Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 587 88 89 90 91122 123 124 125 126
BigPapa
27.05.2009 21:04:27

kaikenkaikkiaan mukavan erilainen tausta johon soittaa.

Kiitos tästä.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
karik
27.05.2009 22:19:57

BigPapa: Tää on just jänskää, miten eri tavalla ihmiset kuulee ja kokee asioita. Tältä pohjalta jos pitäis miettiä jotain paranneltavaa soittoon niin ois aika vaikeeta ja tulis vähän skitso olo, meinaan että kommentointi sinänsä ei ole mikään hyve.

Onneksi ihmiset kuulevat ja kokevat eri tavalla asioita, muuten elämä olisi todella tylsää. Ja mitä tulee soiton parantamiseen niin eihän kaikkia tarvitse miellyttää. Erilaisista kommenteista voi saada hyvää tai vähemmän hyvää palautetta oman soiton kehittämiseen. Jokainen voi itse tältä osin tehdä valintaa sen suhteen minkä tuntuu osuvan.
BigPapa
27.05.2009 22:54:36

karik: Onneksi ihmiset kuulevat ja kokevat eri tavalla asioita, muuten elämä olisi todella tylsää. Ja mitä tulee soiton parantamiseen niin eihän kaikkia tarvitse miellyttää.

Tämän allekirjoitan ihan sataprosenttisesti!!!!!
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
jyrki_i
28.05.2009 00:06:38
Imper: Jyrki_i: Tuli vähän Tarantinon leffat mieleen tosta pienestä epävireisyydestä ja kaiusta!:) 1p

Olisiko minun sooloni siis ollut vielä parempi, jos se olisi ollut vielä epävireisempi ja vielä kaiutetumpi? :-D

Minunkin mielestä ollaan hakoteillä, jos noiden kommenttien perusteella aletaan muuttamaan soittoa miellyttääkseen mahdollisimman monia (ja saadakseen sitä kautta mahdollisimman monta pojoa). Eri ihmiset tykkää eri asioista, eikä ne soolot siitä välttämättä "parane" sillä, että yleisö ikään kuin laajenee tai peräti vaihtuu kokonaan. Pitää myös tietää, mitä tekee ja mitä haluaa :-) Jos pisteitä ei tule, niin vika voi joskus olla myös kuulijoissa. Eihän se ole lainkaan ennenkuulumatonta, että artisti soittaa väärälle yleisölle. Menikö taas liian "ylimieliseksi"? Ajatelkaa nyt tätäkin skabaa: kitaristit soittaa (pääasiassa toisille) kitaristeille. Onko kovinkin normaalia?

Kokosin olemattoman harvat skabaosallistumiseni omasivulle, jos ketä kiinnostaa.
-RaT-
28.05.2009 13:16:24
Nonih, uus skaba pystyssä, funkkaamaan siitä!
Nätin äänesi, sen äänitän.
Anselmi83
28.05.2009 15:30:18
jes, hyvä tausta!
Imper
28.05.2009 15:41:41

Tosi hyvä tausta ja just sopivan mittanen!
Everyone is a per-son
BigPapa
28.05.2009 17:40:39

Imper: Tosi hyvä tausta ja just sopivan mittanen!

Nii munkii mielest.......
pietari-poika
28.05.2009 21:54:55
Hyvä tausta, harmi vaan etten ole koskaan soittanut funkkia tai edes jazzia. Kai sitä silti voisi jotain räpeltää...
Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti.
aalataur
03.06.2009 16:55:35

Hyvä tausta tosiaan.. ja sopivan mittainen. Etenkin B-osa oli hyvä. Tulipas laitettua vahingossa aivan vammainen hypersärö sooloon, vasta kuunneltuani muiden sooloja tajusin. Soittanut viimeajat vain mättöä joten tuntui että eihän tässä ole yhtään säröä, mutta oli kumminkin liikaa taustaan nähden...
Krice
03.06.2009 17:56:42

Ärsyttää kun tulee vedettyä aina samaa soopaa ja kuvioita kun ei muuta keksi. Tällä kerralla olisi kyllä pitänyt miettiä vähän aikaa ja jättää osallistumatta.
Krice
05.06.2009 20:45:38 (muokattu 05.06.2009 20:57:12)

Löysin 12 sooloa levyltä, mutta osallistujia on vain 11. Tiedostonkin olen nimennyt sopivasti sooloskaba170.mp3:ksi. Kuka jäi osallistumatta? Vähän mystisen tästä jutusta tekee sekin, että osallistumisketjussa ei ole kuin 11 sooloa. Vai oliko tuo eka -RaT-:in poistettu viesti se soolo, taisi olla. Edit5: se oli Jzci:n soolo.
-RaT-
05.06.2009 20:53:12
Krice: Löysin 12 sooloa levyltä, mutta osallistujia on vain 11. Tiedostonkin olen nimennyt sopivasti sooloskaba170.mp3:ksi. Kuka jäi osallistumatta? Vähän mystisen tästä jutusta tekee sekin, että osallistumisketjussa ei ole kuin 11 sooloa. Vai oliko tuo eka -RaT-:in poistettu viesti se soolo, taisi olla.

Siinä viestissä taisi olla joku duplikaattilinkki kun tein hätäpäissäni uuden viestin vaikka piti muokata aloitusviestiä. Taitaa olla kaikkien osallistujien linkit kuitenkin nyt oikein.
Tuomo_
06.06.2009 09:38:04
paljon tavaraa lyhyessä ajassa..mä sanoosin notta: vähemmän kaikkee

Joo, ei ole helppoa, kun on niin nopeet sormet.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
Räkkipeli
09.06.2009 09:30:44
Ou! Skabaa pystyyn! 8)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
-RaT-
09.06.2009 09:45:00
No, meikä on ainakin poissuljettu vetäjä, lähen viikoksi työreissuun. Anselmi83:lta jo kyselin, mutta mies ei ole ollut pariin vuorokauteen linjoilla. Eli varmaan sit Jzci sais vetää seuraavan skaban..?
Jzci
09.06.2009 17:44:09

-RaT-: No, meikä on ainakin poissuljettu vetäjä, lähen viikoksi työreissuun. Anselmi83:lta jo kyselin, mutta mies ei ole ollut pariin vuorokauteen linjoilla. Eli varmaan sit Jzci sais vetää seuraavan skaban..?

Kyllähän tuo minulle passaa jollei Anselmi83 tahdo vetää tuota seuraavaa skabaa. Tausta vain pitäisi keksiä jostain, ei ole tällä hetkellä oikein välineitä alkaa itse mitään väkertämään. Ehdotuksia otetaan vastaan!
Tonski
09.06.2009 22:20:57

Se Anselmi83:n funkkimaisen taustan päälle tehty veto oli parhaita mitä oon kuullu. (45s tausta)
Räkkipeli
10.06.2009 09:27:47
Käykö Jzcille jos joku, jolla olis tausta valmiina, laittais skaban pystyyn?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Jzci
10.06.2009 10:19:06

Räkkipeli: Käykö Jzcille jos joku, jolla olis tausta valmiina, laittais skaban pystyyn?

Tottahan toki. Kunhan vaan saadaan skaba pyörimään jollain keinolla!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)