Jack D 19.08.2005 13:44:11 | |
---|
Muutaman kerran on tullut omaa lespaulia treeneissä heiteltyä olan yli ihan kokeilumielessä, ja kuten sanottua, se tarvii vain heittää tarpeeksi lujaa ja loput hoituu kuin itsestään. ja sitten jälkeenpäin kirotaan ku on vähän kaula kipiä ja iho punertaa :D Jesus did it for the chicks. |
BenGlenton 19.08.2005 13:52:12 | |
---|
ZZ Topin kitaran pyöritykset ne vasta huikean näköisiä ovat! www.supremecourtband.fi |
Jzci 19.08.2005 14:10:17 | |
---|
ja sitten jälkeenpäin kirotaan ku on vähän kaula kipiä ja iho punertaa :D nimenomaan :) Rokkia: www.mikseri.net/rattlesnake Melodista heviä: www.ttdg.org Tilutusta: www.mikseri.net/tiluvitkutin |
Henko 19.08.2005 15:28:53 | |
---|
Äh, paljon haastavampaa ois sellanen liike, että kitara pysyy paikallaan ilmassa ja äijä pyörähtää sen ympäri. Jos ninjaleffoissa soitettais sähkökitaraa, ni niissä ois varmasti tommosia temppuja. Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä! |
Reaper_Man 19.08.2005 16:32:18 | |
---|
V-kitara on hevisuunnikas. |
welociraptor 19.08.2005 16:37:46 | |
---|
Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä. |
cr4b 19.08.2005 16:38:28 | |
---|
Ohhohhoho! Tulee mieleen kun itse joskus harjottelin tuota (muutaman päivän vaan tosin :D). Tuli kyllä selkä mustelmille, mutta ei sentään skitta lentänyt. Halpis kelluvalla tallalla skitta meni yhden tuollaisen heiton jälkeen ihan epävireeseen. |
Turder 19.08.2005 16:49:26 | |
---|
Conanissa oli tässä kesällä joku nuorisorokkipändi (joku ruotsalainen?) ja sen kitaristi aina nakkas kitaran hihnan varassa olan ja pään yli ja otti soittoasentoon kiepin jälkeen. -Turder |
Ze Kink 19.08.2005 18:08:44 | |
---|
Kannattaa todellakin olla hihnalukot kun tuota tekee. Tai sitten laittaa esim. sellasen ympyrän muotosen metallipalan ja ruuvaa kiinni kitaraan, niin että hihna on sen metallipalan ja kitaran välissä, eikä varmasti irtoa (näin tuommosen mm. Billy Sheehanilla ja Joe Satrianilla joskus). En oo tuota "kunnolla" tehny koskaan (en ole uskaltanut), mutta pari kertaa vitsillä sillai ihan hitaasti treeneissä, että "laittaa" sen ympäri. Aina hyvät naurut kun sitä rupeaa sähläämään esim. kesken soolon. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Kampuzzjeah! 19.08.2005 18:52:50 | |
---|
Kannattaa todellakin olla hihnalukot kun tuota tekee. Tai sitten laittaa esim. sellasen ympyrän muotosen metallipalan ja ruuvaa kiinni kitaraan rikka ajanee asian? Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
moottorisaha 20.08.2005 02:54:14 | |
---|
Halpis kelluvalla tallalla skitta meni yhden tuollaisen heiton jälkeen ihan epävireeseen. Ilmeisesti ilmanvastus oli niin kova, että se vatkasi kampea ääriasennosta toiseen. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
shagriml 20.08.2005 03:51:04 | |
---|
ja sitten jälkeenpäin kirotaan ku on vähän kaula kipiä ja iho punertaa :D Varsinki kun on tollanen punkkarihihna soittimessa joka on kunnon jykevää materiaalia ja siinä on vielä sellasia metallirenkaita. Perussoittaminenki saattaa tehdä kipeää ellei ole takki tai paksu paita päällä, saati sit joku olan ympäri kiepsauttaminen :) Tyylin eteen on kärsittävä. |
spede from hell 20.08.2005 08:44:27 | |
---|
heität vaan... Ei kai siihen mitään tekniikkaa ole olemassa... Siitä vaan nakkaat jos siltä tuntuu. (vinkki kuitenkin: Vaihda skittasta ne hihnan kiinnitysnännit semmosiks ettei se tosiaan lennä esim. rumpalin niskaan, tai yleisöön... Vaikka olishan se vieläkin siistimpi temppu... Varsinki jos rumpali loukkaantuu verisesti!) ThickFingerz |
cr4b 20.08.2005 14:01:41 | |
---|
Ilmeisesti ilmanvastus oli niin kova, että se vatkasi kampea ääriasennosta toiseen. No mul ei oo kampi kiinni siinä edes. Luulen että se johtui ennemmin keskipakois-ilmiöstä. |
poppamies 20.08.2005 15:29:02 | |
---|
Kannattaa todellakin olla hihnalukot kun tuota tekee... Aivan. Kentalan Harri (joka oli toisena euroviisukarsinnoissa) teki tuon tempun kerran keikalla ilman lukkoja. Charveli lensi karessa ja tuli suraan lapa edellä lavaan. Lapa jäi roikkumaan kielistä. Kitara oli vielä suurinpiirtein vireessä lukkojan ansiosta ja soitti kappaleen loppuun. Tämä tarina on tosi. Minä tiedän koska korjasin kitaran. G strings are for strippers |
Chunga 22.08.2005 07:57:48 | |
---|
mulla on yhessä kitarassa turvalukot mutta sitä en heittelis muutenkaan mutta toisessa mulla on ihan perus prikat laitettuna siten että kitara-->nauha-->prikka-->nauhanpidike(joka tietenkin tässä on turha mutta pitää prikan hyvin paikallaan). ruuvi kireälle muttei niin kireälle että nauha jää kiinni yhteen asentoon. If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Juunas666 22.08.2005 18:50:38 | |
---|
suotavaa on tietenkin että hihna pysyy kiinni... Hihnalukotkin on keksitty... |
wrshredder 22.08.2005 19:02:32 | |
---|
... ei ole kannattavaa kun soittaa akustista. parvekkeella. Paganini fan club |
Synth 22.08.2005 22:03:10 | |
---|
Mut en saanu vieläkä vastausta siihen että miten piuhan käy kun sehän kietoutuu kierroksen soittajan kroppaan siinä vaiheessa ku sen olan yli heittää... Ynkällä ainaki on langaton mutta mulla ei... |
L.C.F 23.08.2005 18:34:26 | |
---|
... ei ole kannattavaa kun soittaa akustista. parvekkeella. Kokemuksellako osaat sanoa, vai toteatko vain..? Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |