-Cale 07.10.2010 17:52:08 | |
---|
Aina ei kehitys mene eteenpäin, tai ehkä eteenpäin, mutta ei parempaan suuntaan. Sama kehitys näkyy mm. nykypäivän saundeissa 90-luvun alusta lähtien. |
crestfall 07.10.2010 23:23:55 | |
---|
Kontiak: Mitä pettyneet ovat löytäneet vaihtoehdoksi GP:lle? TuxGuitar? GP4.1. EDIT: Virhe! Tyhjä tai liian informatiivinen kirjoitus! Kelpaisiko ilmainen instrumentaalimusiikki? Ihmettele & ihastu: http://www.svetogorsk.fi |
Ramenia 27.10.2010 20:10:30 (muokattu 27.10.2010 20:10:39) | |
---|
Tuxguitar Ei tosi metallisti tunteja tarvitse! |
vvaltsu 30.10.2010 22:28:04 | |
---|
Typerä ohjelma kun en saa piraattia toimimaan tällä omalla koneella. Ukon paskaläppärillä sain kopiontiestot kierrettyä vahingossa kylläkin. Tökkii vaan ihan sairaasti, ja pikaisen kokeilun jälkeen RSE-soundit oli niin riipivän kuulosta, epäselvää suhinaa ja sirinää että meitsin wanha Line6 ois ollu boutique-peli niihin verrattuna. Ei ehkä niin vittumaisen kuulosta kun GP5-RSE-pörinät mutta silti ihan järkyttäviä. Ei tainnut edes olla midi-ääniä vaihtoehtona. Kaiken kaikkiaan siis raskas, vaikeaselkoinen, vaikeasti kräkättävä ja ylihinnoiteltu ohjelma. GP5 riittäköön minulle tässä elämäntilanteessa. Aamen. Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
Juzo95 16.01.2011 10:10:09 | |
---|
Nostetaan tämäkin nyt hetkeksi ylös. Onko tälle mitään omia tabeja kun noi vanhat guitar pro tabit joita käytn GP5 niin kuulostaa ihan väärältä. Esim säröt väärässä paikassa Jos et tiedä mitä soittaisit, soita mitä tiedät... |
JamesHetfield 16.01.2011 11:26:25 (muokattu 16.01.2011 11:27:16) | |
---|
tender.insanity: Latailin just demon. Ainakin soundimaailma on huomattavan parempi kuin GP5:n RSE soundit. Vasta noita demoja käynyt läpi ja kohta pitää paneutua tuohon editointipuoleen. EDIT: Eikös tässä perkele saa auki GP5 tiedostoja? Itse kanssa tuhahdin kun sain ladattua 6:n demoversion ja ensimmäiseks lukasee ohimennen läpi sen listan mitä demoversiolla EI voi tehdä.:) (mm ei pysty avaamaan demoversion ulkopuolisia tiedostoja, toisaalta omia kyhäelmiä ei pysty tallentamaankaan, että...) Jäi sitten testaamatta koko demoversio, ja hankkimatta se kokoversio, tarkoitus kun oli että olis pari kinkkistä tabia saanut pitkästä aikaa ladattua netistä, niistä kun ei löytynyt kuin guitar pro -tabuja. Jees. www.raaka-aine.com
www.myspace.com/relapsecontrolfin |
M4ss3 m/ 16.01.2011 11:50:13 | |
---|
JamesHetfield:niistä kun ei löytynyt kuin guitar pro -tabuja. Jees. Lataa Tuxguitar. On ilmanen ja avaa Guitar Pro-tabeja. ....ieeesssssss |
RekoS 19.06.2011 14:16:11 | |
---|
Mikähän tässä GP5:ssa on vikana, kun nuotit näkyy läpinäkyvinä? Näin: http://muusikoiden.net/dyn/users/88331.jpg Muuttaisin muuten gp4:ksi, koska gp5:n on täysin paska, mutta sekään ei onnistu kun tulee vaan sejasetiedosto.gp4.gp5 kun ennen tuokin on toiminut. |
sympxgtr 19.06.2011 14:36:13 (muokattu 19.06.2011 14:36:28) | |
---|
|
tender.insanity 19.06.2011 16:06:17 | |
---|
sympxgtr: PS. onko GP6:sta saatu vielä kunnollista versiota? Eipä kait. En ole GP 6:a käyttänyt ollenkaan, kun on niin paska. GP 5.2:lla mennään. |
sympxgtr 19.06.2011 17:26:54 | |
---|
tender.insanity: Eipä kait. En ole GP 6:a käyttänyt ollenkaan, kun on niin paska. GP 5.2:lla mennään. Joo, eipä taida paljoa GP:n äijillä asiakastyytyväisyys kiinnostaa. |
Ianuarius 19.06.2011 18:16:20 | |
---|
Kaikki arvostelut mitä oon GP6:sta lukenu on sanonu, että se on ihan mahtava ja mullistava ja täydellinen ja loistava ja selkeä ja helppokäyttöinen ja innovatiivinen jne. yms. etc. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
crestfall 19.06.2011 20:58:01 | |
---|
Ianuarius: Kaikki arvostelut mitä oon GP6:sta lukenu on sanonu, että se on ihan mahtava ja mullistava ja täydellinen ja loistava ja selkeä ja helppokäyttöinen ja innovatiivinen jne. yms. etc. Mmmmmmmtä? :D Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |
Ianuarius 19.06.2011 22:33:52 | |
---|
crestfall: Mmmmmmmtä? :D Nii, se muaki kiinnostais. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Jormes 21.06.2011 17:01:42 | |
---|
RekoS: Mikähän tässä GP5:ssa on vikana, kun nuotit näkyy läpinäkyvinä? Näin: http://muusikoiden.net/dyn/users/88331.jpgKovasti stemmoilta näyttävät. En nyt muista miten tuon asetuksen sai pois GP5:ssä, mutta GP6:ssa ainakin saa pois kun ottaa soittimen tiedoista "Slash" laatikosta ruksin pois. En tosin ole yhtään varma sisältääkö GP5 edes tuota kyseistä toimintoa. |
Mr.Sit.com 21.06.2011 17:07:26 | |
---|
Jormes: Kovasti stemmoilta näyttävät. En nyt muista miten tuon asetuksen sai pois GP5:ssä, mutta GP6:ssa ainakin saa pois kun ottaa soittimen tiedoista "Slash" laatikosta ruksin pois. En tosin ole yhtään varma sisältääkö GP5 edes tuota kyseistä toimintoa. Mulle tuli mieleen et on käytössä se toiminto mikä pistää hiljaset nuotit vaaleemmalla ja kovemmat tummemmalla, saa päälle ja pois ku painaa F11. Sit tosin kaikki nuotit pitäis olla tyyliin pianopianissimo :P Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
henrihell 26.06.2011 01:51:34 | |
---|
Mun mielestä GP6 on paljon helppokäyttösempi ku GP5, ja siinä on uusia toimintoja joita vitosessa on kaivannu. Esimerkkinä puhallustransponointi, eli kaiken kirjotta normisti C-duurissa ja aktivoi transponoinnin nii on puhallussoittimetki oikeissa sävellajeissa. =) RSE on paljo paremmin muokattavissa, mutta muuten soundit on surkeempia ku GP5:ssä. Suuri osa soundeista kuulostaa jopa epävireisiltä. Etenki piano on niin epävireessä että siit ei saa minkäänlaista kuvaa miltä biisi kuulostais oikeesti. Toivon että seuraavaa versioo eivät muuta tee ku parantaa soundeja nii että ne toimii. |
Ianuarius 26.06.2011 10:02:25 | |
---|
Mua taas ei vois vähempää kiinnostaa koko rse. Ei ne miltään oikeilta soittimilta tuu ikinä kuulostaan, että turha vaiva. Sama kuunnella mikrosoftin synalla. Tyhjänpäiväseen paskaan siis tuhlattu gigatolkula tilaa. Tollasen ohjelman pitäis mun tajunnassa mahtua korkeintaan 30 megaan. Ohjelmassa ei ole oikeastaan mitään niitä ominaisuuksia, joita olisin ite siihen kaivannu. Lisäksi se on aivan saatanan raskas (lue: isompaan biisiin jokainen nuotin vaihtaminenkin vaati 15 sekunnin latausajan), ei osaa lukea gp5-tiedostoja oikein (mikä on ehkäpä yksi vuosituhannen suurimpia FAILeja), ja ne kehittäjät on yleisestiottaenki sellasia turhantärkeitä paskapäitä, ettei huvittais lähetellä siihen suuntaan enää penniäkään. Ja miks vitussa ne ei voinu tehä GP5:stä toimivaa versiota? Kuitenki siitäki maksoin aika hyvän hinnan ja se hädin tuskin toimii. Suoraan sanottuna vituttaa, että guitar pro 3 oli aikanaan niinki loistava ohjelma ku se oli. Se oli ehkä kooltaan sen 5 MB, eikä kaatuillut missään vaiheessa. Työskentely oli todella sutjakasta sen kanssa, kun ei ollut mikään muistirohmu. Nyt sitten, kun gp-formaatit on niitä, joita eniten käytetään, niin firma puskee ulos tollasia.... Äh, no antaapa olla. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
crestfall 26.06.2011 11:03:01 | |
---|
Ianuarius: Suoraan sanottuna vituttaa, että guitar pro 3 oli aikanaan niinki loistava ohjelma ku se oli. Se oli ehkä kooltaan sen 5 MB, eikä kaatuillut missään vaiheessa. Työskentely oli todella sutjakasta sen kanssa, kun ei ollut mikään muistirohmu. Nyt sitten, kun gp-formaatit on niitä, joita eniten käytetään, niin firma puskee ulos tollasia.... Äh, no antaapa olla. Itse oon todennut GP4.1:n olevan se paras. Seio ehkä yhtä luotettava ja kevyt kuin GP3, mutta ikinä sei o kaatunut, joskus vain äänet menevät sekaisin ja siihen riittää yleensä simppeli pause/play. GP3:sta puuttui muutamia ominaisuuksia joita en joko löytänyt tai olivat niin hankalasti piilotettuja verrattuna neloseen, etten oikein tykännyt. GP5 on koneella jotta voin exportata filet *.gp4-muotoon, eikä mihinkään muuhun, en tajua miksi siinä otettiin niin järjetön harppaus taaksepäin GP4:n toimivasta yksinkertaisuudesta. Esim. en ole vieläkään löytänyt miten tabulatuurien sävelen kesto saadaan näkyviin, vaikka luulisi senkin ominaisuuden siellä jossain olevan. Nyt jos haluaa soittaa, niin pitää kytätä että mistä soitetaan tabulatuureista ja miten soitetaan nuoteista, kun ei vielä prima vista taitu. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |
Ianuarius 26.06.2011 11:37:29 (muokattu 26.06.2011 11:41:20) | |
---|
Ku ottaa standardinuotit pois näkyvistä, niin näkyy tabeissa nuottien kestot... jos siis tätä hait? Kyllähän se nelonenkin oli hyvä, mut itellä oli vaan sen aikaan niin paska kone, ettei oikein jaksanu pyöritellä sitä. Sit ku vaihdoin parempaan, niin vitonen oli jo tullu, että se nelkku meni vähän niinku sivu suun. Ite aloitin GP-harrastuksen 2.3.-versiolla, mutta siinä ei tainu edes triolit soida oikein. Ja kyllähän kolmosesta ominaisuuksia puuttu vaikka kuinka helvetisti. Mut en mä käsitä, että jos siihen ohjelmaan ohjelmoi pari uutta merkkiä (siis ihan ttf) ja ohjeita, että miten synan pitää ne midit soittaa, niin miten voi koko kasvaa 50 MB? Miten voi muistin tarve kasvaa kymmenkertaiseksi? Sama ku lisäis Notepadiin jonku uuden merkistön, nii yhtäkkiä kestäiski puol minuuttia aukasta se ohjelma. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |