Härski 21.08.2005 19:38:55 | |
---|
..Mitään opistoja nyt ole pakko käydä. Nii just, miks myydä sielunsa, kun voi ostaa persettä. |
Pande 23.08.2005 11:20:47 | |
---|
Olet liian vanha ja liian nuori, kitaransoitossa ei ole mitään järkeä. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Krice 23.08.2005 11:39:27 | |
---|
Olet liian vanha ja liian nuori, kitaransoitossa ei ole mitään järkeä. Kitaraa ei opiskella vaan sillä rokataan! yeahhh! |
S.Jokela 23.08.2005 18:54:26 | |
---|
Suomen kieli kirjoitetaan erikseen. Pahoittelen suuresti sivuraiteilla pysymistä, mutta kumpikin tapa on osaltaan oikein; suomenkieli tarkoittaa samaa kuin suomi ja Suomen kielenä (the language of Finland) toimii suomi (ja ruotsi ja saamekin). Heh. Hiiohoi, ja rommia pullo! |
32788 24.08.2005 21:45:10 | |
---|
Miks ihmeessä pitäis mennä jonnekki konservatorioon opettelemaan kitaran soittoa? Eikö riitä ihan tavalliset kitaratunnit? Sähkökitaratunteja löytyy myös, itse käyn sellaisilla. Paljon motivoivampaa soittaa sähkökitaraa ja sitä musiikkia mistä oikeasti tykkää, kuin soittaa jotain Beethovenin Für Eliseä klassisella kitaralla pikkusormi suorana. Tämä(kin) on tietysti makuasia, sano... Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
Juunas666 25.08.2005 00:29:04 | |
---|
mietin että haluaisin aloittaa kitara opintoja en tiedä olenko liian vanha vai nuori. tai kumman aloittaisin jazz/pop vai klassisen. kertokaa kuinka vanhana itse aloitittemitä pitäisi jo osata tai olisi hyvä osata ennen kuin aloittaaa olen soittanut noi 2-3 vuotta. Olet soittanut jo enemmän kuin esim. minä ja silti ajattelit kysyä tuollaista... |
-Prokitaristi- 29.08.2005 16:40:10 | |
---|
Suomenkielen opinnot kannattaisi ensin käydä loppuun, niin viestisi menee paremmin perille. Mutta itse kysymykseen, koskaan ei ole liian vanha aloittamaan opintoja, mutta järkevä alaraja taitaa olla jossain neljän viiden vuoden paikkeilla. Viestin lähetyksen kellonajasta päätellen olet yli tämän. Repesin. |
Volle 31.08.2005 17:25:00 | |
---|
..Mitään opistoja nyt ole pakko käydä. Eipä juu, mutta ei niistä kai haittaakaan ole. Ei oppi ojaan kaada, olen joskus kuullut sanottavan. Nam. |
darknet777 06.09.2005 18:56:55 | |
---|
Minä en ymmärrä, että miksi pääsykokeissa pitää laulaa, jos sinne menee kitaransoittoa opiskelemaan. Minusta on vaan hyvä, että pääsykokeissa pitää laulaa! Jos ihminen ei osaa laulaa yhtään niin voi olla, että hän ei ole kovinkaan musikaalinen --> enkä usko, että musiikkiopistoiden opettajat haluavat musikaalittomia oppilaita tunneilleen. Eli niillä testeillä pääsykokeissa pyritään "karsimaan" pois sellaisia joilla ei ole niin hyviä edellytyksiä musiikin harrastamiseen kuin monílla muilla. Sen tajuaa itsekin, kun/jos yrittää opettaa esim. kaveriaan soittamaan kitaraa eikä kaveri ole musikaalinen. Muistan kyllä, että kun itse pyrin musiikkiopistoon niin en kehdannut laulaa vaikka osasin, mutta sainpa luvan viheltää sen mitä piti :) Tämä on oma näkemykseni asiasta..:D -I like to eat food- |
kitaraontahtoni 01.10.2005 11:46:39 | |
---|
WANHA!!! Love me fender |
wrshredder 01.10.2005 13:24:40 | |
---|
Muistan kyllä, että kun itse pyrin musiikkiopistoon niin en kehdannut laulaa vaikka osasin, mutta sainpa luvan viheltää sen mitä piti :) hoho. mä lauloin "kotimaani ompi suomi"- säkeistön rinta rottingilla. muistin sanat luojan kiitos.. Ja kyllä se laulun opiskelu on ihan hyvästä, teoriatunneilla tulee kumminkin lauluharjoituksia ja melodiadiktaatit on luultavasti pirun vaikeita jossei tunnista säveliä.. Romantikkoitkijät#23
"Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.." |
wrshredder 01.10.2005 13:30:49 | |
---|
Miks ihmeessä pitäis mennä jonnekki konservatorioon opettelemaan kitaran soittoa? Eikö riitä ihan tavalliset kitaratunnit? totta.. kummallakin on omat hyvät puolensa. Sähkökitaratunteja löytyy myös, itse käyn sellaisilla. Paljon motivoivampaa soittaa sähkökitaraa ja sitä musiikkia mistä oikeasti tykkää, kuin soittaa jotain Beethovenin Für Eliseä klassisella kitaralla pikkusormi suorana. hoho., repesin, tuli tosta "pikkurilli suorana"- jutusta mieleeni että olen juuri opettelemassa asteikkoja ja niissä pitäisi pitää kaikki sormet suorina ,ja mulla tuppaa juuri tuo pikkurilli kääntyilemään ja vääntyilemään.. Romantikkoitkijät#23
"Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.." |
DirtyFingers 01.10.2005 14:17:49 | |
---|
Sätkyrahi "Don't talk to the eyes of a stranger" |
wilzhu 02.10.2005 01:33:35 | |
---|
Suomen kieli kirjoitetaan erikseen. Mahdollista pilkunnussintaa, joka saattaa osua omaan nilkkaan: Eikö Suomen kieli ole se, joka on Suomi -nimisen asian(Yleensä henkilö) suussa(Tai missä milläkin kieli on) ja suomenkieli kieli, jota puhutaan Suomessa? Elämä Off. |
Ville81 02.10.2005 08:59:19 | |
---|
Miks ihmeessä pitäis mennä jonnekki konservatorioon opettelemaan kitaran soittoa? Eikö riitä ihan tavalliset kitaratunnit? Njaa. No aika tavallisia ne kitaratunnit on konsallakin. Paitsi, että opistossa saat vielä teoriatunnit päälle. Ja mikäli bändisoittimista on kyse, voit mennä bändiin soittamaan. Opistoissa voi myös varmistua, että opettaja on pätevä ja opetus hyvälaatuista. Paljon motivoivampaa soittaa sähkökitaraa ja sitä musiikkia mistä oikeasti tykkää Hmm.. Kuulostaa 6-vuotiaan mielipiteeltä. |
DaKiller 02.10.2005 10:06:04 | |
---|
Hmm.. Kuulostaa 6-vuotiaan mielipiteeltä. Mielestäni tuo on aika tärkeä osa sitä soittoa, että soittaa sitä mistä pitää.
|
Jag 03.10.2005 02:04:42 | |
---|
Kitaraa ei opiskella vaan sillä rokataan! yeahhh! juuri näoín. Tällä asenteella olen itsekkin ollut. heh :D Mutta nyt on tullut semmonen ongelma eteen että muutaman vuoden "soittamisen " jälkeen on tullut seinä kehityksessä vastaan. En mielestäni enää kehity niinkuin alussa. Toinen ongelma liittyy omien kappaleitten sävellykseen. Aina liian samanlaista. Olen todennut että vajaa teorian tuntemukseni liittyisi asiaan. Mikäkköhän olisi paras vaihtoehto itse opiskeluun? Ja mihin pitäisi keskittyä? Skaalat nyt ois varmaan ainaki must-osattava. Vai? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |