Perkkis 16.01.2011 20:35:34 | |
---|
Sakmongkol: Fender Medium ja pyöreällä kärjellä soitti. Mitä olen videoita vahdannut niin enimmäkseen pelkällä plekulla mutta kaikenmoista kuritusta harrasti kyllä. Eikös se tasainen pää ollut... No man should be without TP
-Beavis |
texjazz 17.01.2011 07:10:49 | |
---|
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
akuankkakomppi 17.01.2011 07:39:51 (muokattu 17.01.2011 07:44:14) | |
---|
glx405: http://www.youtube.com/watch?v=wWu01J39YG4 Milläs rämpyttimellä Teuvo tuossa vetää? Kitara on Billy Gibbonsin SRV:lle lahjoittama Hamiltone, lempinimeltään "Main". "Custom Hamiltone Lurktamer built by James Hamilton of Buffalo, NY, received as gift from Billy Gibbons in 1984." Ensiesiintyminen keikalla Buffalon yliopistolla huhtikuussa 1984. sum ergo cogito |
harjuvuori 17.01.2011 15:44:41 | |
---|
Sakmongkol: Fender Medium ja pyöreällä kärjellä soitti. Mitä olen videoita vahdannut niin enimmäkseen pelkällä plekulla mutta kaikenmoista kuritusta harrasti kyllä. Siinä se on meidän SRV asiantuntijakin jo. Kuoli ennekuin edes synnyit. Pysyttele vaan Malmsteenissa ja jätä oikeat kitaristin rauhaan asiantuntevilta lausunnoiltasi. |
MoreK 17.01.2011 16:19:42 | |
---|
harjuvuori: Siinä se on meidän SRV asiantuntijakin jo. Kuoli ennekuin edes synnyit. Pysyttele vaan Malmsteenissa ja jätä oikeat kitaristin rauhaan asiantuntevilta lausunnoiltasi. Öööö? Ihan hyvä kommenttihan toi oli, parempi kuin sulla. Ei kai se ikään kattele, jos jotain tietää? |
Perkkis 17.01.2011 17:54:07 | |
---|
MoreK: Öööö? Ihan hyvä kommenttihan toi oli, parempi kuin sulla. Ei kai se ikään kattele, jos jotain tietää? Tapelkaa poijat,saatte tupakkia... No man should be without TP
-Beavis |
Sakmongkol 17.01.2011 18:20:52 (muokattu 17.01.2011 18:21:52) | |
---|
harjuvuori: Siinä se on meidän SRV asiantuntijakin jo. Kuoli ennekuin edes synnyit. Pysyttele vaan Malmsteenissa ja jätä oikeat kitaristin rauhaan asiantuntevilta lausunnoiltasi. Vaikka Yngwie onkin paras niin ei se estä minua kuuntelemasta ja tutkimasta myös muiden kitaristien tekemisiä. SRV on kiinnostusteni listalla erittäin korkealla. Perkkis: Tapelkaa poijat,saatte tupakkia... Kai se on Manitouta? Tai Camelia vähintään? E: sitä paitsi ehdin olla Severin kanssa yhtä aikaa elossa yli neljä kuukautta. |
Perkkis 18.01.2011 15:21:17 | |
---|
Sakmongkol: Vaikka Yngwie onkin paras niin ei se estä minua kuuntelemasta ja tutkimasta myös muiden kitaristien tekemisiä. SRV on kiinnostusteni listalla erittäin korkealla.
Kai se on Manitouta? Tai Camelia vähintään? E: sitä paitsi ehdin olla Severin kanssa yhtä aikaa elossa yli neljä kuukautta. Eiköhän myö ihan tuolla Marlborolinjalla mennä... No man should be without TP
-Beavis |
Perkkis 18.01.2011 19:04:33 | |
---|
Siis voi jessus kun jätkä vetää tunteella,kuuntele ny vaikka Little Wingiä...Siinähän on melkeen enemmän tunnetta ku Hendrixin omassa... No man should be without TP
-Beavis |
akuankkakomppi 18.01.2011 19:19:19 (muokattu 18.01.2011 19:20:51) | |
---|
sum ergo cogito |
Perkkis 19.01.2011 16:30:54 | |
---|
Se on kans ihan sairas se El Mocambon keikan "Lenny"... No man should be without TP
-Beavis |
MannihilatoR 20.01.2011 10:45:22 | |
---|
Perkkis: Siis voi jessus kun jätkä vetää tunteella,kuuntele ny vaikka Little Wingiä...Siinähän on melkeen enemmän tunnetta ku Hendrixin omassa... nii se Jorma huusi yleisöstä aikanaan hyvän neuvon Stiivi Reille: "vedä tunteella, kuulostaa tunteikkaammalta". |
MannihilatoR 20.01.2011 10:45:53 | |
---|
Perkkis: Se on kans ihan sairas se El Mocambon keikan "Lenny"... mikä sairaus sillä oli :/ |
Perkkis 20.01.2011 15:19:46 | |
---|
MannihilatoR: mikä sairaus sillä oli :/ En kyllä tiiä,ei terve ihminen voi tuollalailla vetää :D No man should be without TP
-Beavis |
boydon 24.01.2011 02:15:51 | |
---|
Stevie Ray Vaughanin kolmella eri keikalla nahtyäni voin vain todeta että kyllä se oli järjettömän kova soittaja ja hallitsi kitaraansa ihan miten tahtoi. Oliko muuten kukaan kulttuuri talolla kun mies soitti Tin pan Alleyn hymyssä suin kitara koko biisin ajan selän takana. Ammattimies, en voi muuta sanoa. |
Perkkis 24.01.2011 17:12:55 (muokattu 24.01.2011 17:13:03) | |
---|
boydon: Stevie Ray Vaughanin kolmella eri keikalla nahtyäni voin vain todeta että kyllä se oli järjettömän kova soittaja ja hallitsi kitaraansa ihan miten tahtoi. Oliko muuten kukaan kulttuuri talolla kun mies soitti Tin pan Alleyn hymyssä suin kitara koko biisin ajan selän takana. Ammattimies, en voi muuta sanoa. Lucky bastard. No man should be without TP
-Beavis |
akuankkakomppi 24.01.2011 17:47:55 | |
---|
boydon: Stevie Ray Vaughanin kolmella eri keikalla nahtyäni... Mulla oli tilaisuus, aikaa ja jopa rahnaa mennä kahdelle SRV:n keikalle. Minä hölmö en mennyt, tuumailin vaan että ehtiihän sitä seuraavalle kierrokselle. Hieman palsamia haavoihin toi tapaaminen Chris Laytonin ja Tommy Shannonin kanssa. Tommy varsinkin osoittautui erittäin mukavaksi mieheksi, mukavia juttuja mm. vanhasta Fender-bassostaan kertoi. sum ergo cogito |
Perkkis 24.01.2011 19:50:51 | |
---|
akuankkakomppi: Mulla oli tilaisuus, aikaa ja jopa rahnaa mennä kahdelle SRV:n keikalle. Minä hölmö en mennyt, tuumailin vaan että ehtiihän sitä seuraavalle kierrokselle. Hieman palsamia haavoihin toi tapaaminen Chris Laytonin ja Tommy Shannonin kanssa. Tommy varsinkin osoittautui erittäin mukavaksi mieheksi, mukavia juttuja mm. vanhasta Fender-bassostaan kertoi. Siinä toinen. No man should be without TP
-Beavis |
antnis 24.01.2011 20:16:34 | |
---|
boydon: Stevie Ray Vaughanin kolmella eri keikalla nahtyäni voin vain todeta että kyllä se oli järjettömän kova soittaja ja hallitsi kitaraansa ihan miten tahtoi. Oliko muuten kukaan kulttuuri talolla kun mies soitti Tin pan Alleyn hymyssä suin kitara koko biisin ajan selän takana. Ammattimies, en voi muuta sanoa. Olin juu, mutta tuosta ei o muistikuvaa. |
akuankkakomppi 24.01.2011 20:19:38 | |
---|
Perkkis: Siinä toinen. No joo, miten tuon nyt ottaa - "lucky bastard" vai tapaus "lopussa kiitos seisoo", SRV:n musaa kuitenkin vuodesta 1984 asti kuunnellut. Tapaaminen Double Trouble -äijien kanssa oli kieltämättä aika ovela yhteensattuma: DT oli Austinissa, Texasissa juuri samana päivänä kuin meikäläinen. Antone'sissa, tottakai. Tuolla reissulla kävin myös "pyhiinvaellusmatkalla" SRV:n patsaalla ja moikkaamassa Ray Hennigiä. Hieno mies, tämä Mr. Hennig; R.I.P. sum ergo cogito |