Aihe: Yksittäinen soittonäyte vain
1 2 3 4
kid ego
25.05.2006 16:15:59
http://rapidshare.de/files/21342685/ananas.ogg.html

Nauhoitusmikkinä toimi jostain löytynyt mikrofonikapseli.

Epätarkkaa meininkiä, mutta soittamalla se tietty petraantuu. Panama on hyvä biisi.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
sus
25.05.2006 16:45:39
...oli aika kamalan kuullosta : (

Kiitos palautteestasi!
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
apenaattori
25.05.2006 17:43:42
Kiitos palautteestasi!

No ei se nyt kamalan kuuloista ollut. Vähän pitäisi olla rakentavampaa palautetta kuin "kamalan kuuloista". Vähän oli epävireistä meinikiä, muttei missään nimessä kamalan kuuloista.
Mulle saa tehdä melkein mitä vaan. Eiku siis aivan mitä vaan.
kid ego
25.05.2006 18:07:01
Kiitos palautteestasi!

Paskaa sun soitto ei ollut. Epätarkka lienee siihenkin oikea adjektiivi, kun kitarat eivät oikein keskenään pysyneet tahdissa. Hyviä juttuja siihen vedit, treeniä vaan.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
sus
25.05.2006 18:54:06
No ei se nyt kamalan kuuloista ollut. Vähän pitäisi olla rakentavampaa palautetta kuin "kamalan kuuloista". Vähän oli epävireistä meinikiä, muttei missään nimessä kamalan kuuloista.

Paskaa sun soitto ei ollut. Epätarkka lienee siihenkin oikea adjektiivi, kun kitarat eivät oikein keskenään pysyneet tahdissa. Hyviä juttuja siihen vedit, treeniä vaan.

Rakentavaa ja ystävällistä palautetta teiltäkin, muttakun en minä ollut sarkastinen kiittäessäni tuota kamalaksi soittoani sanovaa, vaikka siltä se vaikuttikin. Olin ihan tosissani kiitollinen, mä mielelläni kun suhtaudun hyvin niin negatiiviseen kuin positiiviseenkin palautteeseen. Se ajaa vaan soittajan ylittämään itsensä ja antaa kunnianhimoa! Tulee semmonen "vielä mä näytän noille"-fiilis:)
kh 203
25.05.2006 19:38:42

Joo siis ei se mitää kamalaa ollut mutta joitai bendauksia jäi vajaaks ja soolotus meni vähä nuotin vierestä, ei vaan jotenki istunut kompin päälle mut eiköhä se parane ajankanssa ku vähä hiot :D
" Rock n roll should make you wanna fuck",Blackie Lawless ( W.A.S.P )
diabami
25.05.2006 19:49:41
Joo siis ei se mitää kamalaa ollut mutta joitai bendauksia jäi vajaaks ja soolotus meni vähä nuotin vierestä, ei vaan jotenki istunut kompin päälle mut eiköhä se parane ajankanssa ku vähä hiot :D

Laittaippas itse soittonäytettä kehiin. Sain sellaisen kuvan, että olet parempi soittamaan.
Anselmi83
26.05.2006 01:10:02
http://mp3.mikseri.net/hifi/s/sekalaista_soittoa_-_blues_etyde.mp3

yrittääpi olla jonkinlaista pluussin soittelua block chord tyyliin.
nöf.
kh 203
26.05.2006 11:54:30

Laittaippas itse soittonäytettä kehiin. Sain sellaisen kuvan, että olet parempi soittamaan.
No jos pyytää palautetta ni sitä laitoin, mun mielest se jäi vähä vaisuks. Turha alkaa itkemää jos ei kelpaa. En nyt sano et se olis ollu jotai kauheeta sontaa, ei, se oli iha hyvä mut jotenki se ei vaa istunu siihen... Tää on vaa mun mielipide enkä nyt yhtää sano et oisin mitenkää huippukitaristi. Pyysi palautetta ja annoin sitä.
Epämuusikko
26.05.2006 13:02:13

Tykkäsin. ja tyhjä kirjoitus.....
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
touhis
26.05.2006 13:20:44
Jaa näytteitä vai?

http://personal.inet.fi/koti/mikas/roytopluus.mp3

Melko kulmikasta touhua juu, mutta kaipa se reenaamalla paranee??
After the garden is gone
sus
26.05.2006 15:29:30
No jos pyytää palautetta ni sitä laitoin, mun mielest se jäi vähä vaisuks. Turha alkaa itkemää jos ei kelpaa. En nyt sano et se olis ollu jotai kauheeta sontaa, ei, se oli iha hyvä mut jotenki se ei vaa istunu siihen... Tää on vaa mun mielipide enkä nyt yhtää sano et oisin mitenkää huippukitaristi. Pyysi palautetta ja annoin sitä.

Ok, ok! Älkää nyt jumalauta alkako riitelemään mun jonkun klipin takia!:D
ollikainen
26.05.2006 16:25:00 (muokattu 26.05.2006 16:28:47)

tästä en menisi ihan takuuseen.. tai tietty riippuu soittajan tavoitteista et kannattaako soittaa vain silloin kun hyvältä tuntuu.. itse soitana n.3-6 tuntia päivässä ja joskus on päiviä että ei kiinnosta tippaakaan, mut ajattelen sen silleen että jos on huono päivä et tätä pitää kuitenkin tehdä että tässä tulee hyväksi. on pakko ottaa välillä itteesä niskasta kiinni tossa soittamisessa ja opetella vaikka pari uutta biisiä! mut jos haluu soitella jossain kotikellaris loppu ikänsä niin mikäs siinä, silloin kannattaa soittaa silloin kun hyvältä tuntuu(n.kerran viikossa)..
ei mulla muuta!!!!!

Miksei soittaisi kellarissa lopun ikäänsä? Kitaran soitossa on tärkeintä että on hauskaa, ei se että soittaa nopeeta, pääsee kitaralehtiin ja saa paljon pillua(Olisihan tämä kyllä ihan mukavaa)
Miksi harjoitella monta tuntia päivässä jossei halua? Veikkaisin että sinä soitat kitaraa vain päästäksesi kuuluisaksi teini-idoliksi, vai olenko väärässä?
Taisit muuten väittää jossain topicissa Boodomin sooloja helpoksi, joten soittonäytettä kehiin!
Ei mitään...
kh 203
26.05.2006 16:35:06 (muokattu 26.05.2006 16:35:30)

pääsee kitaralehtiin ja saa paljon pillua
Tähän pyritää!! m/
hanipai
26.05.2006 16:55:06
Miksei soittaisi kellarissa lopun ikäänsä? Kitaran soitossa on tärkeintä että on hauskaa, ei se että soittaa nopeeta, pääsee kitaralehtiin ja saa paljon pillua(Olisihan tämä kyllä ihan mukavaa)
Miksi harjoitella monta tuntia päivässä jossei halua? Veikkaisin että sinä soitat kitaraa vain päästäksesi kuuluisaksi teini-idoliksi, vai olenko väärässä?
Taisit muuten väittää jossain topicissa Boodomin sooloja helpoksi, joten soittonäytettä kehiin!

Täällä on porukalla luonnollisesti yksilölliset tavoitteet kitaransoiton suhteen. Veikkaisin , että mitä nuorempi jannu on kyseessä sitä isommat tavoitteet. Eikä ole mitään pahaa siinäkään, että soittaa skittaa päästäkseen teini-idoliksi. Jollekin se voi olla just se mikä potkii tekemään hommia soiton eteen. Noi musiikilliset pyrkimykset jalostuu usein vasta kun ikää on tullut hiukan enemmän. Jos itse olisin nyt 14v, niin varmastikin mun tavoite olisi se idoliksi tuleminen, ei enää:) Toisaalta ei kannata tehdä jotain mikä ei tuota myös iloa itselle.
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! GAS on Saatanasta :)
Magic Bullet
26.05.2006 16:57:01

ANteeksi jos olen asiaton, mutta en minä ainakaan sitä pluussia kuullut missään vaiheessa. MAhatavsti soitit, mutta genreä pitää miettiä hieman uudestaan?
Anselmi83
26.05.2006 18:00:41
ANteeksi jos olen asiaton, mutta en minä ainakaan sitä pluussia kuullut missään vaiheessa. MAhatavsti soitit, mutta genreä pitää miettiä hieman uudestaan?

tossa on 12tahtia (x3) ja siellä liikutaan I IV V asteilla joten kyllä mä sen pluussiksi laskisin. varsinkin kun tuo etydi on nimetty simppelisti -blues- ;)
nöf.
Magic Bullet
26.05.2006 18:02:24
tossa on 12tahtia (x3) ja siellä liikutaan I IV V asteilla joten kyllä mä sen pluussiksi laskisin. varsinkin kun tuo etydi on nimetty simppelisti -blues- ;)

Teoreettisesti oli puhasta pluusia. Jazzilta se kyllä kuullosti. Bluesjazzia?
Anselmi83
26.05.2006 18:07:08
Teoreettisesti oli puhasta pluusia. Jazzilta se kyllä kuullosti. Bluesjazzia?

jep, tuo voisi olla oikea genre.
nöf.
VR
27.05.2006 17:39:53
http://rapidshare.de/files/21523642/scheibea.wav.html

Siinäpä teille yleistä luritusta ja vinguttelua. Ääni on todella huonolaatuinen, johtuen siitä että nauhoitin sen tietokoneen mikillä.
Everything is a OK!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)