J.Hollström 22.05.2009 14:14:48 (muokattu 22.05.2009 15:27:54) | |
---|
tahtah: Juki68: Muistanee hän itse olleen taannoin komppiosassa narisemassa . Eipä sellaiset sopimatta unohdu. Hän muistanee. |
Krice 22.05.2009 16:16:50 | |
---|
juki68: Mut jostain syystä täällä on niin mulkku meininki Kuulin jostakin, että kaikki kitaraa soittavat on mulkkuja. Liekö siinä jotain perää? |
Imper 22.05.2009 16:46:31 | |
---|
Krice: Kuulin jostakin, että kaikki kitaraa soittavat on mulkkuja. Liekö siinä jotain perää? Ei, siinä ei ole mitään perää senkin homo! :) Everyone is a per-son |
pietari-poika 22.05.2009 17:13:02 | |
---|
Jospa keskityttäisiin välillä aiheeseen eli sooloihin. Nyt olis aika äänestää ekaa kertaa mutta vedot on kaikki sen verran samanlaisia ja hyvin vedettyjä ettei noita pahemmin voi erotella... Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti. |
jyrki_i 23.05.2009 16:43:31 | |
---|
juki68: Vesiongelmista jäänyt ilmeisesti jotain jälkitauteja. Pirkkalan humppabasisti vetää vaan ihon umpeen, jos ei ole asiasta asiaa. |
J.Hollström 23.05.2009 16:46:26 (muokattu 23.05.2009 16:49:29) | |
---|
jyrki_i: Pirkkalan humppabasisti vetää vaan ihon umpeen, jos ei ole asiasta asiaa. Vistiähän mie. Älä nyt ala kimpoileen. E: siiis twistiä, ei humppaa... |
jyrki_i 23.05.2009 16:48:16 | |
---|
Juzpe: Koita ymmärtää... Se on näemmä Nokialta. Pitäisikö sinuakin ymmärtää, kun asut itsekin Nokialla? Vai, pitäisikö sinua ymmärtää, koska soitat heavyä? :-) |
aalataur 23.05.2009 17:20:57 (muokattu 23.05.2009 18:03:16) | |
---|
Krice: Kuulin jostakin, että kaikki kitaraa soittavat on mulkkuja. Liekö siinä jotain perää? Tuntuu olevan monien elämäntehtävä vahdata tätä sivua (etenkin kitarakamat) että pääsee vittuilemaan jollekin harrastelijalle/amatöörille. Jos ei muuta keksi niin ainahan voi huomautella kielioppi/kirjoitusvirheistä, ajattelematta sitä että jollakin voi olla vaikka lukihäiriö. Ja miksi muusikon pitäisi kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä? Ellei sitten ole sanoittaja. Ironista, että hyvät soittajat ja oikeat muusikot ovat olleet minua kohtaan todella avuliaita, mm. Matias Kupiainen, Perttu Vänskä, Detox (oikeaa nimeä en tiedä) ja Ben Granfelt. On myös monet muut, mutta sitten on eräitä joilla on "Tärkeintä on että ei tee virheitä musiikissa (soittamalla ysikielillä epäjazzia) eikä elämässä... eikä etenkään foorumilla" -asenne. |
jyrki_i 23.05.2009 17:56:55 | |
---|
juki68: Vistiähän mie. Älä nyt ala kimpoileen. E: siiis twistiä, ei humppaa... No, ihan huumorillahan minäkin tietysti, mutta noin vakavasti ottaen Pirkkalan peruskoulukokeilun lähtemättömät vaikutukset näkyvät vieläkin pirkkalalaisten sivistystasossa. Itse sooloskabahan toimii nyt sitten täydellisesti, jos ei enää muuta valittamisen aihetta löydy kuin kunkin asuinpaikka ja viestien lukumäärä. Äänestysaikaa tällä kertaa on ainakin riittävästi. Ehkä ehdin itsekin äänestää ennen tammikuuta. |
Lennu 23.05.2009 17:59:13 (muokattu 23.05.2009 18:00:01) | |
---|
Voiskohan sääntöihin tehdä sellaisen lisäyksen, että jyrki:i:n täytyy kommentoida kaikki soolot ainakin kahden virkkeen lauseella? edit: onnistuinpa noin lyhyeen lauseeseenkin saamaan aika monta kirjvirhettä. Mä lähen roudaa -> |
Korggari 23.05.2009 18:07:17 (muokattu 23.05.2009 18:34:51) | |
---|
Lennu: Voiskohan sääntöihin tehdä sellaisen lisäyksen, että jyrki:i:n täytyy kommentoida kaikki soolot ainakin kahden virkkeen lauseella? -> No ainaski tuolla rootsskaban puolella jyrki-i vetelee huuliharpulla varsin maukkaasti, että taitaa sittenkin olla alan miehiä ? Eli kyllä mä olisin omasta puolestanivalmis antamaan jyrki_i:le tällä foorumilla täyden puhe- ja mielipideoikeuden, kuten kaikille muillekkin niille hemmoille, jokka on uskaltanu laittaa ittesä rehellisesti likoon näissä skaboissa ja ovat näyttäneet mitä niiltä iteltä irtoaa, mun mielestä kaikilla semmosilla hemmoilla on täysi puhe ja mielipide oikeus näissä skaboissa- mutta mun mielestä kaikki semmoset hemmot jokka ei uskalla laittaa sitä omaa vetoa toisten kuunneltavaksi ja arvosteltavaksi niin ne vois kyllä pitää semmosta matalempaa profiilia,,,mutta kaikki muut jotka pistää ittesä peliin ja laittavat myös sen oman vetonsa näkösälle niin niitä mä kunnioitan suuresti ja arvostan niitten mielipiteitä ja sitä palautetta mitä sieltä tulee- oli se sitte negaa tai positiivistä- mutta sitte siihen osaa suhtautua kun kuulee sen palautteen antajan oman version asiasta-eli thats my opinion Eli sanoinks mä ny tarpeeks selkeesti mun mielipiteen, kaikki ne jokka laittaa ittesä likoon skaboissa ja vetää sinne oman versionsa, niin niillä on kaikki täydet puheoikeudet ilman rajoituksia ja oikeudet haukkua mauita tai kehua, mutta ei tietenkään sitte pidä vetää hernettä nennään jos ne muutkin haukkuu sut suohon, eli tää on niin tätä- eli siinä voi tulla vastaan se juttu että jos vittuilet jollekkin niin ehkäpä sekin joskus vittuilee sulle- eli aina kannattaa olla asiallinen kiommenteissaan ei8kä pistää överiksi |
J.Hollström 23.05.2009 18:25:13 | |
---|
jyrki_i: Pirkkalan peruskoulukokeilun lähtemättömät vaikutukset näkyvät vieläkin pirkkalalaisten sivistystasossa. Mitähän se ois tehny meikäläiselle jos ois peruskoulutkin käyny täällä? Vois olla melko synkkä toi sivistys, kun jo nyt on näin heikkoo. Nokialla sentää tuntus leikkaavan terävästi. |
J.Hollström 23.05.2009 18:28:16 | |
---|
Lennu: Voiskohan sääntöihin tehdä sellaisen lisäyksen, että jyrki:i:n täytyy kommentoida kaikki soolot ainakin kahden virkkeen lauseella? Khyl. Kaikki muut paitti jyrkip-i voi kommentoida yhdellä virkkeellä. Kannatetaan. Samoin kaikkia muita lisävirityksiä sääntöihin. |
jyrki_i 23.05.2009 19:15:08 | |
---|
Lennu: Voiskohan sääntöihin tehdä sellaisen lisäyksen, että jyrki:i:n täytyy kommentoida kaikki soolot ainakin kahden virkkeen lauseella? Palataanko asiaan, kun tiedät, mikä on virke ja mikä on lause :-) Kiva olla näinkin suosittu. Pitäisiköhän nyt laittaa levy ("33 ja 1/3 parasta sooloa") markkinoille, kun on mediahuomio näin huipussaan? |
Lennu 24.05.2009 02:50:32 | |
---|
jyrki_i: Palataanko asiaan, kun tiedät, mikä on virke ja mikä on lause :-) Kiva olla näinkin suosittu. Pitäisiköhän nyt laittaa levy ("33 ja 1/3 parasta sooloa") markkinoille, kun on mediahuomio näin huipussaan? Hehhee, sattupa omaan nilkkaan :D Nooh, näitä sattuu .. ehkä mä en oo oikea ihminen nillittämään kieliopista kyllä. Omistan tosin KIELI POLIISI -paidan. |
Juzpe 25.05.2009 11:31:31 | |
---|
Pitäisikö sinuakin ymmärtää, kun asut itsekin Nokialla? Vai, pitäisikö sinua ymmärtää, koska soitat heavyä? :-) A: Totta helvetissä nokialaisia pitää ymmärtää... varsinkin sellaisia jotka ovat sitä tahallaan. Nokialla syntyneitäkään ei voi oikein dissata, koska omat vaikutusmahdollisuudet tuohon syntymäpaikkaan ovat rajalliset. B: Niin no... oon mä joskus heviäkin soittanut. Lähinnä soitan sellaisia juttuja jotka itseäni kiinostavat, tyylilajista riippumatta. If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson |
BigPapa 27.05.2009 11:46:11 | |
---|
BigPapa: hienosti soi ja valittaa ja uikuttaa kitara tässäkin, mahtavan hyvä soundi ja hyvä kokonaisuus, mun mielestä yks parhaita BigPapan sooloja täällä sooloskaban puolella mitä muistan kuulleeni, täyttä asiaa alusta loppuun 2p BigPapa: Soundi olis muuten aika maukas mutta liikaa delayta? Kaipais ehkä vähän jotain yllätystä. Tää on just jänskää, miten eri tavalla ihmiset kuulee ja kokee asioita. Tältä pohjalta jos pitäis miettiä jotain paranneltavaa soittoon niin ois aika vaikeeta ja tulis vähän skitso olo, meinaan että kommentointi sinänsä ei ole mikään hyve. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Imper 27.05.2009 12:30:13 | |
---|
BigPapa: Tää on just jänskää, miten eri tavalla ihmiset kuulee ja kokee asioita. Tältä pohjalta jos pitäis miettiä jotain paranneltavaa soittoon niin ois aika vaikeeta ja tulis vähän skitso olo, meinaan että kommentointi sinänsä ei ole mikään hyve. Toki ihmiset tykkää eri asioista, mutta mun mielestä on ehdottoman tärkeetä perustella että MIKSI tykkäsi jostain enemmän kuin toisesta, ja että mikä jossain soolossa itseä häiritsi. Jos antaa aina vaan numeroita niin helposti alkaa miettimään, että "Mikä mun soolossa nyt oli vikana? Miksen saannut yhtään pistettä?" Kyllä mulle ainakin on tärkeetä kuulla sanallinen palaute ja miettiä, että onko siinä perää ja voisiko jotain parantaa. Esim. Kyllä omasta soolostani palautteen myötä oon samaa mieltä, että liikaa oli tavaraa loppupuolella. Everyone is a per-son |
Kuha 27.05.2009 13:35:09 | |
---|
Imper: Kuha: Tuli vanha Volvon mainos välillä mieleen!:) Onhan tää älyhyvällä tatsilla vedetty, mutta silti kaipaisin ehkä vähän lisää jännitystä. Tää on niinkun stereotyyppinen Hyvä bluessoolo, joita on kuitenkin maailma täynnä. 1p Tunnustan avoimesti: en osaa muutakaan. |
Räkkipeli 27.05.2009 14:42:30 | |
---|
Räkkipeli: Paljon tavaraa. Oktaaveri vai tuplauksia? Muutamia aika hyviä juttuja! Ihan käsin oktaaviottein. Itteänikin jäi vaivaamaan tuo soundi mutta puitteet ei nyt mahdollistanut parempaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |