Aihe: Powerball
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Tiluttaja
13.09.2006 14:56:15
Mulla taitaa olla tällähetkellä suomenennätys tuossa, 14253 siis. Kuka pistää paremmaksi?
immori
16.09.2006 23:19:07
Mulla taitaa olla tällähetkellä suomenennätys tuossa, 14253 siis. Kuka pistää paremmaksi?

Ohhoh, melkoinen tulos..

Tässä muuten mielenkiintoinen linkki powerballin käytöstä musiikin tekoon, kuka tekisi ensimmäisen biisin ;)

http://www.phpbbserver.com/powerbal … topic.php?t=65&mforum=powerball
King_V
25.09.2006 10:14:59
tulipa tuollainen itekkin tässä kuussa hommattua...näppärä vehje...
Forging dreams into the reality
Epämuusikko
25.09.2006 12:04:36
Mulla kerkesi pallo jo pölyttyä. Mutta kivutettuani ranteeni M-Netissä roikkumisella, höystettynä uudelleenaktivoitumisella rumpujen ja pianon harjoittelussa, tähän päälle aloitettu kontrabassoharrastus saivat minut pyyhkimään Powerballista pölyt. Samalla kertautuivat ranteen venytysliikkeet ja aukesi Ice Power.

Eli: normimeininki.
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
immori
26.09.2006 08:18:14
Jepsis, kyllä voimapallon kaivaa suosiolla esiin ainakin jos tulee kädet kipeeksi. itselläni välillä kipeytyy liiasta näppäimistön käytöstä, ergonomiaa pitäisi kehittää..

Mulla kerkesi pallo jo pölyttyä. Mutta kivutettuani ranteeni M-Netissä roikkumisella, höystettynä uudelleenaktivoitumisella rumpujen ja pianon harjoittelussa, tähän päälle aloitettu kontrabassoharrastus saivat minut pyyhkimään Powerballista pölyt. Samalla kertautuivat ranteen venytysliikkeet ja aukesi Ice Power.

Eli: normimeininki.
client
26.09.2006 17:58:20
en jaksa lukea ketjua, sanokaas auttaako tämän käyttäminen esim vasemman käden sormien voimaan, pikkurilli ja nimeton saisivat olla voimakkaampia
LarryHat
26.09.2006 20:58:24
En nyt tiedä, miten paljon kyseinen laite sormien voimaan vaikuttaa. Kai se on vähän niinkuin sen tarkoitus(?) Mutta jos soittelet paljon niillä heikoimmilla sormilla, ne vahvenevat pikkuhiljaa. Se on ehkä parasta reeniä. Tekniikka kehittyy samalla.
client
27.09.2006 16:11:22 (muokattu 27.09.2006 17:22:06)
ekoja enkkoja 9300.. ja käsi hellänä kyllä tuo oikeesti toimii
edit: 10 105 vajaalla ½h pyörittelyllä, kyllä on hauskaa :D ja ihan kun ois salilla käyny.....
Shredder
27.09.2006 19:33:30
en jaksa lukea ketjua, sanokaas auttaako tämän käyttäminen esim vasemman käden sormien voimaan, pikkurilli ja nimeton saisivat olla voimakkaampia

Itellä on tommonen mut eri niminen joku saksalainen gyropallo. Mulla se on ainakin auttanu tohon voimaan ja kortinaatio kykyyn. Kannattaa treenata sillai et ottaa vaan sormen päillä kiinni niin saa puristus voimaa siihen pikkurilliinkin.
client
27.09.2006 19:54:35
joo niin olen nyt tehnyt tässä. vasurilla etenkin puristusvoimaa....sitä tartteen.. mut samana iltana ku tolla veivaa, ni ei tartte kyllä kitaraa soitella :D
immori
06.10.2006 14:31:17

kyllä sen pitäs vahvistaa kaikkien sormien puristusvoimaa. ainakin toi METALL pallo tekee niin ;)
Tasapaino
06.10.2006 14:35:04

Oho. Taidat tuntea itsesi mahdottoman tärkeäksi.
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
Route 66
06.10.2006 18:20:41

oot vaan kateelline ,,
if only::::ifonlie
Tiluttaja
07.10.2006 01:27:54 (muokattu 07.10.2006 01:28:44)

No pitäähän sitä joskus vähän päteä kun siihen on mahdollisuus :D. Ja on tuon tuloksen eteen kyllä sitten töitä tehtykkin.
ilmarihh
13.10.2006 10:43:55
mulla on ollu tuommone gyrotwister saksasta tilattuna, oli tosiaan sen alle 20e posteineen ja laskulla sai maksaa kätevästi, toimitusaika ei ollut pitkä ollenkaan, eli kuten sivut lupaavat: lähetys samana päivänä.

oman ranteeni se pelasti täysin, oli siinä määrin kipeä että meinasin jo sahata koko ranteen irti. melkein ainakin ;) (ranne oli siis tulehtunut jo kohtalaisen pahasti soittamisesta, väärällä tekniilalla todennäköisesti)

mua kiinnostaakin: onko kukaan testannut gyrotwisteriä JA powerballia? mitä eroja ootte huomanneet?

mää oon testannu kumpaakin, mutta en yhtäaikaa, eli kokemukset perustuu ihan muistikuviin.... powerball (halvin malli) tuntui ehkä hiukan raskaammalta ja pienikokoisemmalta(?) ja oli myös ehkä hiljaisempi...

oon tässä miettinyt että jos sijottais tommoseen powerballiin jossa on kierrosmittari...
immori
13.10.2006 12:14:07
PowerBall on nopeampi ja tasapainoitettu eli sen pitäisi täristä vähemmän ikävästi kädessä. varsinkin tuo metallinen 350Hz malli on "täydellisesti" tasapainoitettu

mulla on ollu tuommone gyrotwister saksasta tilattuna, oli tosiaan sen alle 20e posteineen ja laskulla sai maksaa kätevästi, toimitusaika ei ollut pitkä ollenkaan, eli kuten sivut lupaavat: lähetys samana päivänä.

oman ranteeni se pelasti täysin, oli siinä määrin kipeä että meinasin jo sahata koko ranteen irti. melkein ainakin ;) (ranne oli siis tulehtunut jo kohtalaisen pahasti soittamisesta, väärällä tekniilalla todennäköisesti)

mua kiinnostaakin: onko kukaan testannut gyrotwisteriä JA powerballia? mitä eroja ootte huomanneet?

mää oon testannu kumpaakin, mutta en yhtäaikaa, eli kokemukset perustuu ihan muistikuviin.... powerball (halvin malli) tuntui ehkä hiukan raskaammalta ja pienikokoisemmalta(?) ja oli myös ehkä hiljaisempi...

oon tässä miettinyt että jos sijottais tommoseen powerballiin jossa on kierrosmittari...
Lancelot
15.10.2006 17:15:20 (muokattu 15.10.2006 19:22:47)
kuinka äänekäs toi vehje on?

Tilaukseen män. Eihän tota(lelua)voi olla ostamatta, lapsen vaistot herää taas
immori
16.10.2006 08:22:22
kuinka äänekäs toi vehje on?

Tilaukseen män. Eihän tota(lelua)voi olla ostamatta, lapsen vaistot herää taas

nasta soundi jos pyörität täysillä yli 13000 kierrosta minuutissa, mutta mielestäni ääneen tottuu, ja toki jos pyörität pienellä nopeudella se on lähes huomaamaton
ankkiz
20.10.2006 00:07:51

Hei muutes, te jannut jotka sanotte että: "Pari pyörityskertaa ja kädet oli paljon paremmat, ja sen jälkeen ei oo enää mitään vastaavaa ollut!"
Niin onko tuo oikeasti sen pallon ansiota, vai oletteko kenties säikähtäessänne alkaneet kiinnittämään enemmän huomiota tekniikkaan ja aloittaneet venyttelyt ennen/jälkeen soiton?
Vai kykenettekö nykyjään soittamaan ilman 30min venyttelyjä/lämmittelyjä?

Sen takia kyselen että tietää sitten olla varovainen jatkossakin, jos se ei pelkkää pallon taikaa ollut. Itse siis tilasin moisen kapistuksen ja huomenna on kai postissa.
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
kunnasja
07.11.2006 23:47:48
Ainakin itse huomasin suuren vaikutuksen heti aluksi... lähinnä se että ranteet ja sormet lakkaa rutisemasta ja paukkumasta. 10 277 vetäisin ekana päivänä enkaks, sit en ole ees enkkoja haeskellu. Hankaloittaa erityisesti se, että sormet on niin pitkät että meinaa väkisin mennä roottoriin: joutuu pitään laitetta aivan eri asennossa ku ohjeissa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)