Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 580 81 82 83 84122 123 124 125 126
touhis
25.05.2007 09:27:52
Joo mut sä et osaa rekisteröityy mikseriin, en mä kyllä rupee noita jatkuvasti tallentaan koneelle ja muutenkin poisteleen catchfileseja ym vastaavaa...8DDDD...jää noi suntuubit kuuntelematta....

Aivan sama, et sä ennenkään ole mulle pisteitä jakanut. Mulla itse asiassa on mikserin tunnarit, mutta ei vaan kelpaa mulle.
Takaisin etelä-savoon kunnon ihmisten pariin.
blaekie
25.05.2007 09:29:17 (muokattu 25.05.2007 09:32:18)

Eiks ne mikserin tunnukset oo tullu sähköpostiin....mulla ainakin tuli ihan sujuvasti....ja siellähän on sellainen jos on hukannu salasanansa tai tunnuksensa niin ne voi palauttaa, tuliskohan ne sillä sit...

http://www.mikseri.net/login/lostpassword.php

Juu ei oo näkyny tunnuksia, sinänsä outoa, eka tervetuloameili tuli, mutta siihen jäi

EDIT: kokeillaan tuota lostpassword hommaa vielä
Nii onkii ...
BigPapa
25.05.2007 10:17:56

Aivan sama, et sä ennenkään ole mulle pisteitä jakanut. Mulla itse asiassa on mikserin tunnarit, mutta ei vaan kelpaa mulle.

Ei kelpaa hälle se mikä helepottas näitten kuuntelemista....en mä tietääkseni oo jakanu pojoja sillä perusteella, että mistä se soolo on kuunneltavissa...enkä aio tehdä niin jatkossakaan..
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
thomasgynn
25.05.2007 10:32:14
Mun mielestä lickit on fraasisanastoa, joka tulee haldata soitti sitten laulun väleihin tai muuten vaan sooloo....improvisoiden...

Varmaankin näin. Oma selitykseni tarkoittaa ehkä pikemminkin filliä, joka voi olla vaikka joku yhden nuotin tujaus kun taas nuolaisu on ilmeisesti aina pitempi kokonaisuus.
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
touhis
25.05.2007 10:49:09
En kyllä ymmärrä, ei mulla ole ollut mitään ongelmia suntuubin kanssa.
Takaisin etelä-savoon kunnon ihmisten pariin.
blaekie
25.05.2007 10:52:50

tästä on ollut juttua aiemminkin, mutta ongelma on sellainen että määrättyjen ISP-palvelutarjoajien verkoissa ei suntuubista suoraan linkistä lataus playeriin toimi kunnolla. Esim mulla toimii himassa (Sonera) , firmassa (Songin verkko) , ok .
Nii onkii ...
joaa
25.05.2007 11:40:44
Sain vihdoinkin mikserin tunnukset, mutta miten esimerkiksi hakemistoon mp3.mikseri.net/hifi/ pääsee lisäämään tiedoston? Mulla selain ilmoittaa riittämättömistä käyttöoikeuksista vai pitäisikö jostain mikserin sivuilta päästä tähän hifi-hakemistoon?
Tietysti Pauligin
25.05.2007 11:42:45
Sain vihdoinkin mikserin tunnukset, mutta miten esimerkiksi hakemistoon mp3.mikseri.net/hifi/ pääsee lisäämään tiedoston? Mulla selain ilmoittaa riittämättömistä käyttöoikeuksista vai pitäisikö jostain mikserin sivuilta päästä tähän hifi-hakemistoon?

Hallinta ---> Biisit ja soittoäänet ---> lisää uusi biisi

tms.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Manetti
25.05.2007 12:00:02 (muokattu 25.05.2007 12:00:57)

Et ole vielä luonut projektia mikserisivuilles.

Meet siihen etusivulles , sitte asetukset - projektit - uusi projekti, esim sooloskabat. - sitte meet sille uudelle projektisivulles ja menet hallintaan.. sieltä löytyy kohta lisää uusi piisi.... kysy lisää jos nää neuvot ei riitä.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
J.Hollström
25.05.2007 12:33:58 (muokattu 25.05.2007 12:34:10)
Haluaako joku jatkaa pisteiden kirjaamista, vai heitetäänkö alltime-taulukko bittien taivaaseen? 12523 pistettä ynnätty ja mulla on kilsat täys.

Lähdekoodi löytyy täältä: http://juki.1g.fi/ss/SooloSkaba_Ranking.xls
Manetti
25.05.2007 15:59:00

Mun kokemuksen mukaan joka skabassa on muutama tuubi joita jotkut eivät pysty kuuntelemaan.....mulla tätä ongelmaa ei ole, mutta jos on mahdollista laittaa ne muualle ku tuubiin ni jokainen pääsis kuuntelee kaikki piisit ilman mitään downloadaustsydeemeitä.
MadMatt
25.05.2007 18:45:21

Onpas hiljaista, kannatuksen vuoksi:

http://www.saunalahti.fi/mavartia/Kuha_82.mp3

Suomen Marc Ribot on löytynyt ;-)
Nothin' but the blues
Kuha
25.05.2007 19:17:17

Suomen Marc Ribot on löytynyt ;-)

Mun piti oikein googlettaa tuo kaiffari, Kuuba meininkiä, tiedä häntä.
MadMatt
25.05.2007 19:20:48

Mun piti oikein googlettaa tuo kaiffari, Kuuba meininkiä, tiedä häntä.

Tom Waitsin luotto kitaristi.
Nothin' but the blues
Kuha
25.05.2007 19:28:18

Tom Waitsin luotto kitaristi.

Joko Telen tilaus lähti?
MadMatt
25.05.2007 19:46:25 (muokattu 25.05.2007 19:55:56)

Joko Telen tilaus lähti?

En Perk*** osaa päättää minkä mallin sitä ottais, mut Kyllä mä jonku varmaan piakkoin tilaan.
Nothin' but the blues
Tietysti Pauligin
25.05.2007 19:56:31

Voihan nuo koneellekin ladata, mutta kun kaikki muut kuuntelee (ja ne myös ilman eri käskyä siihen aukeaa) selaimessa Quicktimella, niin nuo täytyy ladata koneelle erikseen. Selaimesta Quicktimen playerilla kuunneltuna pätkäisee parin sekunnin jälkeen.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Manetti
25.05.2007 20:14:29
https://norssiportti.oulu.fi/docs/l … y/level_0/TheGore_Sooloskaba_82.mp3
Kai sitä pitää joskus uskaltaa.

Ei onnistu laulaa eino gröön....ainakaan mulla tämän kuuntelu, linkissä joku virhe, ehkä?
Kuha
25.05.2007 20:16:31

Ei onnistu laulaa eino gröön....ainakaan mulla tämän kuuntelu, linkissä joku virhe, ehkä?

Mulla tuo pelaa, Mäkitossulla tosin.
Manetti
25.05.2007 20:23:03 (muokattu 25.05.2007 20:28:29)
Mulla tuo pelaa, Mäkitossulla tosin.

Taas Bill Gatesin syy. oisko sittekii vietävä tää masiina tonne järveen verkonpainoksi? mulla ilmottaa, et ei voi toistaa tiedostoa koska palvelin ei vastaa, tai polku on väärä tai varmennevirhe tai linkki ei toimi tai........
vai onks tää joku mäkkärirulettajien jäynä häh? :)

no no..... nyt tuli vastaus: Tämän sivuston varmenteessa on ongelma.
Tämän sivuston varmennetta ei ole myöntänyt luotettu myöntäjä.
Suojausvarmenneongelmat saattavat johtua huijausyrityksestä tai palvelimelle lähettämäsi tiedon salakuuntelusta.
On suositeltavaa, että suljet tämän WWW-sivun, ja että et siirry tähän sivustoon.

Selvä Mäkkäriheppujen hyökkäysyritys viatonta windowssia ja rutiköyhää Bill:iä vastaan 8)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)