cadabra 03.08.2006 20:06:03 | |
---|
1-2 tuntia päivässä yleensä. Nykyään ei mitään kummoisempia treenailuja jaksa. Yleensä vetelen joidenkin mieluisten biisien mukana. Kaipa siinäkin tekniikka kehittyy pikkuhiljaa. Korvakuulolta joskus jotain uusia kappaleita yritän opetella, kai sitäkin voisi jonkinmoiseksi treeniksi kutsua. Omia biisejäkään ei pahemmin tule tehtyä, kun ei bändiä ole. Jotain riffejä silloin tällöin, mutta siihen se jääkin. Elähän lannistu. Ei muutaku hirmusta reeniä vaan ni sitte ku bändiin pääset ni on taitoa tehä vaikka ja mitä. Omia biisin runkojaki kannattaa koittaa väsäillä ni niitä sitte esim. siinä tulevassa bändissä voi touteuttaa valmiiksi :) Meehän kämpille. |
Keppis 03.08.2006 20:23:40 | |
---|
Keskimäärin alle puoli tuntia päivässä. Melki sama näin kesällä. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
gorgonoidi 03.08.2006 20:33:18 | |
---|
Sanoisin että keskimäärin 4h päivässä. |
Volcom 03.08.2006 21:52:22 | |
---|
Normaalisti menee 1-3 tuntia, mutta nyt on vaihe, ettei edes kunnolla puolta tuntia jaksa. Sitä se alaspäin menevä bänditouhu teettää. Talvella, kun bändi oli hurjimmillaan saattoi tulla soiteteltua 6-8 tuntia kovimpina päivinä. Saas nyt nähdä mitä syksy tuo tullessaan... Eli tiivistettynä: fiiliksen mukaan. "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Carpenter 03.08.2006 22:31:25 | |
---|
Treeniä (siis ei fiilistelyä ym. soittelua) yleensä noin 0.5-1h päivässä. Mutta esim. tänäänkin väsäsin neljä tuntia progebiisiä kaverin kanssa. |
Montte 03.08.2006 22:39:17 | |
---|
Soitan kun huvittaa. Ei siitä muuten mitään tule. Kesääää!!! |
wrshredder 03.08.2006 22:58:55 (muokattu 03.08.2006 22:59:42) | |
---|
tällähetkellä varmaa 1 tunti /viikko .. lol edit : ja konsis jatkuu täsä kuussa,. tästä ei hyvää seuraa. haha. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Andalee 03.08.2006 23:20:45 | |
---|
Päivä reenien luvut vaihtelevat huimasti joskus. Mutta näin keskimäärin se menee 2h/pv wuhuu |
1by4by9 03.08.2006 23:34:44 | |
---|
Aika kausittaista. Toisinaan tulee soitettua kahdeksankin tuntia päivässä mikäli aikataulu sen sallii mutta yleensä pari kolme tuntia. Lähinnä soittelen biisejä, itse treenaaminen on jäänyt vähälle ja sen huomaa. Tarkoitus olisi tehdä asialle jotain. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Hulicaster 04.08.2006 00:51:38 | |
---|
Sähkökitaraa olen nyt kesällä soittanut ehkä 5h/viikko. Koskettimia ja laulamista treenausmielessä yhteensä saman verran viikossa. Säveltämiseen akustisen kitaran ja pianon avulla menee ehkä 10 tuntia, mutta siinä hommassa ei ainakaan tekniikka pääse kehittymään. BTW, 1by4by9 on kuningas! Dream Gathering rokkaa! |
Kiljupunkkari 04.08.2006 02:22:24 | |
---|
Skaaloja mä en juurikaan käytä siinä mielessä että käytetäämpäs nyt tätä skaalaa tähän sooloon tai mitä sitä nyt ikinä soittaakaan. Yritän vaan soittaa mahdollisimman hyvin sen mitä päässä kuulen tai miltä musta tuntuu. Jälkikäteen tulee sit usein mietittyä että mitäs sitä tulikaan tehtyä. Kai sekin sitten jostain reenistä käy? ;-P Säännöllisyyteen vois vaikka sanoa jotta mä oon saannut tarpeekseni säännöllisyydestä, heh. Mä pelasin 10 vuotta salibandyä säännöllisesti, reenit ja sun muut. Skidistä asti juoksin pitkiä matkoja säännöllisesti. Monen moista muuta lajia on tullut harrastettua useampia vuosia myös. Mä oon tietyllä tavalla oppinut sen kuinka mun motoriikka toimii ja osaan luovia sen puitteissa eteenpäin. Kyllä se kai motivaatioonkin vaikuttaa, heh. Mä kuitenkin soitan useampia tunteja päivässä yleensä, joskus vähemmän kun ei kerkeä. Jo opitut jutut pysyy kuitenkin kuosissaan aika hyvin ja samalla sitä oppii vahingossa uutta vaikka ei mitään reenamalla reenaiskaan :)
Heh, nerokasta. Mä reenasin joskus jonkun jutun vähän samoissa merkeissä. Se oli puhdasta aukomista jollekin. Mä oon aika v-mäinen kaveri. Jos tulee mahikset tehdä jotain vain aukoakseen päätä jollekin niin kyllä mä yleensä sen teen. Sama pätee soittamisessa, kyllä mä sillon reenaan säännöllisesti ;) Heh. Sori perhana! Meikä naputti tätä hiirtä lukiessa ja vahingossa painoin tota varoitus linkkiä :s Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
kumiorava_89 05.08.2006 00:01:34 | |
---|
1-3 tuntia per päivä. Riippuu vähän onko jotain muuta tekemistä. Soitan useinmiten kappaleita joita osaan tai joskus kun oikein innostun opettelen uusia xD |
papitsu 05.08.2006 01:30:55 | |
---|
En treenaa koskaan. Soittelen pari tuntia lähes päivittäin. Tämä käy minunkin kohdalleni. En jaksa alkaa reenailemaan, soittelen vaan jotain. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Da Make 05.08.2006 04:18:31 | |
---|
Päivittäin 1-2 tuntia. Treenit on 1-4 kertaa viikossa, ja ne kestävät 1-3 tuntia. Kotona harjoittelen yleensä bändin omia biisejä, klickin kanssa, ja sitten tietysti tekniikka harjoituksia sekä vain "noodlailua" välttäen kuitenkin autopilottia. Autopilotti tarkoittaa sitä, kun soittaminen alkaa jo teknisesti olemaan hallittua ja kitarasta saa mielyttäviä lickejä ulos, niin jää paikalleen junnaamaan. Soittaa aina ne samat lickit, pari riffiä sieltä täältä. Varokaa autopilottia! "They work quite a well in dry conditions but when it gets wet you die." |
Marshallga 05.08.2006 04:41:06 | |
---|
Yleensä parin päivän välein 1-2 tuntia kerrallaan. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
milkman 05.08.2006 04:50:52 | |
---|
reeneissä yleensä vietetään se 1-3 tuntia ja kotona kitara kädessä on päivittäin semmoset pari tuntia varmaankin "Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu"
M.Nykänen -2005- |
-Prokitaristi- 05.08.2006 08:18:08 (muokattu 05.08.2006 08:19:33) | |
---|
Vähintään pari tuntia päivässä. Lomalla on monena päivänä kitara koko päivän sylissä, vaikka en koko ajan soittaisikaan. Mutta kyllähän sitä tulee joskus koko päivä soiteltua. Eli tiivistettynä: fiiliksen mukaan. |
L4t3 05.08.2006 18:27:21 | |
---|
Treenan sen verran, miltä minäkin päivänä tuntuu. Kitaransoitto ja musiikki yleensäkkin on tarkoitus pitää mukavana harrastuksena, eikä pakonomaisena treenaamisena. Voi olla päiviä, etten soita ollenkaan ja voi olla päiviä, jolloin en juuri muuta teekkään. Koskaan en etukäteen suunnitele mitä soitan tai treenaan. "Nyt harjoittelen puoli tuntia tuota ja tuota ja sitten harjoittelen tuota." Aina mennään fiiliksen mukaan, niinkuin joku jo mainitsikin. "Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein"
/ S.M.A.K - Jäsen. |
sinCCos 05.08.2006 20:38:55 | |
---|
N. 1-2h, harvoin 2h tai ylitse. Soittelen vain omaani, välillä jonkun taustan päälle, ja lähes aina kaikkea improvisoitua juttua. |
Pande 05.08.2006 21:00:47 | |
---|
Nykyään n. 1 tunti per viikko, hyvänä viikkona. "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |