Harvestman 02.02.2006 13:32:47 | |
---|
Tornado of soul on myös hyvä downpickingiin. Ja alternateen. Ja ecomomyyn. Ja sweeppeihin. Ja pull offeihin. Non est ad astra mollis e terris via. |
Zl z 02.02.2006 14:34:02 | |
---|
Venom on hyvää kaikkeen. Opettaja: -Osaako Matti uida?
Oppilas: -Osaan.
Opettaja: -Kannatas opetella! |
Ronsto 02.02.2006 17:57:15 | |
---|
Itte olen ainakin harjoitellut Mokomalla ja Stam1nalla noita juttuja. Kokeile vaikkapa Mokoman takatalvea tai kasvot kohti itää..harjoittelua, harjoittelua... |
pliksu 02.02.2006 19:08:58 | |
---|
Ramonesin livelevyjen tahdissa. Koittakaapa itse hoitaa koko 1,5h downstrokella. Sama rumpaleilla. 1/8 haikanhakkaus ottaa kunnonpäälle. En kerjää tällä mitään Ramot on paska kommenttia. Kokeilkaa. :) Life won't wait |
JamesHetfield 04.02.2006 12:52:39 | |
---|
Olen "löytänyt" uuden herkkupalan downstroken treenaamiseen, Metallican Through the never. Siinä vedetään koko 4 minuuttia alaspäin pikkaamalla ja pompitaan ala-e ja a kielen välillä niin että biisin lopussa on oikea käsi aika hellänä. Mielestäni pahempi kuin kaikkien makuuhuonekitaristien pelkäämä MOP. munkin käsi aikoinaan tota soittaessa ei aluksi millään meinannut kestää, tajutonta vauhtia, eikä melkein missään kohdassa kunnon lepuutustaukoa, niin kyllä siinä varmaan ranne vahvistuu!:) "funk you motherfunkers!" -Jussi P. |
Teemu K. 04.02.2006 18:14:57 | |
---|
Olen "löytänyt" uuden herkkupalan downstroken treenaamiseen, Metallican Through the never. Mielestäni pahempi kuin kaikkien makuuhuonekitaristien pelkäämä MOP. Kyllä se MoP vaan on pahempi... PS. Voiko tämä olla makuasia? Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
RekoS 04.02.2006 22:48:37 | |
---|
Kyllä se MoP vaan on pahempi... PS. Voiko tämä olla makuasia? Ensiferum - Battle song Metallica - The Four Horsemen siinä kans kaksi mielestäni sopivaa harjoittelubiisiä. |
passe 04.02.2006 23:05:55 (muokattu 04.02.2006 23:07:21) | |
---|
Voi jos on tarpeeksi voimakas ja nopea. Eikös marty friedman ole aika kunkku näissä downstrokeissa? |
overthewall 04.02.2006 23:08:40 | |
---|
Lisäät niitä punttisali treenejä viikko-ohjelmaas. |
Dominaattori 05.02.2006 12:55:58 | |
---|
Itte olen ainakin harjoitellut Mokomalla ja Stam1nalla noita juttuja. Kokeile vaikkapa Mokoman takatalvea tai kasvot kohti itää..harjoittelua, harjoittelua... toi kasvot kohti itää on todella hyvää reenausta downpickingiin..on just sellanen passeli mutta siitä saa kyllä helposti ranteen kipeeksi ku paukuttaa naama irvessä sen riffin jännittämällä hirveesti vääriä lihaksia.. -:::- |
-Prokitaristi- 05.02.2006 16:15:35 | |
---|
Mutta siis (OT) eihän se ole mahdollista että Hetfield vetää jonkun Fight Fire With Firen Downstrokella!!!?? |
Ville81 05.02.2006 16:19:22 | |
---|
Lisäät niitä punttisali treenejä viikko-ohjelmaas. Näinhän se onkin.. ;) "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
Kasperi Tervonen 05.02.2006 16:41:30 | |
---|
Mulla on silleen että välillä esim. puppets menee kokonaan downstrokella ja välillä taas käsi on ihan hapoilla ennen kun olen edes alkuun päässyt. Riippuu varmaan soittoasennosta ja siitä että onko lämmitellyt tarpeeksi. "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
Kasperi Tervonen 05.02.2006 16:44:54 | |
---|
Tornado of souls. Joo ne säkeistöt on kyllä hyvää downpicking treeniä. Tossa biisissä on muuten yksi hienoimmista kitarasooloista. "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
Sir Härö 05.02.2006 20:07:31 | |
---|
Harvoin sitä tarttee slaidailla oikialla kärellä! Kokeile soolosoitantaa sitten vasemmalla. Se on ihankuin jonkun muun käsi. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
Moimies 05.02.2006 21:28:32 | |
---|
Mutta siis (OT) eihän se ole mahdollista että Hetfield vetää jonkun Fight Fire With Firen Downstrokella!!!?? Kyllä ne nopeat (lue: sahaus) kohdat menee alternatella. Heviä Perkele! Niijoo, moi. |
Harvestman 05.02.2006 21:29:18 | |
---|
Tossa biisissä on muuten yksi hienoimmista kitarasooloista. Kovassa treenissä on. Vielä pitäisi saada menemään se pull off lickien jälkeinen kohta täydellä tempolla. Kyllä Friedman on uskomaton. Ja vielä improna soittanut koko albumin soolot. Non est ad astra mollis e terris via. |
John Titor 05.02.2006 22:21:51 | |
---|
Kovassa treenissä on. Vielä pitäisi saada menemään se pull off lickien jälkeinen kohta täydellä tempolla. Kyllä Friedman on uskomaton. Ja vielä improna soittanut koko albumin soolot. Entäs Lucretia, lukuunottamatta muutamia inharmonisia säveliä? Ihanaa kamaa. Ja Youthanasialla on aivan tautisen hienoja sooloja. On muuten aivan mielettömän kova levy, pitkästä aikaa otin taas tarkkaan syyniin jokin aika sitten. |
zuppermuhle 05.02.2006 22:31:44 | |
---|
Slayerin Behind the crooked cross. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Harvestman 06.02.2006 08:47:22 | |
---|
Entäs Lucretia, lukuunottamatta muutamia inharmonisia säveliä? Ihanaa kamaa. Ja Youthanasialla on aivan tautisen hienoja sooloja. On muuten aivan mielettömän kova levy, pitkästä aikaa otin taas tarkkaan syyniin jokin aika sitten. Lucretiaa en ole (ainakaan vielä) treenannut yhtään. Eilen aloitin tuon poison was the curen. Ja youthanasia todellakin on täynnä loistavia sooloja. Esmes The killing road ja victrory. Non est ad astra mollis e terris via. |