Jzci 13.03.2006 18:27:25 (muokattu 13.03.2006 18:27:57) | |
---|
Ihan typerä koko jako. Mielestäni ainoa merkitys (mikäli sellainen nyt pitää keksiä) mikä tuolla jaolla on, niin on se "rooli" bändissä. Eihän sillä ole mitään tekemistä (ainakaan ei pitäisi olla) soittotaidon kanssa. Jos Ynkkä ja Paul Gilbert laitetaan samaan bändiin, mutta vain PG soittaa sooloja, niin muuttuuko Ynkkä yhtäkkiä komppikitaristiksi? Kuten jo sanottua, soitat kitaraa, olet kitaristi. |
winny 13.03.2006 19:31:19 | |
---|
Mä aloitin ja taidan pysyäkkin "komppaajana" Kyllä jonkinlaiset soolotkin lähtee,mut kunnon komppi jyrää.Kyl ne tulee itestään,kun vaan soittaa,soittaa ja soittaa... out of doors,in the open air... |
Super-Jari 14.03.2006 06:25:26 | |
---|
Ei se kai mennyt. Lähinnä tuohon sun postaukseen liitin tuon mun vastauksen. Ja lähinnä vielä ohjeena. Kyllä omaperäsen komppaustyylin voi kehittää, eikä se ole läheskään yhtä mahoton homma kuin lentävä matto. Se voi vaan olla jotta mä en osaa pukea ajatuksia sanoiksi. No sanotaan sitten että hyvä ja omaperäinen :) |
vuonik-1 14.03.2006 18:45:10 (muokattu 14.03.2006 18:45:40) | |
---|
Omaperäinen soittotyyli? Voipi olla hieman vaikeeta tänäpäivänä keksiä mitään kovin uutta. Mutta kuitenkin: on kitaristeja, jotka soittaa hyvin sooloja ja on kitaristeja, jotka ei soita hyvin sooloja. Itse lukeudun jälkimmäisiin, mutta kaipa niitä tilutuksiakin oppii pikkuhiljaa, kun vaan soittaa ja soittaa ja soittaa.. Paskat nuoteista, elämä on muutenkin liian lyhyt. |