Aihe: Never say Die
1 2
Super-Jari
26.03.2006 14:41:21
Voisiko sen laittaa tänne palstalle näkyviin, että tabuja ei julkaista ja myös perustelut siihen alle.

"mee vittuun kyseleen täälä ei oo" vastaukset eivät kerro muutakun, että tabulatuurien kyselijöistä ei pidetä.

Varoitan itseäni, että tämä huomataan.

Tuo olisi kyllä vittuilua parempi vaihtoehto.
Tasapaino
26.03.2006 17:31:46
Mun käsittääkseni laki ei edelleen rajoita keskustelua, mikä tarkoittaa sitä, että kyllä kaverille saa kertoa miten mikäkin biisi soitetaan. Täällä käytävät keskustelut on pakko luokitella joka tapauksessa keskusteluksi, eli tabulatuurejakin täällä saa kaverille kertoa. Tämä siis mitenkään ottamatta kantaa siihen, miten järkevää on jatkuvasti kysellä niitä tabeja.

Tähän olisi muuten mukava saada Juccizinkin vastaus, kaveri jatkakoon taistelua tabeja vastaan, ei se mua haittaa, mutta on jokseenkin typerää Juccizelta jokaiseen ketjuun kirjoittaa "ei tabeja täällä, lukkoa. Hahaa", johon minä sitten aina vastaan näillä samoilla argumenteilla ilman, että saan mitään vastausta.

Sikälikin on hieman typerää täysin automaattisesti lynkata kaikki tabulatuureja kyselevät, onhan sellaisia tilanteita, että biisistä ei jokin kohta millään aukea. Onko siinä jokin ongelma, että silloin kysytään täältä. Tosin lähes jokainen viime aikoina tabeja kysynyt ei edes ole viitsinyt itse tutkia miten biisi voisi mennä.
Ora et labora.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)