyvä juttu annoimnpas plussan +++!!"-postausta, aiheeseen liittymätöntä diipadaapaa ja turhia ketjuja. Ei, minä en ymmärrä miksi joku haluaisi lukea kymmentä sivua listauksia muiden gasittelemista kamoista. Tulipas taas avauduttua. Pointtina oli vaan se että kannattaa tottua siihen kaoottisuuteen täällä ja jättää asiallinen keskustelu vakavammille foorumeille, heh. | |
![]() 27.08.2006 13:10:41 | |
Ja ainiin, nyt kun Mokomasta ja haasteellisuudesta puhuttiin niin kokeileppas Pahaa Verta-kipaletta. Menee ihan Drop-D:stä. Sitten kun saat kaikki iskut tehtyä oikeassa temmossa, olet komppaajakitaristi. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous | |
![]() 27.08.2006 15:49:55 (muokattu 27.08.2006 18:18:15) | |
Kenenkään munakarvoista sun muista tiijä, enkä jumaliste taho tietääkään. Vaan sitä piti sanomani, jotta koeta tehdä omiasi. Biisinteko ompi mukavaa ja älyttömän kehittävää puuhaa. Ihan oikeasti. Vaan ei sitäkään nyt niin helevatan vakavasti kannata ottaa. Mutta kuitenkin sen oman jutun kehittäminen on edessä ja esikuvien kopioiminen tai yhteen tyylisuuntaan keskittyminen rajoittavat varmasti pidemmällä juoksulla. Voin tietenkin olla väärässäkin. ;) Edit: Typoja Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? | |
![]() 28.08.2006 10:25:48 | |
Suosittelen At The Gatesia, tiputti ainakin minut maan pinnalle kun luulin osaavani edes hieman downstrokata. Hieman Mokoma-meininkiä vaikeusaste ylöspäin (virekkin täsmää) edustaa Lamb of God. Tabeja on netti pullollaan, ja huippubiisejä vieläpä. Triviumilta löytyy myös haastavia kipaleita. | |
![]() 28.08.2006 11:43:53 | |
Arkkikansleri on mielestäni täysin oikeessa. Jos sulta on mielekkäät ja haastavat opeteltavat biisit loppu, niin tee ihmeessä ne itse!! Jos vertaa tunnetta jonka saa, kun osaa toisen biisin tai keksit jonkun hyvänkuuloisen oman jutun, niin jälkimmäinen on huomattavasti palkitsevampaa. Itselleni ainakin. Saddamize! | |
![]() 28.08.2006 17:33:57 | |
soittele Dimebag Darrellin kitarointia Panterasta : ) | |
![]() 28.08.2006 17:47:18 (muokattu 28.08.2006 17:49:38) | |
Jos vertaa tunnetta jonka saa, kun osaa toisen biisin tai keksit jonkun hyvänkuuloisen oman jutun, niin jälkimmäinen on huomattavasti palkitsevampaa. Itselleni ainakin. Totta, sama juttu itsellänikin. Mainostan tässä nyt törkeästi varsin vaatimatonta musanäytettäni, mutta oli silti ihan hieno fiilis saada jotain noinkin simppeliä aikaan. Vaikkei tuo mikään omalaatuisuuden riemuvoitto tosin olekaan :D Edit: Lisättäköön myös, että olen maailman huonoin sooloilija, mutta biisiin piti vain keksiä jotain muutakin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)