pietari-poika 23.06.2009 21:43:46 | |
---|
Meni mullakin hetki tajuta mikä biisi toi tausta on. Kuulosti kovin tutulta, varsinkin toi mollista duuriin vaihtuminen. Sitten vaan sattu jammailut menemään ton biisin säveltä niin sitten huomasin. :D Kitaratunnilla vuosi sitten tullut toi soitettua. |
Krice 23.06.2009 21:58:44 | |
---|
Jaz: loppuun palaamista vai palamista? Listaan voisi lisätä väsymyksen ja siitä johtuvan huolimattoman kirjoittelun. |
touhis 23.06.2009 22:53:19 | |
---|
Tulikin äskettäin plokkailtua se soolo, mut katotaan jos keksis siihen jotain muuta ja ihan vaan vähän lainais sieltä tietyistä paikoista.. mut saas nähdä. O_o |
velsa 24.06.2009 02:05:56 (muokattu 24.06.2009 02:07:31) | |
---|
WanhaWetäjä: Joo, oon huomannut sen...näyttää siltä että asiallisiin kysymyksiin ei saa asialiista vastausta saati että asian tiimoilta syntyis jotain syvempää pohdiskelua, joten anti olla.Tää nyt on yks kärpäsenpaska maalmankaikkeudessa, mitä tulee "plagiointiin" ja laittomaan levitykseen netissa, en mä sitä sillä kysynyt.Satuin vaan lukeen nuo mikseri.netin säännöt ja koska ite käytän ko palvelinta niin jätänpä nää skabat väliin, kuin myös tulevat joissa käytetään selkeesti tunnnistettavaa maailmanluokan biisiä taustana;-)
Älä osallistu mut älä jaksa tehdä siitä tommosta hirveetä numeroo!!! Kauas on pitkä matka........ |
WanhaWetäjä 24.06.2009 02:26:38 | |
---|
velsa: Älä osallistu mut älä jaksa tehdä siitä tommosta hirveetä numeroo!!! No en...pysyn vastedes poissa, eihän täällä(kään) saa mistään olla mitään mieltä! Have a nice summer! |
Räkkipeli 24.06.2009 09:31:33 (muokattu 24.06.2009 09:32:31) | |
---|
Mä en vaan älyä miten joku voi ottaa noin nokkiinsa... aina kun täällä valitetaan jostain niin ensimmäisestä vastaväitteestä heti ruvetaan martyrisoimaan. Jos mä olisin jotain painavaa mieltä asiasta niin mä sanoisin sen ääneen eikä mua kiinnostais mitä muut siihen sanoo. Jättäisin osallistumatta ku Velsa kitisee vastaan? WTF?! Onks tää sit niin henkinen juttu joillekkin joku fakin sooloskaba jossain m.netissä että jos ei kaikki elä harmoniassa niin ei kyllä voi soitellakkaan? Lisään vielä että jos on jotain hampaankolossa, niin itse olen valmis ainakin liittymään keskusteluun aiheesta ihan vapaasti, kaikki ei näköjään ole, mutta minä ainakin olen. Mun mielestä kaikkien pitäisi. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
BigPapa 24.06.2009 10:49:31 | |
---|
Räkkipeli: Mä en vaan älyä miten joku voi ottaa noin nokkiinsa... aina kun täällä valitetaan jostain niin ensimmäisestä vastaväitteestä heti ruvetaan martyrisoimaan. Jos mä olisin jotain painavaa mieltä asiasta niin mä sanoisin sen ääneen eikä mua kiinnostais mitä muut siihen sanoo. Jättäisin osallistumatta ku Velsa kitisee vastaan? WTF?! Onks tää sit niin henkinen juttu joillekkin joku fakin sooloskaba jossain m.netissä että jos ei kaikki elä harmoniassa niin ei kyllä voi soitellakkaan? Lisään vielä että jos on jotain hampaankolossa, niin itse olen valmis ainakin liittymään keskusteluun aiheesta ihan vapaasti, kaikki ei näköjään ole, mutta minä ainakin olen. Mun mielestä kaikkien pitäisi. Must ois parempi vaan soittaa, sitä vartenhan nää skabat on. Ei näistä keskustelemalla mitään tuu, eikä valittamalla. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Räkkipeli 24.06.2009 11:02:56 | |
---|
BigPapa: Must ois parempi vaan soittaa, sitä vartenhan nää skabat on. Ei näistä keskustelemalla mitään tuu, eikä valittamalla. Sikälihän olen samoilla linjoilla. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
WanhaWetäjä 24.06.2009 13:42:08 | |
---|
Räkkipeli: Mä en vaan älyä miten joku voi ottaa noin nokkiinsa... aina kun täällä valitetaan jostain niin ensimmäisestä vastaväitteestä heti ruvetaan martyrisoimaan. No oikeestaan en mä edes kerkiä näihin skaboihin, on keikkaa ja mökkilomaa, kesä taitaa mennä niiden parissa. Mielestäni esitin aika asiallisesti ja perustellen kantani tunnettujen biisien käyttämisestä taustoina, mites olis joku "Apache" seuraavaksi?Sori vaan, mä oon niin wanha (kohta 52) että joistain jutuista ei vaan jaksa innostua, kun ne on noin miljoonaa kertaa joko ite soittanut tai kuullut.Selkokielellä ; mun mielestä on lähes poikkeuksetta kivempi soittaa entuudestaan tuntematonta musaa, ehkä se on tää wanhuus, tarvii jotain uutta ja inspiroivaa että saa sen kitaran otettua laukusta. Jos mä olisin jotain painavaa mieltä asiasta niin mä sanoisin sen ääneen eikä mua kiinnostais mitä muut siihen sanoo. Jättäisin osallistumatta ku Velsa kitisee vastaan? WTF?! Onks tää sit niin henkinen juttu joillekkin joku fakin sooloskaba jossain m.netissä että jos ei kaikki elä harmoniassa niin ei kyllä voi soitellakkaan? Velsa on wanha rock-pieru, mä olen taas wanha, kyyninen humppaesa, ehkä meidän maailmat eivät vaan aina kohtaa...arvostan herran saavutuksia kuin myös lähes poikkeuksetta diggaan hänen tunnistettavaa kitaransoittoaan, mutta me ollaan tosiaankin vähän eri piireistä;-) Lisään vielä että jos on jotain hampaankolossa, niin itse olen valmis ainakin liittymään keskusteluun aiheesta ihan vapaasti, kaikki ei näköjään ole, mutta minä ainakin olen. Mun mielestä kaikkien pitäisi. Ei ole mitään hampaankolossa, ainakaan mulla, yritin vaan ehkä turhankin innokkaasti virittää keskustelua aiheesta ja tuoda esiin näkemykseni ja mahdolliset seuraamukset tekijänoikeuksilla suojatun musiikin laittamisesta mikseri.netiin... joku "You tube" on taas vähän eri asia...tää on nähtävästi vähän arka aihe kuin myös waretus... Varmasti itse huomasit että en saanut vastakaikua ja tästä ei syntynyt keskustelua?Voishan tästä tehdä oman threadin "Valmiiden kappaleiden käyttö skabataustoina"...tms. Ehkäpä näitä asiota pitäs kuitenkin kysyä palstojen moderaattoreilta, myöskin "Maihinnousu"soveltaa käsittääkseni samankaltasia sääntöjä kuin mikseri, perimmäinen tarkotus lienee on palstan käyttäjien tekemän OMAN musan ilmainen tarjonta mp3-muodossa? Mutta joo...ehkä tein kärpäsestä härkäsen, kyllä mä näissä skaboissa pyörin, soittaminen on kivaa, enkä mä suinkaan halua mitään tyhmää vääntöä tästä alottaa. Jatkakaa, mä lähen mökille, keli on aika passeli, ja pe alkaa viikon laivaveto.Bassolla bossanovaa turisteille... |
Krice 24.06.2009 21:11:59 | |
---|
Symppiksellä vähän pro-meininki tuossa soolossaan. Tasoero meihin harrastajiin on kiusallisen selvä.. |
BigPapa 24.06.2009 21:15:04 (muokattu 24.06.2009 21:27:05) | |
---|
Krice: Symppiksellä vähän pro-meininki tuossa soolossaan. Tasoero meihin harrastajiin on kiusallisen selvä.. No mitä - symppis vetää tota tyyliä hyvin...kaikki ei vedä tolla staililla. Edit: Ei kannata välittää, ei Leslie Westikään välitä. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
velsa 25.06.2009 03:09:08 | |
---|
Krice: Symppiksellä vähän pro-meininki tuossa soolossaan. Tasoero meihin harrastajiin on kiusallisen selvä.. Kyllä!!!!!!!Mahtavaa!!!!! Eikä sen tarvinnu muuta ku soittaa.......ei toi musta nyt niin ilmiselvältä Biitlesiltä kuulosta....8D Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 25.06.2009 09:44:42 (muokattu 25.06.2009 11:06:17) | |
---|
velsa: Kyllä!!!!!!!Mahtavaa!!!!! Eikä sen tarvinnu muuta ku soittaa.......ei toi musta nyt niin ilmiselvältä Biitlesiltä kuulosta....8D Mjoo tosson enemmän sitä Gilbertin stailii....soittamalla hyvä tulee.......mitä, mikä Biitles??!!?? They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
velsa 25.06.2009 13:16:10 | |
---|
BigPapa: Mjoo tosson enemmän sitä Gilbertin stailii....soittamalla hyvä tulee.......mitä, mikä Biitles??!!?? Rehubiitles....!!!! Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 25.06.2009 13:19:15 | |
---|
velsa: Rehubiitles....!!!! Eiku The Beagles..... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
velsa 25.06.2009 13:20:54 | |
---|
ja pe alkaa viikon laivaveto.Bassolla bossanovaa turisteille... No nyt mä ymmärän .......sä kiukuttelit ku sä joudut lähtee sinne kelluvaan helvettiin jonku hanuripartion kanssa ......noh,työt on tehtävä,piti niistä tai ei!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
velsa 25.06.2009 13:21:51 | |
---|
BigPapa: Eiku The Beagles..... Ai niin....8) Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 25.06.2009 13:25:20 (muokattu 25.06.2009 13:29:33) | |
---|
They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
velsa 26.06.2009 02:56:16 | |
---|
miten on ....löytisikö skaballe vetäjä kun joudun poistumaan huomenna Imatran BigBand Festareille vetämään progea.....8D Kauas on pitkä matka........ |
velsa 26.06.2009 02:56:16 | |
---|
miten on ....löytisikö skaballe vetäjä kun joudun poistumaan huomenna Imatran BigBand Festareille vetämään progea.....8D Kauas on pitkä matka........ |