Vladi 31.01.2012 10:11:08 | |
---|
|
Karipiirto 31.01.2012 22:47:12 | |
---|
Vladi: Parasta tuossa on se uskomaton rentous ja leppoisuus. Tyttö vaan soittelee kivaa biisiä menemään, ei sen kummempaa. Toista se on meillä "aikuisilla". Naama irvessä hinkataan jotain omasta mielestämme elämää suurempaa tavaraa ja nakellaan plektroja ja pahimmillaan kitaroita seinään kun ei suju. :D Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Kaakka 13.03.2012 21:35:02 | |
---|
|
Räkkipeli 13.03.2012 21:51:55 | |
---|
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |
Karipiirto 13.03.2012 23:31:25 | |
---|
Räkkipeli: Jätkä on kyllä tiukassa kuosissa. Toivon vain ettei soololevyn matsku olisi tuota LickLibrary kamaa. Joo ei voi kyllä ainakaan tuon jälemmän pätkän perusteella sävellyskynää kovin teräväksi kehua vaikka ei varmaan noi biisit ihan heti multa lähtisi. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Kiksaus 14.03.2012 08:58:26 | |
---|
Räkkipeli: Jätkä on kyllä tiukassa kuosissa. Toivon vain ettei soololevyn matsku olisi tuota LickLibrary kamaa. On ne aika lähellä...Tokalla levyllä on pari ihan hyvää rallia. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
Ambitus 14.03.2012 16:02:18 | |
---|
Kiksaus: On ne aika lähellä...Tokalla levyllä on pari ihan hyvää rallia. Kuuntelin lätyt läpi...mitään ei jäänyt mieleen. Tuo on vähän tuollaista kun sävelletään soittimen ja soittajan ehdoilla, eikä sävellyksen ehdoilla. Hyvinhän se kyl vetää... |
Vladi 14.03.2012 16:36:33 | |
---|
Ambitus: Kuuntelin lätyt läpi...mitään ei jäänyt mieleen. Tuo on vähän tuollaista kun sävelletään soittimen ja soittajan ehdoilla, eikä sävellyksen ehdoilla. Hyvinhän se kyl vetää... Nimenomaan tää. Andy on teknisesti ihan jäätävän kova, mutta sävellykset on aika tylsiä. Tuntuu just siltä, että ensin on keksitty joku hieno tilulilu ja sitten sävelletään sen taustalle sointuja. Itse en pidä miehen soundista, erittäin tylsää geneeristä EMG-hevikamaa. Ei dynamiikkaa, ei purevuutta, ei mitään. Ei vaan nappaa yhtään. Kaiken tuon sanottuani pakko nostaa virtuaalista hattuani miehelle, erittäin harva pääsee hänen tasolleen soiton teknisessä mielessä. Eikä Andyn soitto ainakaan pahoja fiiliksiä aiheuta, toisin kuin eräs nimeltämainitsematon Fareri. ;) |
Carlsberg 14.03.2012 19:50:04 | |
---|
Vladi: Nimenomaan tää. Andy on teknisesti ihan jäätävän kova, mutta sävellykset on aika tylsiä. Tuntuu just siltä, että ensin on keksitty joku hieno tilulilu ja sitten sävelletään sen taustalle sointuja. Itse en pidä miehen soundista, erittäin tylsää geneeristä EMG-hevikamaa. Ei dynamiikkaa, ei purevuutta, ei mitään. Ei vaan nappaa yhtään. Kaiken tuon sanottuani pakko nostaa virtuaalista hattuani miehelle, erittäin harva pääsee hänen tasolleen soiton teknisessä mielessä. Eikä Andyn soitto ainakaan pahoja fiiliksiä aiheuta, toisin kuin eräs nimeltämainitsematon Fareri. ;) Andyn ja Franchising Farerin välille mahtuu kyllä aika liuta soittajia vielä :) |
Vladi 14.03.2012 20:20:19 | |
---|
Carlsberg: Andyn ja Franchising Farerin välille mahtuu kyllä aika liuta soittajia vielä :) Haha, en kyllä epäile yhtään. Ei Andy Jamesia huonoks voi haukkua, miehen soundi tai materiaali vaan ei kolahda. |
Kiksaus 14.03.2012 23:29:33 | |
---|
Andy James olis varmaan kova lisä johonki bändiin, missä joku osaava tekis biisit ja Andy pelkät soolot. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
BondakeBunny 15.03.2012 10:30:05 | |
---|
Opi kärsimään valittamatta. |
Räkkipeli 15.03.2012 11:07:34 | |
---|
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä." |
Burn 15.03.2012 12:22:19 (muokattu 15.03.2012 12:23:03) | |
---|
http://nereusprojekti.net/ |
Vladi 15.03.2012 12:25:35 | |
---|
BondakeBunny: http://www.youtube.com/watch?v=XS_wdB0SS14 Mike orlando vetää kyllä melko helvetillistä tilua. Ihan kivaa soittoa, mutta miks ton miehen pitää nykiä noin hemmetisti koko ajan. Alkaa ärsyttämään aika äkkiä. Itse biisistä tulee hyvin vahvasti mieleen jaappanian suosikkini Syu, joka on ainakin minun makuun huomattavasti tyylitaitoisempi kaveri tämmöiseen hommaan: http://www.youtube.com/watch?v=hNhmEOitXWM&feature=related Ei Mike Orlando huono ole, mutta en ole kyllä kuullut toistaiseksi mieheltä mitään kovin dramaattisen upeaa, mikä olisi hätkähdyttänyt. Adrenaline Mobissakaan soolot ei sytytä kyllä yhtään. |
Carlsberg 15.03.2012 14:48:07 | |
---|
Vladi: Ihan kivaa soittoa, mutta miks ton miehen pitää nykiä noin hemmetisti koko ajan. Alkaa ärsyttämään aika äkkiä. Itse biisistä tulee hyvin vahvasti mieleen jaappanian suosikkini Syu, joka on ainakin minun makuun huomattavasti tyylitaitoisempi kaveri tämmöiseen hommaan: http://www.youtube.com/watch?v=hNhmEOitXWM&feature=related Ei Mike Orlando huono ole, mutta en ole kyllä kuullut toistaiseksi mieheltä mitään kovin dramaattisen upeaa, mikä olisi hätkähdyttänyt. Adrenaline Mobissakaan soolot ei sytytä kyllä yhtään. Mulle taas tuo Orlando toi jotenkin mieleen Marco Sfoglin. Muutenkin jotenkin vaikuttaa enemmän Vai/Satriani -koulukunnan tyypiltä siinä missä tuo Syu on enemmän ynkkämiehiä. Syu kyllä joo vetää pidemmän korren. |
Kiksaus 15.03.2012 18:50:27 | |
---|
Carlsberg: Vai/Satriani -koulukunnan En tiennytkään, että joku niputtaa Vain ja Satrianin samaan koulukuntaan tai edes samantyylisiksi kitaristeiksi :-D Tosta Orlandosta tulee sellanen fiiwis, että koko jantteri "goes to eleven". Eikä silleen hassulla tavalla niinku siinä eräässä doku-men-taarissa. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
Karipiirto 15.03.2012 23:27:39 | |
---|
Kiksaus: En tiennytkään, että joku niputtaa Vain ja Satrianin samaan koulukuntaan tai edes samantyylisiksi kitaristeiksi :-D No kyllähän Vai on lähtenyt vahvasti omaan suuntaansa mutta kyllä varsinkin alkupään tavarassa henki vahvasti vanhan opettajan vaikutus. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Kiksaus 16.03.2012 10:33:31 | |
---|
Karipiirto: No kyllähän Vai on lähtenyt vahvasti omaan suuntaansa mutta kyllä varsinkin alkupään tavarassa henki vahvasti vanhan opettajan vaikutus. Niin, Zappan vaikutus :-D "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
Karipiirto 16.03.2012 11:33:35 | |
---|
Kiksaus: Niin, Zappan vaikutus :-D No vahvasti tietty sekin mutta kyllä Satrianiltakin on jotain mukaan tarttunut. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |