blaekie 15.07.2007 22:27:58 | |
---|
MadMatt --------------- Manetti --------------- Madmatt --------------- ???????? Mielenkiintoista (juu juu joukki, joukki) Nii onkii ... |
MadMatt 15.07.2007 23:42:10 (muokattu 21.07.2007 22:26:00) | |
---|
MadMatt Manetti Madmatt ???????? Mielenkiintoista (juu juu joukki, joukki) Tuli kirjoitettua asiatonta sooloskaboihin liittymätöntä tekstiä ja pyysin Manettiakin poistamaan nuo mun lainaukset... ei mitään mielenkiintoista :-I Nothin' but the blues |
sulevi 16.07.2007 02:10:22 | |
---|
Onnea uudelle voittajalle :-) Mielenkiintoista kuulla mitä taustaa pukkaa jatkossa :-) Socialite on muistaakseni voittanut aiemminkin skaban/skaboja, jos sitä nyt uudella tarkoitit? Jokatapauksessa, taustaa odotellessa! Jäi kiireiltä tämä 89 väliin, harmi kyllä, oli ihan veikeän erilainen pläjäys. Ja hyviä sooloja, iteltäni olis varmaan kans 3p viuhahtanu socialiten suuntaan. |
Socialite 16.07.2007 02:48:19 (muokattu 16.07.2007 03:37:18) | |
---|
Voe mahoton! Juuri tässä ilosaarirockin viimeistä päivää viettäneenä pystyyn just just lukemaan ja kirjoittamaan mutta ilmeisesti voitin GRP skaban, kiitos pisteistä ja etenkin mieltä ylentävistä kommenteista! Ensi viikko näyttää todella kiireiseltä, (herään ehkä joskus tiistaina) joten taustan pykkäämiseen menee varmaan päivä tai pari. Jos jaksatte odotella niin ok mutta jos taustoja on tarjolla niin en pane pahakseni pientä ehdottelua, you know hehheh... EDIT: Komento takas! Lykkäsinkin jo taustan pellolle... Kaikki midillä paitsi kitarat, joten eipäs valiteta sitten laadusta. Kyllä siihen varmaan voi päälle tiluttaa. Tarkastan aamulla "miksauksen" selvinpäin ja korjaan sitten jos on tarpeen. Look at them yo-yo's |
mammukka 16.07.2007 09:20:53 | |
---|
hittokun unohdin äänestää viimeks. Permanto sentään. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
rheinone 16.07.2007 10:55:29 | |
---|
Voe mahoton! Juuri tässä ilosaarirockin viimeistä päivää viettäneenä pystyyn just just lukemaan ja kirjoittamaan mutta ilmeisesti voitin GRP skaban, kiitos pisteistä ja etenkin mieltä ylentävistä kommenteista! Ensi viikko näyttää todella kiireiseltä, (herään ehkä joskus tiistaina) joten taustan pykkäämiseen menee varmaan päivä tai pari. Jos jaksatte odotella niin ok mutta jos taustoja on tarjolla niin en pane pahakseni pientä ehdottelua, you know hehheh... EDIT: Komento takas! Lykkäsinkin jo taustan pellolle... Kaikki midillä paitsi kitarat, joten eipäs valiteta sitten laadusta. Kyllä siihen varmaan voi päälle tiluttaa. Tarkastan aamulla "miksauksen" selvinpäin ja korjaan sitten jos on tarpeen. Eiköhän samoin tein lisätä sääntöihin, että soolotkin on soittava jurrissa? Tai ainakin siinä tapauksessa, että on voittanut skaban vähintään kerran? Näin myös meillä rähmäkäpälillä olis edes jotain mahiksia pistesijoille. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
sulevi 16.07.2007 11:56:20 | |
---|
Onpahan rouheaa rokettirollia tausta numero 90. Toivottavasti saan nauhottelutekniikan pelaamaan, oli tähän sen verran mukava soitella. Plussaa tuli jo. |
blaekie 16.07.2007 14:59:12 | |
---|
Socialite on muistaakseni voittanut aiemminkin skaban/skaboja, jos sitä nyt uudella tarkoitit? Jokatapauksessa, taustaa odotellessa! Jäi kiireiltä tämä 89 väliin, harmi kyllä, oli ihan veikeän erilainen pläjäys. Ja hyviä sooloja, iteltäni olis varmaan kans 3p viuhahtanu socialiten suuntaan. no niinpä näytti joskus muinoin voittaneen, enpä ollut itse tuolloin kehissä. Eli Socialiten skabavoittoneitsyys ei mennytkään nyt, vaan impi oli puhkottu jo aiemmin :-) Onneksi Olkoon anyways. Ja hieno tausta myös tuli hältä .. Nii onkii ... |
tilujätkä 16.07.2007 16:27:01 | |
---|
Hemmetti kun on näiden kisojen taso niin korkea! Ei tänne uskalla edes osallistua... |
ShotgunSmith 16.07.2007 17:16:08 | |
---|
Tuntuis olevan taso korkee joo mutta sinne vaan revit nauhalle, hauskanpitoahan tämä :) |
Socialite 16.07.2007 19:32:13 | |
---|
Oli jotenkin vaikea tausta meikäläiselle, etenkään tuonne loppupuoliskolle ei meinannut keksiä mitään järkevää. En löytänyt oikein hyvää saundia ja virheitä tuli taas luvattoman paljon jne... Sitä samaa, seli seli. Vielä mitä, mie ainakin diggasin ihan kybällä! Just asiallinen ote alusta loppuun, toimii... Tuntuis olevan taso korkee joo mutta sinne vaan revit nauhalle, hauskanpitoahan tämä Juuri näin! Onneksi Olkoon anyways. Dänk juu. Look at them yo-yo's |
Urmas Potkuri 16.07.2007 21:09:41 | |
---|
Eiköhän samoin tein lisätä sääntöihin, että soolotkin on soittava jurrissa? Tai ainakin siinä tapauksessa, että on voittanut skaban vähintään kerran? Näin myös meillä rähmäkäpälillä olis edes jotain mahiksia pistesijoille. Hä? Saako näihin "soittaa" selevänäkin? ja minä kun luulin..... Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
willie 16.07.2007 21:21:44 | |
---|
Onnittelut täältäkin Socialitelle, mukava kun tulee uusia skabanvetäjiä ! tilujätkä : Hemmetti kun on näiden kisojen taso niin korkea! Ei tänne uskalla edes osallistua. Kyllä uskaltaa, täähän on ihan mukavaa viihdettä ilman sen vakavampaa otsanrypistelyä tai laatuvaatimuksia. Olanov 10v sai edellisessä skabassa 8 pojoa kuin isänsäkin BigPapa 100v. Menee poika isän ohi kohta.. :) Että mukaan vaan ! Ja eihän voitto ja ne pisteet ole tärkeintä, osallistuminen ja kavereiden kommentit taitaa useimmille olla se paras juttu ! T: willie the bassman Bassoa vuodesta 1972. |
Juzpe 16.07.2007 22:56:22 | |
---|
Asiallista. Valitettavasti en voi osallistua skabaan jurrissa. Viheltää maksa sen verran pahasti. Tarvii selvänä vetää siis.... Mukava tausta jonka voi taas pilata apinoimalla Slashia ja Friedmania päin persettä. Toivottavasti joku tekis välillä taustan joka meenee samalla riffillä kuin GnR:n Think About You..... saattas olla itelläkin mahiksia oikeen useampaan pisteeseen. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
apenaattori 16.07.2007 23:34:23 (muokattu 16.07.2007 23:36:34) | |
---|
Nyt kun kuuntelee noita muita vetoja niin tulee näitä "ai saamari kun sen olisi noinkin voinut tehdä" -tuntemuksia. :-) Se onkin yksi tämän jutun hauskimmista puolista, muut löytävät taustasta sellaisia ulottuvuuksia joita ei itse tule edes ajatelleeksi. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Kiljotiini 17.07.2007 00:54:34 | |
---|
Nyt kun kuuntelee noita muita vetoja niin tulee näitä "ai saamari kun sen olisi noinkin voinut tehdä" -tuntemuksia. :-) Se onkin yksi tämän jutun hauskimmista puolista, muut löytävät taustasta sellaisia ulottuvuuksia joita ei itse tule edes ajatelleeksi. Tämän takia minä soitan aina oman soolon eka ja kuuntelen sitten vasta toisten kilpailijoiden soolot. Saattaa muuten mennä toi homma vähän semmoseksi toisilta kopioimiseksi minulla... No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. |
cbs 17.07.2007 08:03:38 | |
---|
Tämän takia minä soitan aina oman soolon eka ja kuuntelen sitten vasta toisten kilpailijoiden soolot. Saattaa muuten mennä toi homma vähän semmoseksi toisilta kopioimiseksi minulla... Mää en malta olla aina kuuntelematta, mutta omanlainenhan siitä tahtoo aina silti tulla. Ehkä tarkotuksellakin. Mulla muuten pätkäsee ihmeellisesti tuo räime alussa. Pittää yrittää illalla ladata se uudelleen. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
Krice 19.07.2007 15:19:01 | |
---|
Vähän huono soundi tuli. Pitäisiköhän ostaa emg:t Jacksoniin, ei kai se haittaa vaikka halpaan kitaraan laittaa, ja emg:t kuulemma voi laittaa mihin tahansa lankkuun missä ei ole akustista sointia. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Manetti 19.07.2007 16:11:13 (muokattu 19.07.2007 16:16:33) | |
---|
Vähän huono soundi tuli. Pitäisiköhän ostaa emg:t Jacksoniin, ei kai se haittaa vaikka halpaan kitaraan laittaa, ja emg:t kuulemma voi laittaa mihin tahansa lankkuun missä ei ole akustista sointia. Mun mielestä sun saundis on parantunut palttiarallaa 100% viimesen 3 kisan aikana, kun lopetit sen moottorisahapörinäsaundin käytön...mutta nää on tietty makuasioita. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
rheinone 19.07.2007 16:17:52 | |
---|
On se yhtä helvettiä tää sooloskabavalmiuden pystyttäminen: -Audacityn hankinta. Eihän se riitä, latenssit viturallaan. - ulkoisen äänikortin hankinta läppäriin. Eihän se pelaa mun läppärin usb-portin ja emolevyn piirisarjan kanssa yhteen. - uuden tietokoneen hankinta. Tilaus lähti tänään. Mitähän seuraavaks? Älkää vaa sanoko, ett pitäis viel opetella soittamaanki. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |