Lesko 30.04.2006 13:25:36 | |
---|
Paremmin sekin soittaa kuin sinä koskaan :) Tai ainakin on taitonsa ansiosta edennyt aika pitkälle. Sitten kun olet hommannut oman ESP-signaturekitaran Lynchin mallin viereen, niin voit haukkua kollegoita vapaasti :D Eli ennenkuin on yhtä hyvä, niin ei voi arvostella. Järki käteen nyt sullakin. Eikä mikää ESP-signature juttu ole mitenkään kova saavutus. Tai on varmaan, mutta ei esim. minun silmissäni. Sanotaan nyt vaikka Aleksi Laiho, ihan kökköä se on, mutta en sano että yhtä hyvä olisin kuin hän. Eikös se ole jokaisen korvassa, onko huonot soundit tai millätavalla on hyvä soittaja. Oletko itse Hendrixin veroinen? Tuskimpa, joten älä arvostele! =) "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
sn 30.04.2006 13:27:17 | |
---|
Iron Butterflyn kitaristilla. Ja tietysti kaikilla tiluttajilla. |
Starlia 30.04.2006 13:27:24 | |
---|
Mitä ihmeen merkitystä tuolla on jos puhutaan saundeista? Huomaatko, en tarttunut Hendrix-provoosi :) "(miehen soitosta nyt puhumattakaan)" Mitäs tuossa sitten lukee? |
kimurantti1 30.04.2006 13:30:24 (muokattu 30.04.2006 13:31:28) | |
---|
Edit: Ei mitään. hauska ketju:-) Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
JohnnyLee 30.04.2006 13:33:00 | |
---|
Todella ärsyttävä soundi löytyy orggis Paranoidin soolossa oikealla kajarilla kuunneltuna. Vasurilla kuuluu normaali soundi ja oikealla ihme särinää. METALLINJANOISILLE VELJILLE: www.mikseri.net/johnnymichael |
Swan 30.04.2006 13:37:13 | |
---|
Todella ärsyttävä soundi löytyy orggis Paranoidin soolossa oikealla kajarilla kuunneltuna. Vasurilla kuuluu normaali soundi ja oikealla ihme särinää. Ring modulator on aika kummallinen tapaus kyllä. Harvinaisen epämusikaalinen efekti, mutta silti jotkut sitä käyttävät. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
JohnnyLee 30.04.2006 13:39:40 (muokattu 30.04.2006 13:40:12) | |
---|
Iron Butterflyn kitaristilla. Ja tietysti kaikilla tiluttajilla. Just just! Ja kaikilla rytmikitaristeilla onkin sit pakko olla loisto soundit! METALLINJANOISILLE VELJILLE: www.mikseri.net/johnnymichael |
Landola59 30.04.2006 13:41:58 | |
---|
Mahdollisimman ärsyttävä ääni = omaperäisesti parhautta. Takana on loistava tulevaisuus. |
Spike 30.04.2006 13:45:56 | |
---|
Mike Sternilla on aivan järjettömän huono soundimaku, tai huono ja huono, ainakin se on vastakohta sille mitä mä pidän Ainaki sillä livellä mikä tuli yleltä muutamia vuosia sitten, oli maukkaat saundit. Muutenkin loistavaa soittoa koko keikka. Clearly motivated by an unholy alliance. |
superfly 30.04.2006 13:59:45 (muokattu 30.04.2006 14:00:00) | |
---|
"(miehen soitosta nyt puhumattakaan)" Mitäs tuossa sitten lukee? Ohi meni viheltäen.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
apenaattori 30.04.2006 14:08:03 | |
---|
Posiitivisella tavalla ärsyttäviä kitarasaundeja ovat Pagen soundi Whole lotta loven soolossa ja Blackmorella Black nightin soolossa. Pagella semmoinen repivä ja riipivä saundi (onkos tässä muuten wahi pohjassa tai jotain?) ja Blackmorella vähän semmoinen räkäsärö. Toimivat kummatkin noissa biiseissä hyvin. "The harder you try the dumber you look." |
Cadaver 30.04.2006 14:14:08 | |
---|
David Shankle Groupin Ashes To Ashes-levyllä on sooloissa aika järkyttävä delay, joka tuplaa joka nuotin lähes alkuperäisellä voimakkuudella muutaman kymmenen millisekunnin päästä. Pätevä soitto, joka tommoista ei olisi edes tarvinnut, muuttuu lähes kuuntelukelvottomaksi :( Kai sillä jotain rankkuutta haettiin.. |
NeonKnight 30.04.2006 14:49:48 | |
---|
Paremmin sekin soittaa kuin sinä koskaan :) Tai ainakin on taitonsa ansiosta edennyt aika pitkälle. Sitten kun olet hommannut oman ESP-signaturekitaran Lynchin mallin viereen, niin voit haukkua kollegoita vapaasti :D EDIT: Provotaan nyt.. Hendrixin soundi. Yksi lukuisista syistä, minkä takia sitä äijää en pidä juuri minään. Ja sullahan on ansioita varmaan yhtä paljon kuin Henkalla? :) |
Tony Narrows 30.04.2006 14:55:37 | |
---|
Alias Tonza |
Rypsolisti 30.04.2006 15:51:44 (muokattu 30.04.2006 15:52:42) | |
---|
Todella ärsyttävä soundi löytyy orggis Paranoidin soolossa oikealla kajarilla kuunneltuna. Vasurilla kuuluu normaali soundi ja oikealla ihme särinää. Joo itekkin olen niitä soundeja inhonnut, varsinkin soolo soundi. Zakk Wylden soundista en niin hirveästi pidä. Muutenkin paksu soundi ja siihen vielä lisätään delaytä ja wahia niin on jotenkin semmosen sössösen kuuloinen. Mutta ei se mikään maailman hirvein soundi ole. |
L4t3 30.04.2006 16:00:36 | |
---|
Zakk Wylden soundista en niin hirveästi pidä. Muutenkin paksu soundi ja siihen vielä lisätään delaytä ja wahia niin on jotenkin semmosen sössösen kuuloinen. Mutta ei se mikään maailman hirvein soundi ole. Sonic Brewin kitarasaundi höystettynä säröbassolla on jotain niin hirveää että... "Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja
90-luvun Metallica on powermetallia" |
pahala 30.04.2006 16:02:44 | |
---|
Ja sullahan on ansioita varmaan yhtä paljon kuin Henkalla? :) Häh? Saa kait sitä heittää kritiikkiä asioista, vai onko pakko tehdä itse asia paremmin ennenkuin sitä saa arvostella? Mun mielestä U2 on aivan paska bändi muttei se sitä tarkoita että pystyisin myymään yhtä paljon levyjä. :) 8) |
Kimmo72 30.04.2006 16:11:37 | |
---|
AC-DC:llä Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Swan 30.04.2006 16:12:01 | |
---|
Häh? Saa kait sitä heittää kritiikkiä asioista, vai onko pakko tehdä itse asia paremmin ennenkuin sitä saa arvostella? Mun mielestä U2 on aivan paska bändi muttei se sitä tarkoita että pystyisin myymään yhtä paljon levyjä. :) Rölölöö. Viesti, johon vastasit, sisälsi saman pointin. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
J.Hollström 30.04.2006 16:34:03 | |
---|
AC-DC:llä on maailman parhaat soundit. Kaikenlaisia urpoja täälläkin pyörii. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |