LexaR 06.04.2006 19:23:15 | |
---|
Satriani, Vai ja Vinnie Moore olis kiva tai kolmantena Andy Timmons. Timmons ois ihan älyttömän hyvä You live and you learn. At any rate, you live. |
Starlia 06.04.2006 19:28:59 | |
---|
Vai, Satriani ja Ronnie Le Tekro olisi kova yhdistelmä. Le Tekrolla on siinä soitossaan jotain, mitä useimmilla tusinatilluttelijoilla ei ole. |
Spiral 06.04.2006 20:17:53 | |
---|
|
moottorisaha 06.04.2006 21:07:00 | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
kanka 06.04.2006 21:22:46 (muokattu 06.04.2006 21:24:53) | |
---|
Mikä ideologia mahtaa olla tuon Frippin erikoisen käytöksen takana? Fripp on soittanut ihan King Crimsonin alkuajoista lähtien "nurkassa" istuen. Ei tahdo liiemmin esitellä itseään, vaan antaa musiikin puhua puolestaan. Mielestäni varsin fiksua, mutta ei välttämättä G3:n tyyliselle keikalle sopivaa käytöstä. Tuota Frippin G3:een valintaa tosiaan on paljon spekuloitu, mutta olen erittäin tyytyväinen, että hän oli kolmantena G:nä. Muuten en varmaankaan olisi näin suuri herran (ja varsinkin soundscapejen) fani. Fripp itse muuten luonnehti kiertuetta hauskasti: "G2.1". Tämä siis tosiaan oli tiedetty seikka, että buuausta soundscapeista aiheutuu. Kannattaa muuten lueskella miehen online-päiväkirjan merkinnät juuri tuon G3-kiertueen ajoilta, viihdyttävää luettavaa. Hauska mies! ..Ja mielestäni yksi musiikin historian suurimmista neroista. |
Carpenter 06.04.2006 21:43:11 | |
---|
Mikäs tossa niin kauheen huvittavaa on? Ynkän soitto ja lavaesiintyminen on vain mielestäni niin hauskan kuuloista/näköistä. Nahkahousut jalassa ja armotonta tilua jokaiseen biisiin. Mutta toki Ynkältä löytyy paljon kovia biisejä ja kova soittaja hän on. |
Antero-- 06.04.2006 22:13:55 | |
---|
Terve, Fripp itse muuten luonnehti kiertuetta hauskasti: "G2.1". Tämä siis tosiaan oli tiedetty seikka, että buuausta soundscapeista aiheutuu. Kannattaa muuten lueskella miehen online-päiväkirjan merkinnät juuri tuon G3-kiertueen ajoilta, viihdyttävää luettavaa. Hauska mies! Mistäs tämän päiväkirjan löytää? Googletus ei oikein tuottanut tulosta. ..Ja mielestäni yksi musiikin historian suurimmista neroista. Täysin samaa mieltä. Itse haluaisin nähdä Jeff Beckin G3:ssa. Mieshän on viime aikoina tehnyt varsin raskasta ja "tiluhtavaa" kamaa, hyvin tuohon G3:een sopivaa. Mielestäni pieksee Satrianin ja Vain, jos ei teknisesti, niin ainakin tyylitajullaan. Noh, makuasiota nämäkin. Terveisin, Antero |
Ze Kink 06.04.2006 23:26:21 | |
---|
Joo, olin kattomassa. Fripp ei oikein iskenyt, sillä tulin katsomaan kitarabodausta enkä ambientmaalailua, vaikka se hyvää olikin. Ei vain oikein toiminut siinä tilanteessa, that's all. Loppujameissa veti kyllä hyvin, ainakin sen perusteella mitä siitä kuuli, Frippin soitto oli miksattu aika hiljaiselle. Petruccin olisin ehkä mieluiten nähnyt Frippin tilalla, tai sitten tietty Eric Johnsonin. Hyvin se kepittelee sillä G3 dvd:llä, bluesjamittelut hallitsee ylivoimaisesti parhaiten, mutta silti lähtee välillä sellaiset tilut että oksat pois. Petrucci veteli hyvin tolla uusimmalla dvd:llä, vaikka välillä kaahausvaihde jäi vähän liikaa päälle. Ynkän setit sillä aiemmalla dvd:llä eivät niin vakuuttaneet, huonoilla saundeilla veti ja soitto oli aika tylsää. Kova äijähän se on muttei oikein tuntunut olevan vedossa. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Bumbarr 07.04.2006 00:28:21 | |
---|
Fripp on soittanut ihan King Crimsonin alkuajoista lähtien "nurkassa" istuen Näin on ja on muutenkin aika omaperäinen kitaristi. Tykkään kyllä. 3G ei sinäänsä yleensä iske siinä mielessä, että en tykkää Satrianista tai Vaista erityisemmin, soittavathan ne varsin taitavasti ja hyvin mutta... En ymmärrä miten Fripp voi soittaa kyseisten herrojen kanssa (älkää suuttuko, ne on vaan täysin erilaisia.). Mutta olen nähnyt sen missä oli ynkka, aivan mahtavaa meininkiä. En tykkää tilusta, mutta kun se mies soittaa mitä tahansa muuta niin oksat pois. Ps: Sitäpaitsi ynkka tajuaa että rock tähden pitää olla rock tähti vaikka olisi ruma lihava ruotsalainen mies. Kilpikonnat rockkaa! |
kanka 07.04.2006 08:39:55 | |
---|
En ymmärrä miten Fripp voi soittaa kyseisten herrojen kanssa (älkää suuttuko, ne on vaan täysin erilaisia.). "The four criteria I have applied for many years, for accepting work offers, are these: 1. Can I learn from this? 2. Is this socially useful? 3. Is this fun? 4. Do I get paid?" Täältä lisää aiheesta: http://www.dgmlive.com/diaries.htm?entry=1961 Mistäs tämän päiväkirjan löytää? Googletus ei oikein tuottanut tulosta. http://www.dgmlive.com/search_diaries.htm?diarist=3 Siihen vain syötät haluamasi päivämäärän. Noita päiväkirjoja lueskellessa olen kyllä saanut nauraa moneen otteeseen. Samalla myöskin olen oppinut ymmärtämään miehen ideologiaa; todella erikoinen ja kunnioitettava muusikko! |
StoRBa 07.04.2006 11:29:38 | |
---|
G3 on live kitarointia parhaimmillaan. Paras line-up on varmaankin tuo Tokyo, jossa oli Petrucci kolmantena pyöränä. Toisaalta en ole kummemmin ehtinyt tutustua Johnson line-uppiin. |
petrutsi 07.04.2006 14:25:00 | |
---|
Gilbert olisi taas minusta aika osuva siihen kolmanneksi jos alkaisi haalimaan sellaisia joita ei ennen ole ollut. Vai & Satrianin naamat alkaa jo melkein tylsistyttämään. Helsingissä rokkasivat kyllä hyvinkin mutta esimerkiksi tältä uudelta dvd:ltä jäi minulle ainakin herrojen esityksistä aika vaisu olo. Joten - KILPERTTI AREENALLE! Te voitte tutuun tapaanne jatkaa.
Minä minne tahansa teen matkaa,
minne ei normaalien soimaukset soi,
missä epänormaali olla voi. |
Ze Kink 07.04.2006 14:43:44 | |
---|
Gilbert olisi taas minusta aika osuva siihen kolmanneksi jos alkaisi haalimaan sellaisia joita ei ennen ole ollut. Vai & Satrianin naamat alkaa jo melkein tylsistyttämään. Helsingissä rokkasivat kyllä hyvinkin mutta esimerkiksi tältä uudelta dvd:ltä jäi minulle ainakin herrojen esityksistä aika vaisu olo. Joten - KILPERTTI AREENALLE! Gilbert olisi kyllä kova. Ja bändillä olisi tietenkin avaruuspuvut päällä. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
terone 07.04.2006 15:13:39 (muokattu 07.04.2006 15:15:16) | |
---|
Miten joku voi ajatella että intron aikana ehtii käydä vielä kaljalla? ihmettelen vaan ma. Ja Vinnie Moore voisi tosiaan olla kova sana, ei ole kauaakaan kun löysin vhs-videon jossa Vinnie vetelee- improvisation in finland, part one. se oli joku rockstop-nauha. a dj, a dj, let´s get out of here!! |
jyri.salonen 07.04.2006 15:17:28 (muokattu 07.04.2006 15:21:03) | |
---|
G3 on live kitarointia parhaimmillaan. Paras line-up on varmaankin tuo Tokyo, jossa oli Petrucci kolmantena pyöränä. Toisaalta en ole kummemmin ehtinyt tutustua Johnson line-uppiin. (Eric) Johnson pilkkoo ne kaikki täysin. Piste. Biisien sisällön takia sekä tekniseltäkin kannalta. Kannattaa tutustua. Ja kaikkihan tietävät että tämä on ns. MIELIPIDE. Niitä esiintyy usein foorumeissa. Ei tapella. |
Ze Kink 07.04.2006 15:30:01 | |
---|
(Eric) Johnson pilkkoo ne kaikki täysin. Piste. Biisien sisällön takia sekä tekniseltäkin kannalta. Kannattaa tutustua. Ja kaikkihan tietävät että tämä on ns. MIELIPIDE. Niitä esiintyy usein foorumeissa. Ei tapella. Saundillaan vähintäänkin. Tosin en tiedä sitten miten diggaisi soitella jäähallissa huonolta saundaavilla sähköillä ja huonolla akustiikalla :D WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Carpenter 07.04.2006 20:47:27 | |
---|
Gilbert olisi kyllä kova. Ja bändillä olisi tietenkin avaruuspuvut päällä. Gilbertin soitto kyllä rokkaa todella hyvin. Ja hän soittaa vielä aika kuivalla saundilla ilman mitään efektejä toisin kuin Vai ja Satriani. Minun unelma kokoonpano olisi varmaankin Johnson, Vai ja Gilbert. Kaikki melko eri tyylisiä soittajia. |
Rypsolisti 07.04.2006 21:18:43 | |
---|
Kyllä se Gilbertti olis kiva nähä siellä monestakin eri syystä, pakko sanoa että Petrucci vähän jätti kylmäksi. Hyvä jätkä kaikin puolin mutta tuosta sen ''uudesta'' soundista en ole ikinä hirveästi digannut ja lavaesiintyminenkin voisi olla vähän erilaista. Muistaakseni Vai kertoi yhdessä haastattelussa että haluaisi Steve Lukatherin tai Jeff Beckin G3:seen. Olisi aika mielenkiintoista nähdä kumpi vaan mukana. Taisi Vai myös sanoa ettei itse välttämättä enään kauaa G3:ssa ole mukana. |
Harvestman 07.04.2006 21:25:17 | |
---|
Taisi Vai myös sanoa ettei itse välttämättä enään kauaa G3:ssa ole mukana. Niinkö. Taittaa sitten olla kohtapuoliin paikka vapaana. Pitääpä pirautella Satrianille. ´Helou Zou. Aim a finnish gitaar pleier. Kän ai zoin juu ät tsii trii tuur ven stiiv vai kvits' Non est ad astra mollis e terris via. |
Goodfellas 08.04.2006 10:28:07 | |
---|
Jos Steve Vai lopettaa G3:ssa soittamisen on se ainakin minulle suuren luokan pettymys. En välttämättä kaipaa lisää keikkataltiointeja G3:lta, mutta livenä haluisin nähdä, kun viimeksi jäi väliin. Ja siinä kohtaa Steven puuttuminen olisi aikamoinen "haaveet kaatuu"-tapaus. Petrucci on tähän mennessä ollut se oma suosikkini kolmanneksi soittajaksi ja seuraavalle kiertueelle voisin valkata vaikka J.Beckin tai V.Mooren, jos valita pitäisi. Kyllä Z.Wyldekin ihan kelpaisi porukkaan, ei siinä mitään:) Peace sells...but who`s buying? |