Räkkipeli 17.06.2009 12:53:20 | |
---|
Saatana en kerkee tähänkään skabaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
velsa 20.06.2009 01:23:33 | |
---|
Velsa: Soundi "Jimein"... vai olikos tämä sittenkin Velsan piisi ? Oli,oli.....8) Kauas on pitkä matka........ |
touhis 21.06.2009 16:39:40 | |
---|
Tässähän oli selvästi kuunneltu paljonkin Claptonin versiointia aiheesta. Juu myönnän syyllisyyteni. :) Niin hieno kuin se jimin originaali onkin, oon aina pitänyt siitä derek and the dominos versiostakin. Pitääkin katsoa, löytyiskö juutuupista.. O_o |
pietari-poika 22.06.2009 11:25:08 | |
---|
JEEE!!! Eka piste sooloskabassa! :D Asiaan. Onko mukamas noissa mun clipeissä kitara liian kovalla? Muutama on sanonut että ois voinut olla hiljempaakin. Mun mielestä sen taustan kuitenkin kuulee hyvin sieltä. Mielipiteitä? Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti. |
BigPapa 22.06.2009 20:22:16 | |
---|
Muutamat vielä äänestämättä. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Kuha 22.06.2009 21:35:33 | |
---|
Onnittelut velsalle. En ehtinyt äänestämään, kun istuin nelostiellä ruuhkassa - mutta lopputulos olis joka tapauksessa ollut sama. |
Jonicola 23.06.2009 11:34:14 | |
---|
Asiaan. Onko mukamas noissa mun clipeissä kitara liian kovalla? Ei se liian kovalla ollut, mutta verrattuna muihin esityksiin varmaankin kovimmalla. Tuollaisen asian huomaa kun on lukuisia biiseja verrattavana toinen toisensa jalkeen. Kitarasi soi niin puhtaasti etta rytmiryhma kuuluu alta aivan hyvin. Helpoimmin instrumentin kovuuden tai hiljaisuuden voi todeta kuuntelemalla musiikkia mahdollisimman hiljaisella volyymilla. 8D |
PJS 23.06.2009 11:59:44 | |
---|
Kyl mä tykkäsin et se oli snadisti kovalla. Siinä on mun mielestä ero et onko vaan hiukan normaalia kovemmalla mut silti siten et soolo istu taustaan vai onko soolo jo niin kovalla et se tuntuu irtonaiselta taustaan nähden. Mut makuasioitahan nää on. Itellä meni vähän överiksi tuon saundin kanssa, kun koitin strato+fuzz+hiwatt+sennheiser e606 yhdistelmästä ruuvata semmoisen snadisti leikkaavan saundin. Siitä tuli sit hiukan turhan leikkaava vissiin. No näitä sattuu. Peace! |
WanhaWetäjä 23.06.2009 12:42:07 | |
---|
Kun tää uus skaba on selkeesti tunnistettava biisi niin voiko sen laittaa esim mikseri.nettiin jossa oletusarvona on se että kun sinne laittaa jotain niin siihen on täydet oikeudet?Covereita ei sallita... Ihan asiallisena kysymyksenä tämän teen, en vittuillessa tai taustaa arvostellakseni.En ainakaan mä haluais mitään bannia tuon takia... Lähettämällä palveluun materiaalia, käyttäjä vakuuttaa ja vastaa siitä, että aineisto ei ole laitonta tai epäasiallista. Käyttäjä sitoutuu myös kohtuullisia varotoimia käyttäen varmistamaan, että aineistossa mahdollisesti olevat virukset tai muut vahingolliset ominaisuudet on poistettu. Käyttäjä vahvistaa ja varmistaa myös, että käyttäjän lähettämä aineisto on käyttäjän omaa tai käyttäjällä on rajoitukseton oikeus antaa se palveluntarjoajalle, joka voi käyttää ja julkaista aineistoa maksutta, ja/tai sisällyttää sen omiin käyttötarkoituksiinsa maksutta ja ilman velvoitteita käyttäjää kohtaan. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa käyttäjän lähettämästä aineistosta eikä sen sisällöstä, ja voi poistaa käyttäjien lähettämän aineiston palvelusta milloin tahansa. Käyttäjällä on oikeus valita mitä materiaalia se palvelun tietokantoihin lisää, kunhan kyseinen materiaali on käyttäjän omaisuutta ja että kyseinen materiaali on laillista ja hyvien tapojen mukaista. Käyttäjä on vastuussa KAIKESTA palveluun lähettämästään materiaalista. Lisätessään kappaleitaan palveluun käyttäjä luovuttaa palveluntarjoajalle rajoittamattoman oikeuden levittää kyseisiä kappaleita palvelussa. Palvelun käyttöehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Mielipiteitä? |
BigPapa 23.06.2009 12:50:35 | |
---|
WanhaWetäjä: Kun tää uus skaba on selkeesti tunnistettava biisi niin voiko sen laittaa esim mikseri.nettiin jossa oletusarvona on se että kun sinne laittaa jotain niin siihen on täydet oikeudet?Covereita ei sallita... Ihan asiallisena kysymyksenä tämän teen, en vittuillessa tai taustaa arvostellakseni.En ainakaan mä haluais mitään bannia tuon takia...
Mielipiteitä? No Velsa on sattunu säveltämään jotain tuttua biisiä muistuttavan taustan...8) They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Räkkipeli 23.06.2009 13:09:14 | |
---|
On kai jotkut näissä edellisissä taustoissakin ollu snadisti plagioimisen makua. :D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Fuzzy Boner 23.06.2009 13:16:07 (muokattu 23.06.2009 13:16:38) | |
---|
WanhaWetäjä: Kun tää uus skaba on selkeesti tunnistettava biisi niin voiko sen laittaa esim mikseri.nettiin jossa oletusarvona on se että kun sinne laittaa jotain niin siihen on täydet oikeudet?Covereita ei sallita... Ihan asiallisena kysymyksenä tämän teen, en vittuillessa tai taustaa arvostellakseni.En ainakaan mä haluais mitään bannia tuon takia...
Mielipiteitä? Eiks juutuubi esim oo täynnä kaikkia mahdollisia eri versioita kaikista mahdollisista biiseistä maan ja taivaan välillä? ..Edit aa joo tarkoitit mikseri.nettiä. En osaa lukea. Moro |
WanhaWetäjä 23.06.2009 13:47:28 | |
---|
Räkkipeli: On kai jotkut näissä edellisissä taustoissakin ollu snadisti plagioimisen makua. :D Joo, oon huomannut sen...näyttää siltä että asiallisiin kysymyksiin ei saa asialiista vastausta saati että asian tiimoilta syntyis jotain syvempää pohdiskelua, joten anti olla.Tää nyt on yks kärpäsenpaska maalmankaikkeudessa, mitä tulee "plagiointiin" ja laittomaan levitykseen netissa, en mä sitä sillä kysynyt.Satuin vaan lukeen nuo mikseri.netin säännöt ja koska ite käytän ko palvelinta niin jätänpä nää skabat väliin, kuin myös tulevat joissa käytetään selkeesti tunnnistettavaa maailmanluokan biisiä taustana;-) |
Krice 23.06.2009 13:51:49 | |
---|
Äänestysaika hujahti taas ohi ettei ehtinyt hitaampi mukaan. Syytän töihin palaamista ja loppuun palaamista.. |
Räkkipeli 23.06.2009 13:53:43 (muokattu 23.06.2009 13:54:57) | |
---|
WanhaWetäjä: Joo, oon huomannut sen...näyttää siltä että asiallisiin kysymyksiin ei saa asialiista vastausta saati että asian tiimoilta syntyis jotain syvempää pohdiskelua, joten anti olla.Tää nyt on yks kärpäsenpaska maalmankaikkeudessa, mitä tulee "plagiointiin" ja laittomaan levitykseen netissa, en mä sitä sillä kysynyt.Satuin vaan lukeen nuo mikseri.netin säännöt ja koska ite käytän ko palvelinta niin jätänpä nää skabat väliin, kuin myös tulevat joissa käytetään selkeesti tunnnistettavaa maailmanluokan biisiä taustana;-) Nosori. Mun mielipide on se että plagiointi on aina persiistä, ja vielä enempi persiistä on se jos ei sääntöjen takia voi osallistua. Mutta tämmösessä m.net -skabassa ei henk.koht. ole väliä ainakaan, jos kyseessä onkin plagiointi. Soittaminen ja sen hauskuus on tärkeintä, homma kun on vain tällaisella internetti asteella. Eitkös tuonne Maihinnousuun voisi luoda kohdetta sitten? Vai tuleeko sielläkin säännöt vastaan? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
WanhaWetäjä 23.06.2009 17:36:59 (muokattu 23.06.2009 18:34:34) | |
---|
Räkkipeli: Nosori. Mun mielipide on se että plagiointi on aina persiistä, ja vielä enempi persiistä on se jos ei sääntöjen takia voi osallistua. Mutta tämmösessä m.net -skabassa ei henk.koht. ole väliä ainakaan, jos kyseessä onkin plagiointi. No eihän tuo ole plagiointia, vaan selkeesti Beatlesien kappale, midiversio siitä, oletan...no hyvin tehty kylläkin, ja olihan siellä oikeitakin instrumentteja. Soittaminen ja sen hauskuus on tärkeintä, homma kun on vain tällaisella internetti asteella. Sepä se, mä kun oon tällänen wanha kyyninen rähjä niin tuota hauskuutta joutuu välillä vähän kaivaan itsestään, ja ehkä siksi nuo itselle jossain vaiheessa rakkaat biisit, kuten ko skaban taustakin on, ovat aika vaikeasti lähestyttäviä, luutuneessa ja varmaan vähän puutuneessakin mielessäni muistan liian hyvin originaaliversion ja Claptonin mahtisoolon http://www.youtube.com/watch?v=ieJDbxRH-ck&feature=related .... kuin myös nämä ovat kivoja ja erilaisia versioita http://www.youtube.com/watch?v=nr7v5lLQhHQ&feature=related... http://www.youtube.com/watch?v=hq_8OIG0Sjc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=GginWYf22rs Ei tää niin vakavaa liene? Tossa aika kovia ukkoja aiheen parissa... http://www.youtube.com/watch?v=0ITrQXES8kU&feature=related Eitkös tuonne Maihinnousuun voisi luoda kohdetta sitten? Vai tuleeko sielläkin säännöt vastaan? Näköjään tonne pääsee suoraan m.netin tunnuksilla, mutta lienee samat tekijänoikeudelliset periaatteet tuollakin, mä luulen?Siis tuollakin oletetaan että kaikkeen julkaistavaan on oikeudet? Mutta se tuosta, tuskin osallistumisesta skabaan kenenkään päätä pölkylle pistetään. Mielenkiinnolla odotan mitä äijät saavat aikaan tuohon taustaan, ainakin "tuubista" löytää inspiroivaa ja erilaista materiaalia yllin kyllin. En löytänyt Topi Sorsakosken tulkintaa ko kappaleesta, ehkä parempi näin... |
Jaz 23.06.2009 17:46:29 | |
---|
Krice: Äänestysaika hujahti taas ohi ettei ehtinyt hitaampi mukaan. Syytän töihin palaamista ja loppuun palaamista.. loppuun palaamista vai palamista? Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu.. Jaz(z)ia |
BigPapa 23.06.2009 18:31:26 | |
---|
They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Räkkipeli 23.06.2009 21:32:33 | |
---|
Jaz: loppuun palaamista vai palamista? Meinasin sanoa että Jucciz puuttuisi tähän. :P Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Kontiak 23.06.2009 21:41:50 | |
---|
Räkkipeli: Meinasin sanoa että Jucciz puuttuisi tähän. :P Se jakelee nykyään pamppuaan yksityisesti. SS 173 taustahan menee bridgen puolelle. Vaatii lyhennystä? |