Aihe: Kuka soittaa musikaalisimmin?
1 2 3 4 58 9 10 11 1216 17 18 19 20
Crossroad
25.01.2011 20:01:35
kimurantti1: En kyllä kuullut Joen vetävän tossa pätkässä yhtäkään riffiä, jota miljoonat muksut (ja toki vähän vanhempikin porukka) ympäri maailman yrittäisi opetella ja matkia, ja jonka takia niiden seinällä olisi Joen juliste ym ym. Siispä ei se musta ihan kaikkia Randyn aikaansaannoksia yhdentekeväksi tehnyt. ;-)

Multa heruu kyllä arvostusta ihan molemmille, mutta ansionsa on kovin eri jutuissa.

Jotenkin luulen vaan, että Randyltä jäi näyttämättä todelliset potentiaalit, kun jäi tuo elämä lyhkäseksi.Klassista musiikkiahan se soitteli päivät pitkät. Paha sanoa, mutta luulen että olisi ollut enemmänkin annettavaa.
Jucciz
25.01.2011 20:03:58
randy rhoads: Eih, nyt menee metsään pahasti. Arvostan kyllä kovasti Joe pass:ia, olen jopa joskus aikanaan treenaillut äijän treenividoita, mutta en vaan jaksa oikeasti kuunnella pitkään tuon tyyppistä musiikkia.

Joo, no siihenhän ei kukaan pakota onneks.

Randy Rhoads ei ole mitenkään omia esikuvuani, ainakaan enää. Profiili on luotu muistaakseni 2003 ja en ajatellut, tunnuksen olevan kovin pitkäaikainen. Jos oikein muistan, niin edessäni oli Guitar Player lehti, jossa oli iso juttu Randystä, mutta samantekevää loppupeleissä.

Nooh, toisaalta, mitäpä sitä tunnusta enää tässä vaiheessa muuttamaan. Kovat jätkät pitää saman nimimerkin alusta loppuun.

Ja ei ole iskän lompakolla käyty, kun muutin kotoa pois jo 80-luvun lopulla :)

Jotain tämmöstä määkin ounastelin. Ei kukaan isi varmaan muksulleen tommosta keppikokoelmaa ostaisi.

Eli Joe Pass on ehdottomasti ammattiukko viimeisen päälle, mutten ainakaan minä jaksa kuunnella moista musiikkia kovin pitkään.

Eli sää oot siis se Erkki! :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jucciz
25.01.2011 20:05:40
randy rhoads: Jotenkin luulen vaan, että Randyltä jäi näyttämättä todelliset potentiaalit, kun jäi tuo elämä lyhkäseksi.Klassista musiikkiahan se soitteli päivät pitkät. Paha sanoa, mutta luulen että olisi ollut enemmänkin annettavaa.

"Musiikkiahan mää oisin aina halunnu soittaa, mutta hevi tuo leivän pöytään."

(Kansainvälinen versio legendaarisesta suomalaisesta "Jatsiahan mää ... mutta humppa tuo leivän pöytään"-lausahduksesta)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Crossroad
25.01.2011 20:09:27
Jucciz: Joo, no siihenhän ei kukaan pakota onneks.

Nooh, toisaalta, mitäpä sitä tunnusta enää tässä vaiheessa muuttamaan. Kovat jätkät pitää saman nimimerkin alusta loppuun.

Nooh, kyllähän se hymähdyksiä saa aikaan kuulemma välillä, mutta ei tämä mulle niin vakavaa ole täällä norkoilu. Miten olisi "Erkki" uudeksi tunnukseksi.

Jotain tämmöstä määkin ounastelin. Ei kukaan isi varmaan muksulleen tommosta keppikokoelmaa ostaisi.

Eli sää oot siis se Erkki! :)

Välillä taidan olla vähän Erkki :)
antnis
25.01.2011 20:27:59
Eiköhän Randy olisi jäänyt uusien hirmujen jalkoihin viimeistään 80-luvun lopulla. Pass sen sijaan säilyy lähes ylittämättömänä mestarina, onneksi jatsissa on sallittua näyttää peruskoulun matematiikanopettajalta :)
Crossroad
25.01.2011 20:38:41
antnis: Eiköhän Randy olisi jäänyt uusien hirmujen jalkoihin viimeistään 80-luvun lopulla. Pass sen sijaan säilyy lähes ylittämättömänä mestarina, onneksi jatsissa on sallittua näyttää peruskoulun matematiikanopettajalta :)

Voi olla, mutta todella outo asettelu kyllä Rhoads vs Pass :P
antnis
25.01.2011 20:46:20 (muokattu 25.01.2011 20:49:01)
randy rhoads: Voi olla, mutta todella outo asettelu kyllä Rhoads vs Pass :P

Kunhan niputin vaan pari viimeistä käsiteltävänä olevaa tyyppiä, ei muuta tarkoitusta :) Ja Kimuhan noita jo vertasi :)
kimurantti1
25.01.2011 21:16:27
Zeeboo: Niin, mikähän siinä on, että aika harva saa matkittua noita Joen juttuja...

Nyt meni vähän pointti ohi.. :-)
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Zeeboo
25.01.2011 22:52:27
kimurantti1: Nyt meni vähän pointti ohi.. :-)

Ei se mittään ;)
White men can't Monk
Jucciz
26.01.2011 00:59:56 (muokattu 26.01.2011 01:01:08)
kimurantti1: Nyt meni vähän pointti ohi.. :-)

Voi kuule, tietäisitpä, miten usein mun pointit täällä menee ohi... Julkisesti tulee lokaa niskaan reippahasti, mut sit aina välillä tulee pikaviestejä tyyliin "tarkemmin ajatellen... onhan se muuten noinkin, tai itse asiassa just noin".
Joees
26.01.2011 13:55:14
Jucciz: Voi kuule, tietäisitpä, miten usein mun pointit täällä menee ohi... Julkisesti tulee lokaa niskaan reippahasti, mut sit aina välillä tulee pikaviestejä tyyliin "tarkemmin ajatellen... onhan se muuten noinkin, tai itse asiassa just noin".

Mut sähän voisit olla hyvä paskakuski kun oot tottunut jo tohon lokaan?

Oli mainio tuo Passin pätkä. Masentavakin omalla tavallaan.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Jucciz
26.01.2011 14:50:59
Methis: Mut sähän voisit olla hyvä paskakuski kun oot tottunut jo tohon lokaan?

Monien mielestä mää varmasti kuskaankin kovasti paskaa koko ajan... päässäni. ;)
Crossroad
26.01.2011 16:17:54
Jucciz: Monien mielestä mää varmasti kuskaankin kovasti paskaa koko ajan... päässäni. ;)

Niin se menee, että kun toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää.
Joees
26.01.2011 20:49:27
Jucciz: Monien mielestä mää varmasti kuskaankin kovasti paskaa koko ajan... päässäni. ;)

Ja kaikenlisäksi ilman liksaa.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
teline
27.01.2011 10:38:19
Jucciz: "Musiikkiahan mää oisin aina halunnu soittaa, mutta hevi tuo leivän pöytään."

(Kansainvälinen versio legendaarisesta suomalaisesta "Jatsiahan mää ... mutta humppa tuo leivän pöytään"-lausahduksesta)

Strato Strato Hevi Hevi. Relaa jo ja hyväksy että kaikki ei ole kuin sinä.
Jucciz
27.01.2011 10:55:36 (muokattu 27.01.2011 11:00:49)
teline: Relaa jo ja hyväksy että kaikki ei ole kuin sinä.

Hei kuule, kiitos samoin. Onko sisälukutaitosi oikeasti sitä tasoa, ettet todella ymmärtänyt, että tuossa kommentoitiin sarkasmin keinoin Randy Rhoadsin tilannetta, eli sitä, että Randy soitti heviä, vaikka diggaili paljon myös jotain ihan muuta? Nyt se palkokasvi pois niistimestä: mää kuuntelin ja kuuntelen heviä ittekin - pitäishän sun se tietää, jos yhtään seuraat kirjoituksiani.

Inhottaa ja harmittaa, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta sen takia, että urpot suuttuu kirjoituksista, jotka eivät todellakaan hyökkää ketään tai mitään vastaan.

P.S. Tää on sulle: http://www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q
Sakmongkol
27.01.2011 12:11:47
Jucciz: P.S. Tää on sulle: http://www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q

Veikko Lavi on hämmentävissä määrin Dolph Lundgrenin näköinen.
teline
27.01.2011 14:21:57 (muokattu 27.01.2011 14:25:56)
Jucciz: Hei kuule, kiitos samoin. Onko sisälukutaitosi oikeasti sitä tasoa, ettet todella ymmärtänyt, että tuossa kommentoitiin sarkasmin keinoin Randy Rhoadsin tilannetta, eli sitä, että Randy soitti heviä, vaikka diggaili paljon myös jotain ihan muuta? Nyt se palkokasvi pois niistimestä: mää kuuntelin ja kuuntelen heviä ittekin - pitäishän sun se tietää, jos yhtään seuraat kirjoituksiani.

Inhottaa ja harmittaa, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta sen takia, että urpot suuttuu kirjoituksista, jotka eivät todellakaan hyökkää ketään tai mitään vastaan.

P.S. Tää on sulle: http://www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q

Älä nyt suutu. Sun ulosantisi on vaan niin besserwisseriä ettei sen sisällöllä enää ole merkitystä.

P.S. Tää on sulle: http://www.youtube.com/watch?v=4UdmYInXplY
Jucciz
27.01.2011 14:42:05
teline: Älä nyt suutu. Sun ulosantisi on vaan niin besserwisseriä ettei sen sisällöllä enää ole merkitystä.

Eiköhän kenen tahansa anti ole ylläolevaan verrattuna. Onko voittajafiilis?
BubbleBob
27.01.2011 23:45:39

Jätkät on karvarailon päässä topicista - Taaas :-) Vai onko tämä sitä ulkomusikaalisuutta, josta fiksuimmat voi päätellä sisäisen musikaalisuuden ?

Mut hei, eikö se että me kommunikoidaan ole kuitenkin tärkeintä (ja kehittävää, eli varmaan kohta on näppis totaalihallunnassa, ninku). Tosin aiheen (mätä-) kaalisuus alkaa kuohua suuntaa tärkeämmäksi.

B2T: Kyllä se syväkaalisin jätkä on tuo Zappa RIPs siis nyt Mahavisnu. Lasketaanko luovuus musikaalisuudeksi, vai etsitäänkö tässä nyt JoAT:ia ?
Tiilet ja Muurit - Sanat ja Lauseet. Lapsus errorem minorem et latine et finnice significat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)