Aihe: Bed of razorsin jälkeen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
saha
21.07.2005 17:16:25
No shit, Sherlock.

Vastaavasti:

Vakuuttavasti, taimilleen ja tiukasti soitettu tilubiisi kuulostaa noin äkkiä laskettuna 3476513 kertaa upeammalta kuin sellainen päin persiitä soitettu AC/DC-rock.

AC/DC-tyylisessä musiikissa se perseelleen soittaminen on kyllä paljon vaikeampaa.
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
Swan
21.07.2005 17:19:46
No shit, Sherlock.

Vastaavasti:

Vakuuttavasti, taimilleen ja tiukasti soitettu tilubiisi kuulostaa noin äkkiä laskettuna 3476513 kertaa upeammalta kuin sellainen päin persiitä soitettu AC/DC-rock.

Vaan tuo AC/DC-rock on loppupeleissä helpommin omaksuttavissa kuin mikään tilubiisi. Paitsi että se on teknisesti helpompaa, se myös harjaannuttaa ottamaan kitaran lyömäsoittimena. Kun varmuus soittoon sitä myötä kehittyy, voi myöhemmässä vaiheessa harkita siirtyvänsä niihin tilubiiseihinkin.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Explorer
21.07.2005 17:22:06
Vaan tuo AC/DC-rock on loppupeleissä helpommin omaksuttavissa kuin mikään tilubiisi.

Aivan sama onko se helpommin omaksuttavissa. Kyseessä oli hyvältä kuulostaminen, mikä on ihan eri asia.
New Millennium Cyanide Christ.
lxi
21.07.2005 17:22:57 (muokattu 21.07.2005 17:23:22)
Vakuuttavasti, taimilleen ja tiukasti soitettu kuulostaa upeammalta kuin sellainen päin persiitä soitettu.

Te teette asioista aivan liian vaikeita itsellenne ja muille.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Kärpäsruoska
21.07.2005 17:24:51
Oonhan minä nyt eka akustisella opetellut soinnut soittamaan ja tosi kauan tykkäsin soittaa joidenkin biisien mukana viitossointuja. Mutta voisihan niitä Bodomin biisejä soittaa myös "kompaten" eli ei Laihon osuutta. Kävisikö sitten aloittelijan soittaa Bodomia? Tuon takia vaan haluaisin oppia sooloilemaan koska pikkuveli kuuntelee myös CoBia ja kysyy aina "miks sä et soita Bodomii kun vähän matkaa?" Ja se vituttaa sanoa että mä oon liian paska!!! No, jätetään sitten Bodomien SOOLOT myöhemmälle (ja muut tiluliluleilattelut :)). Mutta en juuri ihaile mitään muuta bändiä kuin Bodomia ja tänäänkin ostin niitten levyn. Muuten aika hassu juttu etten ole koskaan aikaisemmin ostanut mitään levyä, olen vain saanut niitä lahjaksi. Koneella on tullut kuunneltua.

Bäy? Siis niin päin että BODOMIEN soolot myöhemmälle. Tuota videota en ole katsonut, mutta kun sooloja haluat soittaa niin aloita vähän helpommista. Tuolla aloittelijat-palstallahan niitä on pitkät listat. On se kuitenkin palkitsevampaa opetella kolmekymmentä muiden kitaristien helpohkoa sooloa kunnolla kuin yksi Laiho-tilu huonosti. Kyllä se Bodominkin soitto helpottuu ajan kanssa. Täällä on annettu ihan oikeita ohjeita, pidä huoli siitä että soitat oikein (en puhu temposta) äläkä yritä mitään mikä on taitoihisi nähden aivan liian vaikeaa. Onnea.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Swan
21.07.2005 17:41:11
Aivan sama onko se helpommin omaksuttavissa. Kyseessä oli hyvältä kuulostaminen, mikä on ihan eri asia.

Katsos kun jotain juttua ei välttämättä saa kuulostamaan hyvältä, ellei sitä ole omaksunut. Se on se soittovarmuus, joka ratkaisee, ja sen kehittämiseen tarvitaan juuri sitä vähemmän haastavan musiikin opettelemista ja soittamista.
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Explorer
21.07.2005 18:13:17
Katsos kun jotain juttua ei välttämättä saa kuulostamaan hyvältä, ellei sitä ole omaksunut. Se on se soittovarmuus, joka ratkaisee, ja sen kehittämiseen tarvitaan juuri sitä vähemmän haastavan musiikin opettelemista ja soittamista.

Supergenius vauhdissa.
Swan
21.07.2005 18:22:11
Supergenius vauhdissa.

En tiedä, mitä ihmettä tässä haet nyt takaa. Mieti vähän: jos olisit aloittelija, niin kummalla tavalla kuulostaisit ennemmin hyvältä, soittamalla helppo- vai vaikeasoittoista musiikkia? Siinä se minun pointtini on. Tilubiisejä on todella paljon hankalampaa saada kuulostamaan hyvältä kuin AC/DC-rokkia. Oli kuinka eri asia tahansa, nämä asiat kulkevat visusti käsi kädessä.
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Explorer
21.07.2005 18:33:15
En tiedä, mitä ihmettä tässä haet nyt takaa.

Nyt en kyllä edes ymmärrä mitä varten aloit yhtäkkiä kinaamaan mun kanssa jostain omista näkemyksistäs.
Swan
21.07.2005 18:41:36
Nyt en kyllä edes ymmärrä mitä varten aloit yhtäkkiä kinaamaan mun kanssa jostain omista näkemyksistäs.

En esittänyt omia näkemyksiäni, vaan tavan, jolla aloittelija voi kehittyä kuulostamaan ei-aloittelijalta.

Alunperinhän tämä lähti tästä kirjoituksestasi:

No shit, Sherlock.

Vastaavasti:

Tässä piilee totuus, mutta sellaista kitaristia ei ole olemassakaan, joka kuulostaisi tiluttaessaan hyvältä ja rokkia soittaessaan huonolta. Sen sijaan päinvastainen tilanne - kuten lainaamassasi tekstissä - on hyvinkin mahdollinen.
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Explorer
21.07.2005 18:47:44
Tässä piilee totuus, mutta sellaista kitaristia ei ole olemassakaan, joka kuulostaisi tiluttaessaan hyvältä ja rokkia soittaessaan huonolta. Sen sijaan päinvastainen tilanne - kuten lainaamassasi tekstissä - on hyvinkin mahdollinen.

Eihän siinä millään tavoin lukenut, että kyse olisi ollut samasta soittajasta! Koitahan parantaa sisälukutaitoasi.
Swan
21.07.2005 18:53:07
Eihän siinä millään tavoin lukenut, että kyse olisi ollut samasta soittajasta! Koitahan parantaa sisälukutaitoasi.

Opettele itse diplomaattista ilmaisua, tai teen sinusta uuden Juccikzen. Samalla voisit kertoa, mikä pointtisi oli, nimittäin sitä ei ole kukaan vielä löytänyt kirjoituksistasi.
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Explorer
21.07.2005 19:00:25
Opettele itse diplomaattista ilmaisua, tai teen sinusta uuden Juccikzen.

Hah.

http://www3.sympatico.ca/nicklozon/retard.jpg
Swan
21.07.2005 19:02:04
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Kärpäsruoska
21.07.2005 19:45:27
Voi voi, pojat, voi voi.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Aman
21.07.2005 20:18:42

Voe helevettiläinen! Kohta irtoaa naama ja pallee repee :D

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Aman
21.07.2005 20:21:25

Hoh.

http://www.onceuponatimecollectibles.com/images/Mirror.jpg

Muhahha, toi oli pahin! :D

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Explorer
21.07.2005 20:33:09
Voe helevettiläinen! Kohta irtoaa naama ja pallee repee :D

Loistavaa, hienoa että viihde toimii!
Swan
21.07.2005 20:37:44
Slapstick on parasta.
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Aman
21.07.2005 21:01:24

Loistavaa, hienoa että viihde toimii!

Kyllä kiitos, aina välillä :) Joko jatkuisi asiaohjelma -linjalla?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)