Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 578 79 80 81 82122 123 124 125 126
Manetti
21.05.2007 22:20:06 (muokattu 21.05.2007 22:21:21)
No woi taiwahan talikynttilaet. Nyt ei ole varastossa (hyvää) taustaa. Kiitokset kaikille, yritän jotain väsätä.

Onnea Kuhalle! ja kaikille tasapuolisesti seuraavaan skabaan.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
Ossi
21.05.2007 22:27:02

...mua on kusetettu.......8)

Todennäköisesti jotain tuollaista tulee varmaan mieleen loppupäätelmänä eletystä elämästä siinä vaiheessa, kun vetelee viimeisiä henkosia johonkin sydän-keuhko-maksa-perna-munuais-avanne-katetri multiefektiin kytkettynä :)
"Ihminen seisoo oman itsensä varjossa ja valittaa maailman pimeyttä."
velsa
21.05.2007 22:37:43

Todennäköisesti jotain tuollaista tulee varmaan mieleen loppupäätelmänä eletystä elämästä siinä vaiheessa, kun vetelee viimeisiä henkosia johonkin sydän-keuhko-maksa-perna-munuais-avanne-katetri multiefektiin kytkettynä :)

täs oli fiilistä!!!!!!!!!
mä diggasin ihan homona!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
blaekie
21.05.2007 22:45:20

tos vaiheessa voi jo sitten sanoo (jos jotain korvien välissä vielä liikkuu, autuaassa dementian tilassa) , et pistäkää styrkkarit standby:lle ja lopuksi off:iin :-)
Nii onkii ...
sulevi
22.05.2007 08:28:44
Missähän lie sooloskabaan 56 (tammikuu 2007) osallistuneet Glottis, Volcom, Mazah, sulevi, tinde, sähkö, edy, ravensoul..

Mun makuuni tämä 81. sooloskaba on tasokkain näistä kahdestakymmenstäviidestä.

"Usko suomalaiseen kitarataituruuteen säilyy ja jatkuu edelleen tämän hienon kilvoittelun ansiosta.."

Syytän microsoftia: vaihdoin vistaan ja nyt äänikortin ajureita ei ala kuulumaan. Nauhottaminen ei oikein onnistu.. Paljon on kyllä mennyt hyviä taustoja ohi. Varsinkin tämä viimeinen. Lämmittää mieltä että kaipailet :)
Lennu
22.05.2007 08:53:34

Kivaa oli jälleen ja U.Honeyn kiippariveto oli kyllä mahtava. Ei kyllä osannut laittaa minkäännäköseen järjestykseen, jopa pisteenanto tuntui väärältä, kun monelle hyvälle ei riittänyt :(

Mulla ei kyllä ollut kompuraa ;) mutta kyllähän tuon muovilaatikon soundin erottaa. Seuraavan vedänkin sitten putkisärköllä ja vahvistimella. Juu. Ehkä vähän delayta. Sikäli kun löydän niille muuntajat tuolta miljoonalaatikosta, heh.
Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
blaekie
22.05.2007 09:49:49

täs oli syfiilistä!!!!!!!!!
mä diggasin ihan
ia homoja!!!!!! 8-)

......................................................
Nii onkii ...
velsa
22.05.2007 11:47:25

syia 8-)

......................................................

lähteekö cob jatkotarina käyntiin.......
blaekie
22.05.2007 12:33:39

lähteekö cob jatkotarina käyntiin.......
juu ei viitti lukottaa tätä ketjua ..... hehhe
Nii onkii ...
Kuha
22.05.2007 20:59:46

Jaahas, nyt olis tarjolla vain "Green Onions" wannabe perusurkujööttitaustaa. Kehtaanko laittaa vai ammutteko heti?!
MadMatt
22.05.2007 21:00:46

Jaahas, nyt olis tarjolla vain "Green Onions" wannabe perusurkujööttitaustaa. Kehtaanko laittaa vai ammutteko heti?!

Pistä kehiin vaan :-)
Nothin' but the blues
stratomaster
22.05.2007 21:16:45

Kyllä mulla ainakin putoo!
Manetti
22.05.2007 21:31:46

Erittäin muikea tausta.... Hyvä Hyvä!
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
BigPapa
22.05.2007 21:35:29 (muokattu 22.05.2007 21:41:48)

No toihan nyt on sit Green Onions tai Sonny Boy Williamsonin Help Me...

Pitääks tohon vetää plyyssiä vai mahtaako tulla valituksii sit taas jostain samoista peruslickeistä jos vetää? V..tu mä en oikein jaksais tota....
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
velsa
22.05.2007 22:11:26

Pitääks tohon vetää plyyssiä vai mahtaako tulla valituksii sit taas jostain samoista peruslickeistä jos vetää? V..tu mä en oikein jaksais tota....

jos vedettäs kaikki hirrrveetä prokee......8)
velsa
22.05.2007 23:22:47

toivottavasti kellään ei mee herne nenään ku soitin yhden komppiskeban tohon omaan vetooni messiin......pitihän toi pohja jollain saada svengaamaan....eh,eh.....8)8)8)
BigPapa
22.05.2007 23:39:04

säveltäjä oli laittanu parit jekut messiin......8)

No en nyt noita oikein jekuiks kutsuis.... ne on ihan normaalia tiätyn tyyppisesä plyyssissä...jos mennään tahdilla yli tai alle...se siitä...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
WanhaWetäjä
23.05.2007 02:23:29

Mitäs noi lickit on??
Tikkareita???
Mä oon totaalisen pihalla tosta nykykitaraterminologiasta, kas kun olen tuolta humppapuolelta...
Toi edellinen tausta olis ollut kyllä ihan mun osastoa, hienoa hissiosastoa, prkl kun työt haitaa harrastuksia!Ja olihan muuten saatanan upea veto toi Kuhan voittosoolo,prkl!!!

Emmää tota bluesia, tai mitä toi uus tausta nyt onkaan, oikeen osaa...no jos jotain koittais vääntää, menee kuiteski taas ainakin pari skabaa töitten takia vituralleen ;-(
Ostan Casion kun täytän 50v...
velsa
23.05.2007 08:19:37

No en nyt noita oikein jekuiks kutsuis.... ne on ihan normaalia tiätyn tyyppisesä plyyssissä...jos mennään tahdilla yli tai alle...se siitä...

niin mut sä ootki plyysguru........8)
stratomaster
23.05.2007 09:02:19 (muokattu 23.05.2007 09:03:51)

Emmää tota bluesia, tai mitä toi uus tausta nyt onkaan, oikeen osaa...no jos jotain koittais vääntää, menee kuiteski taas ainakin pari skabaa töitten takia vituralleen ;-(

Vai et osaa bluesia :DD? Muistan vieläkin kovan vetos skabasta 56.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)